Hop til indhold
Svendsenaalborg

Side 9 er blevet interessant

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  trænger  sku  også,  men  ikke  til  fisse.  

Det var nu ikke fisse jeg hentyde til, men en dejlige våd Fanta ;)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, Lige nu:

Det var nu ikke fisse jeg hentyde til, men en dejlige våd Fanta ;)

En  tur  forbi  tanken  og  så  er  det  fixet.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 6 minutter siden:

Syntes at kunne huske et billed fra din nu lukket "Selfitråd" hvor du så så opstemt ud at dine øjene var letter skæve. Det kan da godt virke sådan lidt aisat agtigt.
Eller også lignede du bare en eskimo.
Nøj, det var helt 2 fordomme om asiater og eskimo'er :shock:
Og det ud fra en tråde uden ansigtsbilleder.... jeg trænger vist til noget f....

Jeg trænger også! Og jeg fik ellers både i nat og her til morgen:lol:

Hvis ikke det var frygteligt på mange andre områder, ville jeg sige “tak, corona, for hjemmearbejde og sociale bobler”:x

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Cosplay-Akihibara skrev, for 2 timer siden:

Jeg var lige ved at kaste op..... 

Ja det er der også nogen der tænder på.

Så på et eller andet plan er selv du tiltrækkende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 3 timer siden:

Der er godt nok kun tale om et par tilfælde endnu, men man kunne jo håbe, at det er en tendens med flere kurvede piger på side 9:x

Jeg er i hvert fald begejstret!

image.thumb.jpeg.639e159b7b6a024e0c81a25ccfc1095c.jpegimage.thumb.jpeg.f01df46637ac7f81adae2d556e31bec6.jpeg

Cosplay-Akihibara skrev, for 2 timer siden:

Jeg var lige ved at kaste op..... 

Generelt synes jeg de er piger med flotte, curvy kroppe, og fint nok med tatoveringerne hos den ene. Til gengæld har jeg det ret svært med at der skal gøres så meget ved øjenbrynene, og glæder mig sådan til at det går af mode.

AalborgLook skrev, 1 time siden:

Vi var til et cosplay event i DGI huset i københavn, hvor der var en megat flot pige som jeg snakkede lidt med, i et ultra kort nederdel og flot corset med udsyn til et par meget store og flotte bryster.

Om aftenen fandt jeg så ud af at "hun" hed Bjørn .

Jeg har også været der et år for at passe på min datter før hun var klar til at blive sluppet løs på egen hånd. Jeg var virkelig imponeret over deltagernes evner indenfor håndværk, og mange af pigernes kostumer var da ganske afslørende. Der var deltagere i alle størrelser, og miljøet er på alle måder ret inkluderende. Der var også en del "crossplayers". Jeg noterede mig dog at der var mødt en del mænd på min egen alder op som enten var eller foregav at være fotografer, som helst ville have billeder af de kønneste af pigerne. De samme typer var også ret interesserede i de (af og til mindreårige) piger der gik rundt med "free hugs" skilte. Jeg har hørt om con'er forskellige steder i udlandet hvor en variation af "Free hugs" skiltet var "Hugs for Pocky", hvor et knus altså koster et stykke populært japansk slik. I forhold til hvad der var til salg af japanske ting og sager i boderne kan jeg da godt forestille mig at der foregår en eller anden form for "sugar" i det miljø, men jeg synes ikke jeg så noget konkret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 36 minutter siden:

Haha  nej,  men  jeg  fravælger  konsekvens  at  takke  nej  tak  til  de  mænd  herinde  som  udelukkende  forespørger  og  anmelder  thai-kvinder

Hvis du fravælger at takke nej tak til dem må det vel betyde at du gerne vil dem? Eller du mente slet ikke hvad du skrev? ;):D

Hvilket held for mig at jeg er til det hele... :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
22 cm and thick skrev, for 5 minutter siden:

Hvis du fravælger at takke nej tak til dem må det vel betyde at du gerne vil dem? Eller du mente slet ikke hvad du skrev? ;):D

Hvilket held for mig at jeg er til det hele... :-P 

Haha  kan  godt  se at  min formulering  ikke  sad  helt  i hjørnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Arh, så forstår jeg bedere.
Har en lillesøter der var meget til Cosplay og som var til flere cons med cosplay i Europa. Hvad der gik igen for mange var at de var ultra tynde, og min lillesøter udviklede også anorexi for at blive accepteret i cosplay miljøet.
I Cosplay er det "in" og flot at være ultra tynd og de delte råd til hvordan man stoppede med at spise.

Så med den erfaring min familie fik med cospaly er at det er et sygt miljø hvor MANGE har diverse spise forstyrrelser. Mange fans af cosplay opfordre ligefre pigeren til at stoppe med at spise så de kan klare sig bedere i konkurrenceren.

Så igen, men den erfaring jeg har med cosplay, er at cosplay er sygt og de burde skamme sig sådan som de forherligere annoreksi.
Min lille søster kom ud af det, og har det godt i dag, men er stadig mærket af det.

Det er ikke alle i Cospaly miljøet der forheligere anorexi - der er også almindelige flotte deltagere.

Det er jeg da ked af at høre, at nogen har presset din lillesøster på en sådanne måde. Generelt vil jeg sige at man bør have en vis portion selverkendelse og viljestyrke. 

Viljestyrke til at være anderledes og ligeglad med hvad andre mener om en selv. Det flugter jo meget godt, med hvad en anden skriver om at turde at gå imod samfundets idealer, "tør give slip og være sig selv. Og det med at turde give slip er super sexet." (Citat fra Lady c). Så det er da naturligvis trist, at din søster ikke var i stand til dette.

Selverkendelse er vigtig, hvis man vil tages seriøs (ikke kun i cosplay, men i livet generelt). Det nytter jo ikke noget at man har samme kropsbygning som John Candy, men klæder sig ud som Spiderman. Måske man så burde finde noget andet som passer bedre til den man er? Sumobryder, måske?

Nu er cosplay jo meget meget mere end en forlængelse af fastelavn. Det er f.eks. cosplay, når du beder din kvinde (eller hun beder dig om det) om at iføre sig stuepige uniform, når I hopper i seng sammen, eller hun sætter kaninører i håret og en buttplug formet som en kaninhale i rumpetten. I sådanne tilfælde kan hendes kropsbygning vel være underordenet, når bare du tænder på hende.

Liv skrev, for 2 timer siden:

At nogen engang har sagt noget grimt til dig, berettiger dig ikke til at tale grimt om andre. Vi er ikke i børnehaven, vel? 

Svendsenaalborg skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes jo fx, at jeg skrev et ret pænt indlæg, hvor jeg glædede mig over noget, som jeg synes er rart, og som ikke kan støde andre. 
Har jeg så fortjent dit svar, fordi en eller anden har skrevet noget grimt til dig et helt andet sted?

Nu er der jo reelt ingen, som har sagt noget grimt om et andet medlem her i forummet (Svendsenaalborg er vel næppe en af pigerne eller musikanterne). Man har blot udtrykt sin følelse over det postede materiale. Det er på ingenmåde det samme som at sige noget grimt om posteren. Jeg vil til hver en tid forsvare en persons ret til at udtrykker negativitet - uagtet hvor "børnehaveagtig" det måtte være -  over noget som jeg eller andre poster. På samme måde holder jeg mig samme ret til ligeledes at give udtryk for negativitet. Det må være op til læseren selv, at sortere i hvad læseren vil læse, og hvad læseren vil lægge i det evt læste. Andre skal ikke bestemme, hvad man må mene og føle. Deri ligger også et forsvar af Svendsens glæde og hans ret til poste sådanne piger.

AalborgLook skrev, 1 time siden:

Kan du vise mig hvor i musiktråden der er nogen der skriver at din musiksmag er dårlig?

Redigeret af Cosplay-Akihibara
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 5 minutter siden:

Hvis du mener at når nogen skriver "Et flot stykke Wolfgang-musik, men desværre en frygtelig version i mine øre" er i samme boldgade som "Jeg var lige ved at kaste op..... " til billederne i OP, så er der i mine øjen noget seriøst galt med dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Hvis du mener at når nogen skriver "Et flot stykke Wolfgang-musik, men desværre en frygtelig version i mine øre" er i samme boldgade som "Jeg var lige ved at kaste op..... " til billederne i OP, så er der i mine øjen noget seriøst galt med dig.

Jeg tror du overfortolker

Der er ingen forskel på at sige "det musik får mine ører til at bløde" og "det billede gør mig syg"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tror du overfortolker

Der er ingen forskel på at sige "det musik får mine ører til at bløde" og "det billede gør mig syg"

Min mening om dig vil jeg holde for mig selv. Du er ikke værd at bruge mere tid på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 9 minutter siden:

Du er ikke værd at bruge mere tid på.

Men alligevel følte du behov for at nævne det.... 

Redigeret af Cosplay-Akihibara

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 46 minutter siden:

Det er jeg da ked af at høre, at nogen har presset din lillesøster på en sådanne måde. Generelt vil jeg sige at man bør have en vis portion selverkendelse og viljestyrke. 

Viljestyrke til at være anderledes og ligeglad med hvad andre mener om en selv. Det flugter jo meget godt, med hvad en anden skriver om at turde at gå imod samfundets idealer, "tør give slip og være sig selv. Og det med at turde give slip er super sexet." (Citat fra Lady c). Så det er da naturligvis trist, at din søster ikke var i stand til dette.

Selverkendelse er vigtig, hvis man vil tages seriøs (ikke kun i cosplay, men i livet generelt). Det nytter jo ikke noget at man har samme kropsbygning som John Candy, men klæder sig ud som Spiderman. Måske man så burde finde noget andet som passer bedre til den man er? Sumobryder, måske?

Nu er cosplay jo meget meget mere end en forlængelse af fastelavn. Det er f.eks. cosplay, når du beder din kvinde (eller hun beder dig om det) om at iføre sig stuepige uniform, når I hopper i seng sammen, eller hun sætter kaninører i håret og en buttplug formet som en kaninhale i rumpetten. I sådanne tilfælde kan hendes kropsbygning vel være underordenet, når bare du tænder på hende.

Nu er der jo reelt ingen, som har sagt noget grimt om et andet medlem her i forummet (Svendsenaalborg er vel næppe en af pigerne eller musikanterne). Man har blot udtrykt sin følelse over det postede materiale. Det er på ingenmåde det samme som at sige noget grimt om posteren. Jeg vil til hver en tid forsvare en persons ret til at udtrykker negativitet - uagtet hvor "børnehaveagtig" det måtte være -  over noget som jeg eller andre poster. På samme måde holder jeg mig samme ret til ligeledes at give udtryk for negativitet. Det må være op til læseren selv, at sortere i hvad læseren vil læse, og hvad læseren vil lægge i det evt læste. Andre skal ikke bestemme, hvad man må mene og føle. Deri ligger også et forsvar af Svendsens glæde og hans ret til poste sådanne piger.

Jeg synes, dit svar er et sølle forsvar for nogle usympatiske holdninger og mangel på empati. Du kommenterer på billeder af andre mennesker; det er du klar over?

Mennesker, som står frem med ansigt og navn endda. Du skjuler dig bag skærmen. 
Du kunne udtrykke din uenighed på en langt mindre nedladende og barnlig måde, men du forsvarer det med, at det er tonen, fordi nogen har talt tilsvarende om din musiksmag...

Du taler om at have viljestyrke, og være ligeglad med hvad andre mener, som noget positivt. Synes du, at du bidrager til at styrke den viljestyrke hos nogen ved at skrive, som du gør?

Og så taler du om at “udtrykke negativitet” over “det postede materiale” - dit ordvalg er udtryk for nedladenhed; ikke negativitet. Og “det postede materiale” - ja, det er billeder af mennesker med kød (...), blod og følelser; er der ikke en forskel ift hvordan man kan omtale en heavyversion af Mozart?

Øv, for et menneskesyn:mellow:

Redigeret af Svendsenaalborg
Typo
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

“Jeg har ret til”, “andre skal ikke bestemme” og “det må være op til folk selv, hvad de lægger i det, de læser” er simpelthen de mest sølle undskyldninger for at sige grimme ting om andre.
Sikke da en total mangel på indsigt og ansvarlighed.

DU vælger, hvad du vil skrive. DU ved udmærket, hvad det kan gøre ved andre mennesker. DU vælger at være ligeglad eller ligefrem finde fornøjelse i det. 

Ja, du har ret til det, men du har ikke pligt til det. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Det  er  dejligt  at  der  bliver  åbnet  mere  og  mere  op  for  forskellige  kvindetyper,  tynde, slanke, normalvægtige, trænede,  buttede og  kraftige.  Unge,  modne  og  ældre, lave og  høje  mennesker.

De  afspejler  vel  blot  bredt  den  danske  befolkning. 

Om  man  har  præferencer  for  den  ene  eller  anden  type  er  jo  helt  fint,  men  omtal andre  mennesker  ordentligt  og  uden fordømmelse. 

De  svært  overvægtige/fede  mennesker  ser  vi  ikke  endnu, men  de  findes  også.

Personligt  undgår  jeg  mænd  der  har  præferencer  i anden  boldgade  end  mig,  da  jeg  ikke  vil  udsætte  mig  selv  for  en  omtale  ala;  hun  er  sku  ikke  stram  i kødet  som  en  20 årig  ( nej  gu  er  jeg  da  ej  når  jeg  er  i midten  af  40'erne). Hun har  deller  på  maven , en  stor  røv  og  bløde  lår  ( ja  det  har  jeg, beskriver  mig  selv  som  buttet/tyk  så  hvad  har  du  lige  regnet  med). Hun  ligner  ikke  en  asiater  ( nej  jeg  er  pæredansk).

Det  er  kun  godt  vi  har  forskellige  lyster,  ellers  ville  det  være  jævnt  kedeligt.  

tænker du ville være perfekt side9pige for mig jnus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg  har ret til at skrive, men ikke pligt, ligesom du har ret til men ikke pligt til at poste billederne. Og nej det er ikke sølle, med mindre du mener at et grundlæggende princip som ytringsfrihed er sølle. 

Der er vel ikke ensretning, tankepoliti, meningspoliti eller anden elitær formynderi her på siden?

Læser side 9 pigerne med her? Gør de, så kan de vel forsvare sig selv. Dog, tror jeg egentlig de blot ryster på hovedet over debatten, de har jo nok så meget viljestyrke at de er ligeglade med hvad jeg mener. De behøver vel ikke andre til at føle sig krænket på deres vegne? Det er jo egentligt ligeså latterligt som de fruentimmere, som føler sig krænket over bare bryster på stranden eller manglen på sorte i tv. 

Jeg viser da viljestyrke ved at turde gå i mod strømmen på dette samfund kaldet eroguide. 

Uagtet hvad jeg mener og skriver, så ændre dit liv sig ikke, solen imlodere ikke i morgen, du skal stadig betale indkomstskat og det er stadig jul om 11 måneder.

Hvis nogen har noget nederdrægtigt (prøv evt andre ord end sølle - ordbogen er rig af muligheder) at sige om mig, så kom endelig med det. Hold jer ikke tilbage.

God weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jan j skrev, for 28 minutter siden:

tænker du ville være perfekt side9pige for mig jnus

Ja jeg er da sikker på at @nemtøs også ville få min stemme på side 9

Men som sagt smag og behag er forskelligt

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 5 timer siden:

Der er godt nok kun tale om et par tilfælde endnu, men man kunne jo håbe, at det er en tendens med flere kurvede piger på side 9:x

Jeg er i hvert fald begejstret!

image.thumb.jpeg.639e159b7b6a024e0c81a25ccfc1095c.jpegimage.thumb.jpeg.f01df46637ac7f81adae2d556e31bec6.jpeg

hvad med nogle private foto ala side 9 her i disse tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
jan j skrev, for 20 minutter siden:

hvad med nogle private foto ala side 9 her i disse tider

Du kunne jo besøge tråden "Danske piger" der er alle billederne vis side 9 piger

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 4 minutter siden:

Du kunne jo besøge tråden "Danske piger" der er alle billederne vis side 9 piger

gør jeg også men tænker at nemtøs og andre skønne kvinder kunne gøre det her istedet for selfie tråden i disse tider 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt lide at alle farer i flint over en kommentar imens de alle sammen samtidig kalder en anden kropstype for "unaturlig" og "ikke kvindelig":lol:.. Så må jeg jo bare være det:ph34r::P..

• Synes godt om 3
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
jan j skrev, for 4 minutter siden:

gør jeg også men tænker at nemtøs og andre skønne kvinder kunne gøre det her istedet for selfie tråden i disse tider 

Det må vi ikke:rolleyes:.. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Det må vi ikke:rolleyes:.. 

øv det må  laves om 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 5 timer siden:

Ikke alle finder McDonalds og hjertekar sygdomme sexet.

Der er piger i denne størrelse der er kernesunde og stærke. Du er blændet af fordomme. Og som regel hvis man kun har grimme ting at sige om andre menneskers udseende, så skal man holde kæft.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...