Pervy 751 Skrevet 28. Januar, 2021 Jeg siger det bare! Bare fordi man tilfældigvis, og uden skyld, render rundt med en halv meter kødpølse i bukserne, må man ikke straffekneppe pigerne i måsen. Det er diskriminerende og dybt uretfærdigt... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scrap2000 41 Skrevet 28. Januar, 2021 Tja, nogle fordele skal der jo være ved at være blevet forfordelt på det punkt. Så er det bare ærgerligt, at jeg ikke lige er så begejstret for anal. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9710 Skrevet 28. Januar, 2021 Jeg har da tit tænkt på hvordan det foregår i praksis. Skal pigen se pikken i stiv tilstand før betalingen så hun kan vurdere den eller hvordan? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 174 Skrevet 28. Januar, 2021 Lauersen skrev, for 6 minutter siden: Jeg har da tit tænkt på hvordan det foregår i praksis. Skal pigen se pikken i stiv tilstand før betalingen så hun kan vurdere den eller hvordan? nej det er nok du kommer med et billede af den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 28. Januar, 2021 Lauersen skrev, for 6 minutter siden: Jeg har da tit tænkt på hvordan det foregår i praksis. Skal pigen se pikken i stiv tilstand før betalingen så hun kan vurdere den eller hvordan? Jep. Men er i øvrigt ikke særlig interesseret i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 28. Januar, 2021 Jeg var hos en besynderlig kvinde i sommers, som indledte med at, citat: "jeg har ondt i røven, så der bliver ikke noget anal", men efter et grundigt "forløb", med spansk, med nogle, meget tunge bryster, hvis vægt alene, maste og masserede kuglerne og en gang megafransk, der tømte dem, pludselig bad om at få den i røven. Man skal høre meget før ørene falder af...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Januar, 2021 Pervy skrev, for 6 timer siden: Bare fordi man tilfældigvis, og uden skyld, render rundt med en halv meter kødpølse i bukserne, må man ikke straffekneppe pigerne i måsen. Det må man da gerne. Man skal bare finde en pige der er enig og gerne vil. Alt andet er jo overgreb. Det er ikke en ret DU har, at "streffekneppe pigerne i måsen". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 29. Januar, 2021 tvr skrev, for 2 timer siden: Det må man da gerne. Man skal bare finde en pige der er enig og gerne vil. Alt andet er jo overgreb. Det er ikke en ret DU har, at "streffekneppe pigerne i måsen". Har du mistet din humoristiske sans, gamle jas? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Januar, 2021 Onslow skrev, for 2 minutter siden: Har du mistet din humoristiske sans, gamle jas? Det ved jeg ikke, har jeg? Er det ikke humoristisk at tage et åbenlyst ikke alvorligt ment spørgsmål, alvorligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 29. Januar, 2021 (edited) Pervy skrev, for 9 timer siden: Jeg siger det bare! Bare fordi man tilfældigvis, og uden skyld, render rundt med en halv meter kødpølse i bukserne, må man ikke straffekneppe pigerne i måsen. Det er diskriminerende og dybt uretfærdigt... He he Lyder som om du har det hårdt, dog nok ikke lige så meget som dem du skulle straffe-kneppe Redigeret 29. Januar, 2021 af Blækspruttemanden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 174 Skrevet 29. Januar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 8 timer siden: Jeg var hos en besynderlig kvinde i sommers, som indledte med at, citat: "jeg har ondt i røven, så der bliver ikke noget anal", men efter et grundigt "forløb", med spansk, med nogle, meget tunge bryster, hvis vægt alene, maste og masserede kuglerne og en gang megafransk, der tømte dem, pludselig bad om at få den i røven. Man skal høre meget før ørene falder af...... Det lyder som en god oplevelse! Hvem var det hos? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 29. Januar, 2021 tvr skrev, for 46 minutter siden: Det ved jeg ikke, har jeg? Er det ikke humoristisk at tage et åbenlyst ikke alvorligt ment spørgsmål, alvorligt? Nej.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 29. Januar, 2021 Bred Smag skrev, for 1 minut siden: Det lyder som en god oplevelse! Hvem var det hos? Hende ville jeg sgu også godt møde... Synes ikke pigerne/kvinderne er særligt imødekommende når det gælder røvsex.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Januar, 2021 22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden: Nej.... Aha. Jamen så har jeg jo nok mistet min hunoristiske sans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 29. Januar, 2021 tvr skrev, Lige nu: Aha. Jamen så har jeg jo nok mistet min hunoristiske sans Eller vi bare ikke har samme humoristiske sans... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 29. Januar, 2021 Ja, verden er ond og grum og uretfærdig. Du arme stakkel Selv jeg må komme til kort med en rekord på 40 cm. Du er vel ikke villig til at hakke 10 cm af kødpølsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 29. Januar, 2021 MIn erfaring er, at dem det tilbyder analsex, kan klare det meste, men der der tager forbehold, burde tage det af menuen, idet de i de fleste tilfælde alligevel siger fra. ved ikke om det bruges som salgs trick, men der er svært at vende om og gå, når man står der med bar røv og dolk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 29. Januar, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 16 minutter siden: Selv jeg må komme til kort med en rekord på 40 cm. Du er vel ikke villig til at hakke 10 cm af kødpølsen? 19 cm er mere end rigeligt hvis tykkelsen er i orden. Hvis man kigger ordentligt på Mandingo-videroer og lignende, så kan man se, at han ikke altid støder rigtigt igennem med alle piger. Man er jo en gentleman og gennemgående meget hensynsfuld. Og til syvende og sidst skal det jo bare se godt ud på film - i hans tilfælde. I mit skal hun bare være glad bagefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 29. Januar, 2021 Louie De Palma skrev, for 3 minutter siden: 19 cm er mere end rigeligt hvis tykkelsen er i orden. Hvis man kigger ordentligt på Mandingo-videroer og lignende, så kan man se, at han ikke altid støder rigtigt igennem med alle piger. Man er jo en gentleman og gennemgående meget hensynsfuld. Og til syvende og sidst skal det jo bare se godt ud på film - i hans tilfælde. I mit skal hun bare være glad bagefter. Jeg har egentlig aldrig ment at længden var afgørende (bortset måske fra når vi når op på en halv meter). Jeg lavede bare sjov. Vi kan roligt blive enige om, at 19 cm. er længe godt (også 10 cm. for den sags skyld). Men nu var problematikken jo heller ikke, hvad der skal til for at gøre det godt, men hvornår det er for meget, så de stakkels veludrustede mænd slet ikke får lov til at vise hvor hensynsfulde de er Og de 40 cm. er min dobbeltdildo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 757 Skrevet 29. Januar, 2021 Scrap2000 skrev, for 12 timer siden: Tja, nogle fordele skal der jo være ved at være blevet forfordelt på det punkt. Og så er det jeg tænker - er den stor eller er den lille? https://sproget.dk/raad-og-regler/artikler-mv/svarbase/SV00005071 /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 318 Skrevet 29. Januar, 2021 North skrev, for 5 timer siden: Og så er det jeg tænker - er den stor eller er den lille? https://sproget.dk/raad-og-regler/artikler-mv/svarbase/SV00005071 /North @Scrap2000 som bruger ordet forfordelt, læser jeg som i ordets originale betydning at han han en mindre, og dermed har bedre muligheder for anal sex. Omend han ikke ønsker det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 29. Januar, 2021 Pervy skrev, for 19 timer siden: Jeg siger det bare! Bare fordi man tilfældigvis, og uden skyld, render rundt med en halv meter kødpølse i bukserne, må man ikke straffekneppe pigerne i måsen. Det er diskriminerende og dybt uretfærdigt... Det værste er når man er midt imellem - så får man lige lov til at betale .... men legen stopper nogen gange ret hurtigt ...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scrap2000 41 Skrevet 5. Februar, 2021 (edited) North skrev, den 29.1.2021 at 11:59: Og så er det jeg tænker - er den stor eller er den lille? https://sproget.dk/raad-og-regler/artikler-mv/svarbase/SV00005071 /North Jeg er gammeldags - det kan jeg så også konstatere gennem det svar fra Sprognævnet Anonym bruger skrev, den 29.1.2021 at 17:50: @Scrap2000 som bruger ordet forfordelt, læser jeg som i ordets originale betydning at han han en mindre, og dermed har bedre muligheder for anal sex. Omend han ikke ønsker det. Lige nøjagtig Redigeret 5. Februar, 2021 af Scrap2000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 5. Februar, 2021 Sentio skrev, den 29.1.2021 at 18:02: Det værste er når man er midt imellem - så får man lige lov til at betale .... men legen stopper nogen gange ret hurtigt ...... men pænt af dem lige at give dig lov til at betale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel Skrevet 5. Februar, 2021 Pervy skrev, den 28.1.2021 at 22:51: Jeg siger det bare! Bare fordi man tilfældigvis, og uden skyld, render rundt med en halv meter kødpølse i bukserne, må man ikke straffekneppe pigerne i måsen. Det er diskriminerende og dybt uretfærdigt... -Det er da ingenting mod dem der skriver: “ only with small penis”.......(jeg er endnu aldrig blevet afvist....) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg