Dellepude1970 174 Skrevet 28. Januar, 2021 Er der mon nogen som har besøgt Mille i Trekantsområdet, som kan komme med en kommentar/anmeldelse?? https://annoncelight.dk/showad/309246 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 75 Skrevet 28. Januar, 2021 Det er alt for dyrt til at det skal afprøves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 500 Skrevet 28. Januar, 2021 Tænker også at med de vanvittige priser så bruger jeg bare højre hånd lidt endnu 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 30. Januar, 2021 Må indrømme at jeg nu har været forbi...........og jeg nød det. Hun har et specielt udseende og det skal man lige vende sig til, men hun er lækker og dejlig. Her får du GFE til den store guldmedalje, og der er ingen merpris ved f.eks. anal. Du får ægte medindlevelse og kan mærke at hun elsker sexen. Hun kan sprøjte hvis dine fingre er “skruet rigtig på” og man kan virkelig se/høre at hun er til stede og liderlig. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebsen80 62 Skrevet 31. Januar, 2021 Dellepude1970 skrev, for 9 timer siden: Må indrømme at jeg nu har været forbi...........og jeg nød det. Hun har et specielt udseende og det skal man lige vende sig til, men hun er lækker og dejlig. Her får du GFE til den store guldmedalje, og der er ingen merpris ved f.eks. anal. Du får ægte medindlevelse og kan mærke at hun elsker sexen. Hun kan sprøjte hvis dine fingre er “skruet rigtig på” og man kan virkelig se/høre at hun er til stede og liderlig. Lyder lækkert.. jeg har længe kigget på hendes annonce.. kan du hjælpe med lidt yderligere oplysninger.. Hvordan er hendes frisure.. stadig korthåret..?? Passer hendes alder med annoncen eller er der pyntet lidt..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 31. Januar, 2021 Krebsen80 skrev, for 12 minutter siden: Lyder lækkert.. jeg har længe kigget på hendes annonce.. kan du hjælpe med lidt yderligere oplysninger.. Hvordan er hendes frisure.. stadig korthåret..?? Passer hendes alder med annoncen eller er der pyntet lidt..? Ja hun er stadig korthåret (lidt hanekam) og det synes jeg sgu er lidt frækt . Alderen passer meget godt, tror godt hun kunne gå for yngre pga udseendet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 500 Skrevet 31. Januar, 2021 Dellepude1970 skrev, den 30.1.2021 at 21:49: Må indrømme at jeg nu har været forbi...........og jeg nød det. Hun har et specielt udseende og det skal man lige vende sig til, men hun er lækker og dejlig. Her får du GFE til den store guldmedalje, og der er ingen merpris ved f.eks. anal. Du får ægte medindlevelse og kan mærke at hun elsker sexen. Hun kan sprøjte hvis dine fingre er “skruet rigtig på” og man kan virkelig se/høre at hun er til stede og liderlig. Kan du uddybe det med hendes udseende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 1. Februar, 2021 Dellepude1970 skrev, den 30.1.2021 at 21:49: Må indrømme at jeg nu har været forbi...........og jeg nød det. Hun har et specielt udseende og det skal man lige vende sig til, men hun er lækker og dejlig. Her får du GFE til den store guldmedalje, og der er ingen merpris ved f.eks. anal. Du får ægte medindlevelse og kan mærke at hun elsker sexen. Hun kan sprøjte hvis dine fingre er “skruet rigtig på” og man kan virkelig se/høre at hun er til stede og liderlig. Mødtes du med hende på hendes adresse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 1. Februar, 2021 Runaldo skrev, for 52 minutter siden: Mødtes du med hende på hendes adresse? Jeg mødte hende det sted hun angav da jeg ringede til hende (vil ikke sidde og udgive den addresse herinde, den må du selv finde ud af). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 500 Skrevet 1. Februar, 2021 Dellepude1970 skrev, for 2 timer siden: Jeg mødte hende det sted hun angav da jeg ringede til hende (vil ikke sidde og udgive den addresse herinde, den må du selv finde ud af). Vil du ikke uddybe hvad du mener med hendes specielle udseende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 1. Februar, 2021 Hun har en lækker timeglasfigur med alm. bryster, og så en lidt speciel frisure (that’s all). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 500 Skrevet 5. Februar, 2021 Jeg har været forbi hende og hun er da helt almindelig, lækre bryster som man godt må røre og en ok krop, dejligt blow med lidt mundknep og lidt deep throat med slug, ikke det vildeste men hvad får man for 600 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alister Skrevet 6. Februar, 2021 Kim 0240 skrev, for 11 timer siden: Jeg har været forbi hende og hun er da helt almindelig, lækre bryster som man godt må røre og en ok krop, dejligt blow med lidt mundknep og lidt deep throat med slug, ikke det vildeste men hvad får man for 600 synes ellers hun skriver 1500 i startpris ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 500 Skrevet 7. Februar, 2021 Alister skrev, den 6.2.2021 at 09:19: synes ellers hun skriver 1500 i startpris ? Jeg skrev til hende og spurgte hvad blow med slug skulle koste og så skrev hun at det kostede 600. Men ja kan godt se at det ikke er det der står i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soldat37 27 Skrevet 8. Februar, 2021 Hendes bryster, er de ægte eller med silicone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiskeraage 105 Skrevet 8. Februar, 2021 Soldat37 skrev, for 3 timer siden: Hendes bryster, er de ægte eller med silicone Uden at have mærket dem, deslige er jeg heller ikke ekspert på området. men de billeder der ligner umiskendelig silikonebabser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxtor 26 Skrevet 12. Februar, 2021 Har været forbi, men var nødt til at køre igen - udseendet tændte mig ikke, desværre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg