Hop til indhold
Krebsen80

Mille dansk blondine

Recommended Posts

Guest The Dark Knight

Jeg synes hun minder lidt om Ilsa, som i en årrække solgte blidere former under eft andet navn.

Hvorefter hun ændrede det til Herskerinde Ilsa. 

Har aldrig besøgt hende, men har set en del billeder af hende på diverse profiler, og synes nemlig hun er rigtig smuk. Jeg synes bare jeg har det de her billeder før, særligt det, hvor hun har bind for øjnene. 

Nå men det var lidt et skud i tågen. Men søg på Ilsa herinde og du vil kunne finde links til billeder m.v. 

Hvis du googler Herslerinde Ilsa, kommer der også en del, så det kan du jo prøve. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Har haft kontakt med hende før. Lavede en aftale om vi sku ses ved hende i Vejle.. Da jeg stod udenfor hendes lejlighed kunne jeg høre 2 andre mandestemmer derinde fra selvom hun garanterede vi ville være helt alene.. Kunne høre dem reagere lidt for meget på min SMS om ankomst til at jeg følte mig utryg så jeg tog et par hurtige spring ned af trappen, fandt min bil og kørte.. 

Skal ikke ud i noget bondefangeri

Del dette indlæg

Link til indlæg
Runaldo skrev, den 1.2.2021 at 12:24:

Har haft kontakt med hende før. Lavede en aftale om vi sku ses ved hende i Vejle.. Da jeg stod udenfor hendes lejlighed kunne jeg høre 2 andre mandestemmer derinde fra selvom hun garanterede vi ville være helt alene.. Kunne høre dem reagere lidt for meget på min SMS om ankomst til at jeg følte mig utryg så jeg tog et par hurtige spring ned af trappen, fandt min bil og kørte.. 

Skal ikke ud i noget bondefangeri

Er det andre der har oplevet mænd på adressen? Har godt nok lyst til at møde hende, men jeg skal heller ikke ud i noget. 

har I prøvet anal med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende et par gange og begge gange til blow hvilket hun gør rigtig godt, sidste gang havde vi aftalt gagging og selv om hun ikke kan tage den helt til roden, så kunne jeg alligevel kneppe hendes mund og hals ok dybt så hun kan godt klare en del. Har en aftale senere på ugen hvor hun skal tages analt, så må vi jo se om hun kan klare alle cm helt i bund. Hun holder til lidt uden for Kolding  og hvis man kan se bort fra rodet så er hun klart et besøg værd og hun er nem at tale med og hvis man gerne vil have hende i en bestemt stilling så gør hun som man har aftalt eller fortæller hende at man gerne vil have det. Havde aftalt at hun skulle være nøgen og ligge med hovedet ud over sengekanten og intet problem, så kan man også lege med brysterne og den glatte fisse og det kan hun godt lide efter de lyde hun kommer med, selv med en pik i halsen. Glæder mig til at prøve hendes røv og da hun ikke kigger så nøje på uret er hendes priser bare helt i top.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 28.6.2021 at 20:01:

Har besøgt hende et par gange og begge gange til blow hvilket hun gør rigtig godt, sidste gang havde vi aftalt gagging og selv om hun ikke kan tage den helt til roden, så kunne jeg alligevel kneppe hendes mund og hals ok dybt så hun kan godt klare en del. Har en aftale senere på ugen hvor hun skal tages analt, så må vi jo se om hun kan klare alle cm helt i bund. Hun holder til lidt uden for Kolding  og hvis man kan se bort fra rodet så er hun klart et besøg værd og hun er nem at tale med og hvis man gerne vil have hende i en bestemt stilling så gør hun som man har aftalt eller fortæller hende at man gerne vil have det. Havde aftalt at hun skulle være nøgen og ligge med hovedet ud over sengekanten og intet problem, så kan man også lege med brysterne og den glatte fisse og det kan hun godt lide efter de lyde hun kommer med, selv med en pik i halsen. Glæder mig til at prøve hendes røv og da hun ikke kigger så nøje på uret er hendes priser bare helt i top.

Hvad måtte du give for sådan en omgang? Har selv forespurgt på det samme koncept, men ved ikke helt hvad jeg skal forvente af pris? Har fået en pris på kr. 1.000,- er det for meget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Første gan gav jeg 800 da hun kørte med tilbud, hvis du besøger hende flere gange kan du godt få det lidt billiger, men snak med hende om det så finder i nok ud af det, det gjorde vi og jeg har en god aftale med hende. Når hun skriver 15 min kan der sagtens gå 20 til 25 min før i er færdige da hun ikke stopper før du er kommet eller selv kaster håndklædet i ringen. Sidste gan gik der en time fra jeg ankom til jeg var ude af døren igen og uden merpris. Vil tro at du for 1000 får både blow, fisse og analsex, de sidste 2 med kondom

Redigeret af Kim 0240

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 3 timer siden:

Første gan gav jeg 800 da hun kørte med tilbud, hvis du besøger hende flere gange kan du godt få det lidt billiger, men snak med hende om det så finder i nok ud af det, det gjorde vi og jeg har en god aftale med hende. Når hun skriver 15 min kan der sagtens gå 20 til 25 min før i er færdige da hun ikke stopper før du er kommet eller selv kaster håndklædet i ringen. Sidste gan gik der en time fra jeg ankom til jeg var ude af døren igen og uden merpris. Vil tro at du for 1000 får både blow, fisse og analsex, de sidste 2 med kondom

Ok,

tak for svar. Hun skriver godt nok til mig at jeg får 15 min for 1000 kr. og så er det ‘kun’ samme tur som du beskrev ovenover, altså blow og hals knep imens hun ligger på ryggen med hovedet ud over kanten, og så må jeg pille imens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 28.6.2021 at 20:01:

Tak for god info. Er det syd eller nord for Kolding? pft. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 4 timer siden:

Jeg tænker måske ikke, at det er så fair overfor pigen at fortælle, hvad man evt får “udover” det, som fremgår af hendes annonce. Eller gisne om, hvad man kan få. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...