xmandk 18 Skrevet 28. Januar, 2021 Kan komme med en lægefaglig vinkel på emnet. Jeg er læge og har arbejdet mere end 25 år indenfor hospitalsverdenen. Allerede som studerende blev det en del af undersøgelsen af patienter at lave en rektal eksploration. Der er mange grunde til at lave undersøgelsen, dels pga. muligheden for at finde en tumor i endetarmen, og dels hos mænd for at vurdere prostata for mulig kræft. Ved min tid på mave-tarm kirurgisk afdeling var naturligvis et must for alle patienter at blive undersøgt , og senere har jeg arbejdet med akutte traume patienter hvor man ved modtagelsen mærkede efter prostata afrivning samt blod som tegn på indre læsioner i tarmen. Jeg kan ikke erindre nogensinde, at der ved undersøgelsen ikke har været afføring på handsken efter undersøgelsen (tænker at jeg har undersøgt mindst 300), og man kan ofte mærke bløde/hårde klumper i endetarmen. Der er ligefrem en frase der hedder "normalt farvet fæces på handsken" som bruges ved journalskrivning (kan være kitfarvet ved galde problemer, sort ved blødende mavesår og blodtilblandet mm). Min erfaring er således, at det er meget normalt, at der er afføring i endetarmen, og hvis man spontant vil lave sexlege i denne region, må man nok forvente få lidt afføring finger/pik. Jeg tror i første omgang ikke, at jeg ville sige noget til din kæreste og blot nyde jeres frække sexliv. Hvis hun konsekvent beder om analsex, kunne du jo bare sige det, som det er, at du lige vil have et håndklæde/vådserviet med ved sengen, hvis der skulle komme lidt halløj med ud så du kan gøre dig ren. Havde situationen været omvendt, at du havde bedt hende om en finger bagi, havde en sådan forklaring vel ikke afskrækket dig eller hvad? Jeg har selv oplevet et par gange at kvinden jeg var sammen med skiftede fra skeden til analt. Den ene gang opdagede jeg det først, da hun, efter jeg var kommet, tog min hånd ned til skeden og sagde at jeg skulle mærke hvor våd hun var - det var ret fedt. Den anden gang var det mere oplagt, og der kom desværre en ret karakteristisk diskret fad lugt, som gjorde at jeg fuldstændigt mistede gejsten. Som et kuriosum havde jeg for ca. 10 år siden en kollega vi kaldte store Jens. Han var 2 m høj og en stor bamse. Han fortalte om en episode, hvor han havde flirtet med en moden lægesekretær og til en julefrokost var de endt på et toilet, hvor han tog hende stående bagfra. Bedst mens de var i gang opdagede han at der hang en lort hen over pikken, som grundet hans størrelse (og måske hendes lidt slappe forhold) var klemt ud og landet på tværs. Som han sagde, det gjorde ikke ham noget, men hun blev så pinlig berørt at hun skyndte sig at tage tøj på og forsvandt. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 20. August, 2021 Ærlig talt Så ville jeg være ligeglad med, om der kom lidt afføring på fingre eller min pik. Det er jo det mest naturlige i verden at endetarmsåbningen ikke er helt ren ved spontant analsex. Hvor vidt du skal fortælle det til hende, så må svaret i de fleste tilfælde nok være nej. Jeg elsker analsex og mange kvinder er bange for at give analsex på grund af problemet med en ikke helt ren endetarmsåbningen. Jeg ville som mand ønske at flere kvinder ville give analsex og så skal så lille et problem ikke ødelægge det. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2570 Skrevet 20. August, 2021 Jeg kan ikke rigtigt få øje på problemet det er hvad der kan ske og hvad så? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Haps 5 Skrevet 24. August, 2021 Vil umiddelbart glemme det og komme videre. Alternativ skal du øve dig hvordan du vil fremlægge det, da det kan blive et pinligt punkt for hende. jeg vil som udgangspunkt fortælle hende det næste gange, når dine fingrer går på eventyr i den dybe grotte. Forudset at dine fingrer igen vender tilbage med personligt gaver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg