sejer 319 Skrevet 27. Januar, 2021 https://annoncelight.dk/showad/311787 Er der nogen der kan fortæle om denne skønhed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 247 Skrevet 1. Februar, 2021 I can tell you she is a legend according to the previous reviews of her (Bella is her new name) I hope I can manage to book her before she stops again. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 2. Februar, 2021 What is her old name? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 247 Skrevet 2. Februar, 2021 From my research on this site before joining I shouldn’t share without her OK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Checkud 0 Skrevet 2. Februar, 2021 I very much agree with your assessment that we not should release her former name... She troughly are a legende and a very special woman! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 2. Februar, 2021 Kan du ik skrive på dansk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lombardo 237 Skrevet 2. Februar, 2021 sejer skrev, for 14 timer siden: What is her old name? Jeg gætter på Alia the body Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dubidubipulamea 12 Skrevet 3. Februar, 2021 Det ligner Alia, men, læser man hendes tidligere annoncer, så ser det ud som om, hun har taget på... Måske ikke længere TheBody...:) Og priserne er mere rimelige ift hvad hun forlangte.Hvis ikke jeg tager fejl, var der mere end 3000 for 1 time, nu starter fra 2300... Ved det ikke, har ikke besøgt hende, syntes ikke, hun var mindst 3000 værd dengang, da desværre, alt for ofte, er anmeldelserne herinde alt for rosende. Men det kan være, jeg skal besøge hende fredag, hvis annoncen er hendes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 247 Skrevet 3. Februar, 2021 Time booked. Exciting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dubidubipulamea 12 Skrevet 3. Februar, 2021 meUsex skrev, for 22 minutter siden: Time booked. Exciting Hvordan? Nummeret, man skal ringe til, eksisterer ikke... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 247 Skrevet 3. Februar, 2021 been writing her a few days now so I’ll confirm tomorrow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 247 Skrevet 3. Februar, 2021 You are right @dubidubipulamea maybe the not so smart guy @Lombardo messed it up for us all. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lombardo 237 Skrevet 3. Februar, 2021 dubidubipulamea skrev, for 17 timer siden: Det ligner Alia, men, læser man hendes tidligere annoncer, så ser det ud som om, hun har taget på... Måske ikke længere TheBody...:) Og priserne er mere rimelige ift hvad hun forlangte.Hvis ikke jeg tager fejl, var der mere end 3000 for 1 time, nu starter fra 2300... Ved det ikke, har ikke besøgt hende, syntes ikke, hun var mindst 3000 værd dengang, da desværre, alt for ofte, er anmeldelserne herinde alt for rosende. Men det kan være, jeg skal besøge hende fredag, hvis annoncen er hendes. Ja det passer ret godt med Alias billeder og mål, der er stadigvæk en gammel annonce der kan googles frem. Lidt runde kurver gør nu ikke mig noget. Jeg tog en tur i "karusellen" dengang Alia var på sexyclub, det er flere år siden. Husker det som ganske udmærket service. Var også ved at booke hende hvor prisen var røget meget i vejret, over 3000, så ingen aftale. Havde det ikke være for corona, så havde Bella fået et besøg, det er fristende billeder, fræk pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dubidubipulamea 12 Skrevet 4. Februar, 2021 Er faktisk i tvivl om annoncen er sand. Det der med "alle får sprittet hænder" og "jeg kysser selvfølgelig ikke i disse tider" er også noget @nadiaprivat skriver i sin annonce... Annoncelight bliver mere og mere fishy og dodgy... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 19. Februar, 2021 meUsex skrev, den 3.2.2021 at 16:55: Time booked. Exciting Kan du anmelde besøget? Jeg er da meget spændt på om det er den smukke Alia med den perfekte krop, de flotteste fyldige bryster og den dejlige stramme mis som man kan have fornøjelsen af igen /Butterflyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G. Andersen 2 Skrevet 19. Februar, 2021 Det er Estelle fra Cassiopeia Star Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg