Hop til indhold
Svendsenaalborg

Side 9 er blevet interessant

Recommended Posts

Der er godt nok kun tale om et par tilfælde endnu, men man kunne jo håbe, at det er en tendens med flere kurvede piger på side 9:x

Jeg er i hvert fald begejstret!

image.thumb.jpeg.639e159b7b6a024e0c81a25ccfc1095c.jpegimage.thumb.jpeg.f01df46637ac7f81adae2d556e31bec6.jpeg

• Synes godt om 11
  • Tak 2
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kurvede, åleslanke, gamle eller unge, små eller store bryster... Synes bare der skal være noget for enhver smag. Det der ikke falder i ens egen smag kan man jo bare lade være at savle over. 
Tror reelt ikke det er EB der "bortcensurerer" de kurvede piger, men tror der er meget få kurvede piger der stiller op til fotografering.
Men ja, det er dejligt med nogle piger med lidt "sul på kroppen".... :P

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 22 minutter siden:

Jeg var lige ved at kaste op..... 

Kende godt det med at kaste op, det var jeg også ved da jeg læste din kommentar.
Fedt at de viser sig som de naturligt er istedet for nogle fjolser som klæder sig ud og spiller noget andet.

Redigeret af AalborgLook
  • Synes godt om 14
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, Lige nu:

Fedt at de viser sig som de naturligt er istedet for nogle fjolser som klæder sig ud og spiller noget andet.

Ikke alle finder McDonalds og hjertekar sygdomme sexet.

• Sørgelig 6
  • Vred 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 21 minutter siden:

Og så kan du vende den på hovedet og nedgøre anorexi?

Jeg syntes du er ude på et skråplan, du ved ikke hvad der ligger bag, om det er genetisk betinget, eller andet.

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johnwayne skrev, for 2 minutter siden:

Og så kan du vende den på hovedet og nedgøre anorexi?

Jeg syntes du er ude på et skråplan, du ved ikke hvad der ligger bag, om det er genetisk betinget, eller andet.

Der er altid nogle som er parate til at blive krænket over det mindste. Det kan sgu også blive alt for politisk korrekt.

• Sørgelig 4
  • Vred 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 33 minutter siden:

Hvis man ikke har noget pænt at sige, bør man tie stille. Du taler om et andet menneske. 

• Synes godt om 17
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 25 minutter siden:

Men du er til Cosplay?

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja endnu engang kan jeg konstatere at smag og behag er forskelligt.

Man må da respektere andre folk smag.

Hvis man er uenig, kan da bare lave være med at svare, i stedet for at nedgøre folk men en anden holdning.

Mister12

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, Lige nu:

Der er altid nogle som er parate til at blive krænket over det mindste. Det kan sgu også blive alt for politisk korrekt.

Det handler ikke om at være politisk korrekt, men om pli. Ville du tale sådan til et andet menneske ansigt til ansigt? 

• Synes godt om 9
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, Lige nu:

Hvis man ikke har noget pænt at sige, bør man tie stille. Du taler om et andet menneske. 

Det kan du så fortælle til vedkommende som i musiktråden for længe siden sagde at noget musik jeg havde postet var dårligt.... min kommentar er blot i samme boldgade.

• Sørgelig 3
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes vi skal tage hatten for disse seje piger der har lidt på sidebenene og at de har modet til at vise sig frem som de er <3

Er sikker på at de på sigt vil være med til at rykke lidt på kvindeidealet så også de lidt store og “sunde” piger vil komme til hvile bedre i deres egen krop.

• Synes godt om 6
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan du så fortælle til vedkommende som i musiktråden for længe siden sagde at noget musik jeg havde postet var dårligt.... min kommentar er blot i samme boldgade.

At nogen engang har sagt noget grimt til dig, berettiger dig ikke til at tale grimt om andre. Vi er ikke i børnehaven, vel? 

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Det handler ikke om at være politisk korrekt, men om pli. Ville du tale sådan til et andet menneske ansigt til ansigt? 

Hvis en kom og viste mig et billede af en fed dame på sin telefon, ja så vil jeg også sige det. 

• Sørgelig 2
  • Vred 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, Lige nu:

At nogen engang har sagt noget grimt til dig, berettiger dig ikke til at tale grimt om andre. Vi er ikke i børnehaven, vel? 

Jeg godtager det blot som linjen her på siden. jeg er ny.

• Sørgelig 1
  • Vred 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
bigfoot skrev, Lige nu:

Syntes vi skal tage hatten for disse seje piger der har lidt på sidebenene og at de har modet til at vise sig frem som de er <3

Er sikker på at de på sigt vil være med til at rykke lidt på kvindeidealet så også de lidt store og “sunde” piger vil komme til hvile bedre i deres egen krop.

Vil til en hver tid foretrække en naturlig pige der viser sig frem som hun er, og ikke med diveres filter, botox og plastic operationer.

• Synes godt om 7
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil du svar på om du er til Cosplay som dit handle antyder?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 34 minutter siden:

Jeg tænker, du er til cosplay med det navn?

Det, synes jeg, er rart for dig, hvis du nogle gange kan lege, at du er en helt anden, for du virker til at have lidt vanskeligheder; den del er jeg ked af på dine vegne:-|

Jeg kan på sin vis godt følge dit behov for at lange ud. Du har sikkert oplevet, at folk har nedgjort eller over grin med dig og det, du tænder på, og så er det fristende at give igen mod andre; især på en anonym side, hvor man omkostningsfrit kan give den gas som stor mand.
Måske var kræfterne bedre brugt på at acceptere dig selv og så nøjes med at slå igen de steder, hvor folk fortjener det?

Du skulle i hvert fald tænke lidt over, hvordan du formulerer dine synspunkter; det fremstår ikke særlig sympatisk eller seriøst. Egentlig bare sølle, og det er vel ikke meningen?

Håber, du er ok:)

• Synes godt om 3
  • Tak 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror dette svar meget fint illustrerer mangel på empati

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 5 minutter siden:

Nå for Søren, det er med den på...

Så kan jeg da virkelig godt forstå, du har svært ved at begå dig i det virkelige liv...

Sådan fungerer det altså ikke helt... Hvad med dem, som skriver pænt?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 48 minutter siden:

Jeg synes jo fx, at jeg skrev et ret pænt indlæg, hvor jeg glædede mig over noget, som jeg synes er rart, og som ikke kan støde andre. 
Har jeg så fortjent dit svar, fordi en eller anden har skrevet noget grimt til dig et helt andet sted?

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, 1 time siden:

Ja. Leg er noget man aldrig bliver for gammel til.

Arh, så forstår jeg bedere.
Har en lillesøter der var meget til Cosplay og som var til flere cons med cosplay i Europa. Hvad der gik igen for mange var at de var ultra tynde, og min lillesøter udviklede også anorexi for at blive accepteret i cosplay miljøet.
I Cosplay er det "in" og flot at være ultra tynd og de delte råd til hvordan man stoppede med at spise.

Så med den erfaring min familie fik med cospaly er at det er et sygt miljø hvor MANGE har diverse spise forstyrrelser. Mange fans af cosplay opfordre ligefre pigeren til at stoppe med at spise så de kan klare sig bedere i konkurrenceren.

Så igen, men den erfaring jeg har med cosplay, er at cosplay er sygt og de burde skamme sig sådan som de forherligere annoreksi.
Min lille søster kom ud af det, og har det godt i dag, men er stadig mærket af det.

Det er ikke alle i Cospaly miljøet der forheligere anorexi - der er også almindelige flotte deltagere.

Redigeret af AalborgLook
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Det er da skønt at se kvinder med runde former i eb :)  og selv er jeg til at man kan se at en kvinde er en kvinde. 

Istedet for at synes at det signalerer dårlig livsstil så synes jeg det signalerer at kvinden tør give slip og være sig selv. Og det med at turde give slip er super sexet. 

Når kvinder underlægger sig samfundets idealer og følger et stramt diætskema, træner fanatisk og bliver nærmest ocd agtige i deres fokus på en sund livsstil - jaså går der et eller andet tabt synes jeg. Ihvertfald er jeg ret sikker på at det løsslupne, det frigjorte og det frisindede har svære vilkår hos en kvinde der hysterisk holder sig mager istedet for en der tager lidt mere afslappet på det hele. Just My fifty cent :)

( og inden man begynder at spekulere i min vægt - jaså kan jeg afsløre at jeg er slank men at min holdning til det her intet har at gøre med hvad jeg selv vejer) 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...