Hop til indhold
charlieCarlo

Endnu en anmeldelse, provinsby uden for Kbh

Recommended Posts

Denne her anmeldelse bliver uden angivelse af by eller links, idet den dejlige korthårede thaidame kaldet A.....fortalte mig at hun måske ville stoppe med at annoncere. Og jeg har ikke set den annonce op til idag januar 2021 Hvis hun ikke vil fortsætte med sit arbejde, så har jeg hendes kontaktinfo, men man må respektere  hvis det er slut. Jeg havde set hendes annonce på eg, og den var ligesom mange andre med en lille menu med helt almindelige ydelser Jeg kom dertil, og det viste sig at det var en butik midt i en befærdet gågade indrettet med et flot for lokale med massagestole. Bagved var der to massage rum hvor vi gik ind i det ene. I øvrigt tidmæssigt er vi okt 2020. Vi sidder så ved siden af hinanden på briksen og jeg tænker hvorfor ikke spørge om ekstra med det samme. Det første som blev tilbudt var blowjob af denne kønne thaidame, med det sødeste ansigt. Så imens der sad damer i stolene i for lokalet og fik ordnet negle etc, fik jeg et fantastisk blowjob blot få meter derfra, sensuelt, langsomt opbygget og med en skøn vedvarende kontakt, og med synet til hendes kønne ansigt. Og afslutning imens jeg kunne høre kunderne tale tæt derpå, wow, en usædvanlig og overraskende oplevelse et sted hvor man ikke kunne háve nogen ide hvad der kunne ske.   Og det her er ikke noget fra DE GRÅ SIDER, jeg oplevede det. kr. 600 første gang, genbesøg kr. 800, alle pengene værd for mig, tryk på følg dette indlæg, og jeg melder mere, hvis hun fortsætter og accepterer, at jeg lægger hendes nye link ind...

Redigeret af charlieCarlo

Del dette indlæg

Link til indlæg
charlieCarlo skrev, for 2 timer siden:

Og afslutning imens jeg kunne høre kunderne tale tæt derpå, wow, en usædvanlig og overraskende oplevelse et sted hvor man ikke kunne háve nogen ide hvad der kunne ske.   

Sådan:)  En ægte thaioplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
charlieCarlo skrev, for 10 timer siden:

Og det her er ikke noget fra DE GRÅ SIDER,

Men det er jo netop dét det er! En oplevelse, som ingen rigtigt kan bruge til noget faktuelt. Fed oplevelse. Gad godt at det var mig. Men en anmeldelse er det ikke. Mere hyggesnak.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, den 29.1.2021 at 08:01:

Men det er jo netop dét det er! En oplevelse, som ingen rigtigt kan bruge til noget faktuelt. Fed oplevelse. Gad godt at det var mig. Men en anmeldelse er det ikke. Mere hyggesnak.

Harran skrev, den 29.1.2021 at 08:01:

Del dette indlæg

Link til indlæg
charlieCarlo skrev, for 10 timer siden:

Ja den skulle være placeret anderledes. Kommer snart med en anmeldelse hvis A er interesseret i det. Møderne foregår nu privat...

Det giver kun mening, hvis damen er mulig at få fat på for andre i forum. Ellers hører det hjemme i hyggesnak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...