Hop til indhold
Svendsenaalborg

Side 9 er blevet interessant

Recommended Posts

Tvivler ikke på @AalborgLooks beskrivelse af miljøet generelt. 
Bare for at nuancere selv det, så kunne jeg da godt lokkes til en event, hvis denne... fe (?) fløj med hjem. Eller med på toilettet. Eller om bag papmachebjergene (?...):ximage.thumb.jpeg.d66c7f8885e238362fd1683722079587.jpeg

Redigeret af Svendsenaalborg
Typo...
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 8 minutter siden:

Tvivler ikke på @AalborgLooks beskrivelse af miljøet generelt. 
Bare for at nuancere selv det, så kunne jeg da godt lokkes til en event, hvis denne... fe (?) fløj med hjem. Eller med på toilettet. Eller om bag papmachebjergene (?...):ximage.thumb.jpeg.d66c7f8885e238362fd1683722079587.jpeg

Helt enig, der er også mange, hvad jeg syntes er normale, piger i cosplay miljøet.
Men der er altså mange som er sygligt tynde og trende var at de curvede piger blev der set ned på, og de ultra tynde kom på scenen og fik præminer og vandt priser.

Redigeret af AalborgLook
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 2 minutter siden:

papmachebjergene? :D

Er der ikke sådan noget til et cosplay-event?:D 
Plastic-rumskibet så?

Jeg gad godt ordne prinsesse Leia, i sit slavekostume fra Jabba the Hut, i cockpittet på Tusindårsfalken!...:x

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lagde også mærke til de to dejlige piger i Ekstrabladet. - Det er så skønt, med en naturlig frodig krop

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt lide kvinder med former - men det skal være de former, en naturlig slank krop giver og ikke en stor og overmægtig mave og fede lår ;-)

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 8 minutter siden:

Er der ikke sådan noget til et cosplay-event?:D 
Plastic-rumskibet så?

Jeg gad godt ordne prinsesse Leia, i sit slavekostume fra Jabba the Hut, i cockpittet på Tusindårsfalken!...:x

Vi var til et cosplay event i DGI huset i københavn, hvor der var en megat flot pige som jeg snakkede lidt med, i et ultra kort nederdel og flot corset med udsyn til et par meget store og flotte bryster.

Om aftenen fandt jeg så ud af at "hun" hed Bjørn .

• Synes godt om 1
  • Haha 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Jeg kan godt lide kvinder med former - men det skal være de former, en naturlig slank krop giver og ikke en stor og overmægtig mave og fede lår ;-)

Fint nok man har forskellig smag. Man skal bare ikke nedgøre dem der er anderledes end det man selv foretrækker.

• Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Vi var til et cosplay event i DGI huset i københavn, hvor der var en megat flot pige som jeg snakkede lidt med, i et ultra kort nederdel og flot corset med udsyn til et par meget store og flotte bryster.

Fandt du ud af det bag  papmachebjergene?!...:huh:

• Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Var det da du begærligt og med stiv dolk flåede tøjet af "hende" for at knalde "hende" fra sans og samling? Eller er moralen: Hvis man er til en eller anden form for komsammen hvor man er udklædt skal man liiiige spørge om navn og køn inden man kommer alt for meget i stødet? :D

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes at det er helt fint af EB at vise at der er andet end plastikopererede sminkedåser, om det falder i den enkeltes smag er jo op til personen.

Personligt er jeg til den slanke, men naturlige udgave. Uden silikone, Botox og tusser i overflod.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
22 cm and thick skrev, for 30 minutter siden:

Var det da du begærligt og med stiv dolk flåede tøjet af "hende" for at knalde "hende" fra sans og samling? Eller er moralen: Hvis man er til en eller anden form for komsammen hvor man er udklædt skal man liiiige spørge om navn og køn inden man kommer alt for meget i stødet? :D

Ha ha. Jeg får lige lyst til at dele en sjov lille historie med jer. Det var for mange år siden i London hvor jeg slog mine folder på en stor kendt natklub. Her brugte de mænd der var klædt som kvinder til at servicere. Man skulle have et virkeligt vågent øje for at opdage at det ikke var kvinder. Fælles for dem var at de var super sexede klædt, med høje stiletter ( som de gik godt i) og korsetter. De var ultra feminine ved første øjekast og også sådan lidt uopnåelige i deres udtryk. Jeg kom der en del så jeg havde luret det her og der var bla. a en tårnhøj rødhåret og åleslank " kvinde"  med kilometerlange ben der gik rundt med drinks. Det var en man virkelig vendte sig rundt efter. Nå men så kom de her 2 danske mænd - turister og stod og savlede over hende. Da de var danske faldt vi i snak og jeg fortalte dem at deres drømmekvinde altså var en mand og deres ansigtsudtryk glemmer jeg aldrig :D  de var først målløse og så blev de skeptiske og troede simpelthen ikke på mig. Ja de blev faktisk ret irriterede på mig over at jeg sådan kom og forsøgte at tage glæden fra dem

. Der gik lidt tid og de vinkede den tårnhøje servitrice hen til sig for at bestille nogle drinks. Men da hun med den dybeste mande stemme talte til dem var deres ansigtsudtryk guld værd. Hele føkelses registret blev på få øjeblikke afspejlet i deres ansigter.  Fra at være håbefulde liderlige - ja nærmest forelskede  til stor forbløffelse og vantro , så dyb skuffelse og vrede og tilsidst nærmest sorg. Det var en fryd at iaggtage. De forsvandt fra natklubben kort efter :D

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, 1 time siden:

Det kan du så fortælle til vedkommende som i musiktråden for længe siden sagde at noget musik jeg havde postet var dårligt.... min kommentar er blot i samme boldgade.

Kan du vise mig hvor i musiktråden der er nogen der skriver at din musiksmag er dårlig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Kan du vise mig hvor i musiktråden der er nogen der skriver at din musiksmag er dårlig?

Ja det studsede jeg også over. For jeg følger nøje med i den tråd og har intet sted set at der er blevet skrevet noget om en dårlig musik smag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Svendsenaalborg skrev, for 2 timer siden:

Der er godt nok kun tale om et par tilfælde endnu, men man kunne jo håbe, at det er en tendens med flere kurvede piger på side 9:x

Jeg er i hvert fald begejstret!

image.thumb.jpeg.639e159b7b6a024e0c81a25ccfc1095c.jpegimage.thumb.jpeg.f01df46637ac7f81adae2d556e31bec6.jpeg

Det  er  dejligt  at  der  bliver  åbnet  mere  og  mere  op  for  forskellige  kvindetyper,  tynde, slanke, normalvægtige, trænede,  buttede og  kraftige.  Unge,  modne  og  ældre, lave og  høje  mennesker.

De  afspejler  vel  blot  bredt  den  danske  befolkning. 

Om  man  har  præferencer  for  den  ene  eller  anden  type  er  jo  helt  fint,  men  omtal andre  mennesker  ordentligt  og  uden fordømmelse. 

De  svært  overvægtige/fede  mennesker  ser  vi  ikke  endnu, men  de  findes  også.

Personligt  undgår  jeg  mænd  der  har  præferencer  i anden  boldgade  end  mig,  da  jeg  ikke  vil  udsætte  mig  selv  for  en  omtale  ala;  hun  er  sku  ikke  stram  i kødet  som  en  20 årig  ( nej  gu  er  jeg  da  ej  når  jeg  er  i midten  af  40'erne). Hun har  deller  på  maven , en  stor  røv  og  bløde  lår  ( ja  det  har  jeg, beskriver  mig  selv  som  buttet/tyk  så  hvad  har  du  lige  regnet  med). Hun  ligner  ikke  en  asiater  ( nej  jeg  er  pæredansk).

Det  er  kun  godt  vi  har  forskellige  lyster,  ellers  ville  det  være  jævnt  kedeligt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lady C skrev, for 2 minutter siden:

Ja det studsede jeg også over. For jeg følger nøje med i den tråd og har intet sted set at der er blevet skrevet noget om en dårlig musik smag 

Den 19. December, tænker jeg, da der blev kommenteret: "Et flot stykke Wolfgang-musik, men desværre en frygtelig version i mine øre." 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Nannas Hjørne skrev, Lige nu:

Den 19. December, tænker jeg, da der blev kommenteret: "Et flot stykke Wolfgang-musik, men desværre en frygtelig version i mine øre." 

Nå ja det er rigtig nok. Og iøvrigt fantastisk husket af dig :) 

Men det er vel ikke det samme som at sige at han har en " dårlig musiksmag" ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

Skrev de virkelig det!!!!
Håber personen blev smidt ud, for det var da noget forfærdeligt noget at skrive!!!

• Haha 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

Nå ja det er rigtig nok. Og iøvrigt fantastisk husket af dig :) 

Men det er vel ikke det samme som at sige at han har en " dårlig musiksmag" ? 

Ikke husket, men jeg blev nysgerrig. 

Tjo, jeg kan godt se hvordan det kunne tolkes sådan. Det var vist en metal-version af et klassisk stykke. Så derfor mindre en kommentar på evt. dårlig indspilning osv og mere en kommentar på smagen. Jeg ville da også synes at det var en lidt træls kommentar til et stykke musik jeg kunne lide, men der er langt derfra og til at skrive, at man er ved at kaste op ved synet af nogen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 8 minutter siden:

Skrev de virkelig det!!!!
Håber personen blev smidt ud, for det var da noget forfærdeligt noget at skrive!!!

Det vil jeg også sige. Så er det fuldt berettiget at omtale andre mennesker på en hvilken som helst måde!

”Et flot stykke kvindfolk, men desværre en frygtelig version i mine øjne” - Cady fra side9 i japansk cosplay-outfit måske?...

Redigeret af Svendsenaalborg
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Svendsenaalborg skrev, for 15 minutter siden:

@Nemtøs har nogen klaget over, at du ikke ligner en asiat?:biggrin::blink:

Haha  nej,  men  jeg  fravælger  konsekvens  at  takke  nej  tak  til  de  mænd  herinde  som  udelukkende  forespørger  og  anmelder  thai-kvinder.  Der  har  jeg  ikke  noget  at  gøre eller  tilbyde.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Haha  nej,  men  jeg  fravælger  konsekvens  at  takke  nej  tak  til  de  mænd  herinde  som  udelukkende  forespørger  og  anmelder  thai-kvinder.  Der  har  jeg  ikke  noget  at  gøre eller  tilbyde.  

Syntes at kunne huske et billed fra din nu lukket "Selfitråd" hvor du så så opstemt ud at dine øjene var letter skæve. Det kan da godt virke sådan lidt aisat agtigt.
Eller også lignede du bare en eskimo.
Nøj, det var helt 2 fordomme om asiater og eskimo'er :shock:
Og det ud fra en tråde uden ansigtsbilleder.... jeg trænger vist til noget f....

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Syntes at kunne huske et billed fra din nu lukket "Selfitråd" hvor du så så opstemt ud at dine øjene var letter skæve. Det kan da godt virke sådan lidt aisat agtigt.
Eller også lignede du bare en eskimo.
Nøj, det var helt 2 fordomme om asiater og eskimo'er :shock:
Og det ud fra en tråde uden ansigtsbilleder.... jeg trænger vist til noget f....

Jeg  trænger  sku  også,  men  ikke  til  fisse.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...