Hop til indhold
Svendsenaalborg

Side 9 er blevet interessant

Recommended Posts

En kvinde kan jo sagtens have både former og kurver uden at være fed som pigerne fra eb her er...imo ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 1 time siden:

Ja, jeg  har ret til at skrive, men ikke pligt, ligesom du har ret til men ikke pligt til at poste billederne. Og nej det er ikke sølle, med mindre du mener at et grundlæggende princip som ytringsfrihed er sølle. 

Der er vel ikke ensretning, tankepoliti, meningspoliti eller anden elitær formynderi her på siden?

Læser side 9 pigerne med her? Gør de, så kan de vel forsvare sig selv. Dog, tror jeg egentlig de blot ryster på hovedet over debatten, de har jo nok så meget viljestyrke at de er ligeglade med hvad jeg mener. De behøver vel ikke andre til at føle sig krænket på deres vegne? Det er jo egentligt ligeså latterligt som de fruentimmere, som føler sig krænket over bare bryster på stranden eller manglen på sorte i tv. 

Jeg viser da viljestyrke ved at turde gå i mod strømmen på dette samfund kaldet eroguide. 

Uagtet hvad jeg mener og skriver, så ændre dit liv sig ikke, solen imlodere ikke i morgen, du skal stadig betale indkomstskat og det er stadig jul om 11 måneder.

Hvis nogen har noget nederdrægtigt (prøv evt andre ord end sølle - ordbogen er rig af muligheder) at sige om mig, så kom endelig med det. Hold jer ikke tilbage.

God weekend.

Nej, der er ikke ensretning. Og ytringsfriheden kommer da også især til syne, når folk ikke er i stand til at opføre sig ordentligt og derfor må gemme sig bag den. På den måde bidrager du til at illustrere dens betydning; også selv om det ikke lige er sådan, den har den vigtigste betydning. Når man er nødt til argumentere med ytringsfriheden som sådan, så er det som regel fordi, at man ikke har en sag, der kan finde støtte i sit eget indhold;-)

Så du viser viljestyrke ved at gå imod strømmen her på boardet; den strøm, som dikterer, at man taler ordentligt om andre eller hvad?...

Viser rockerne så også viljestyrke ved at gå imod samfundets normer?...

Jeg synes nu, at “sølle” er det mest betegnende for en opførsel som din. 
“Nederdrægtig” fx antyder en vis ondsindet intelligens, og det tror jeg ikke, du har; jeg tror bare, at du ikke er så empatisk og nok har lidt svært ved at begå dig socialt. 
Så jeg holder fast i “sølle”:)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt der er nogen der tænder på de kurver.

Mangfoldighed er at foretrække.

Jeg tænder også selv på kurver, men det er altså de kurver der går fra hoften og ind til ribbenene, og så en a eller b skåls kurve ovenover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Hmm at ekstrabladet fotograferer og udstiller fede kvinder er deres sag, selv bladrer jeg forbi - Fint at nogen læsere kan lide de tykke modeller, bare ikke min kop te, godt der er er nogen der kan lide at kigge på de tykke og fint de piger stillier op til foto. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

For  h......hvor  bliver  jeg  træt  af  at  denne  tråd  bliver  ødelagt  af  brugere  som  har  behov  for  at  fortælle  de  ikke  tænder  på  fyldige/tykke/fede  mennesker.

Og hvad  så,  tror  ts  er  rimelig  ligeglad  med  hvad  I andre  tænder  på,  han  synes  de  er  dejlige  og  hurra  for  det. 

Hver  gang  der  blev  skrevet  noget, skulle  andre brugere  så  lige  gøre  opmærksom  at  de  ikke  tænder  på  ditten  og  datten.  Sikke  anmeldelserne  vil  komme  til  at  se  ud.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 2 timer siden:

Nej, der er ikke ensretning. Og ytringsfriheden kommer da også især til syne, når folk ikke er i stand til at opføre sig ordentligt og derfor må gemme sig bag den. På den måde bidrager du til at illustrere dens betydning; også selv om det ikke lige er sådan, den har den vigtigste betydning. Når man er nødt til argumentere med ytringsfriheden som sådan, så er det som regel fordi, at man ikke har en sag, der kan finde støtte i sit eget indhold;-)

Så du viser viljestyrke ved at gå imod strømmen her på boardet; den strøm, som dikterer, at man taler ordentligt om andre eller hvad?...

Viser rockerne så også viljestyrke ved at gå imod samfundets normer?...

Jeg synes nu, at “sølle” er det mest betegnende for en opførsel som din. 
“Nederdrægtig” fx antyder en vis ondsindet intelligens, og det tror jeg ikke, du har; jeg tror bare, at du ikke er så empatisk og nok har lidt svært ved at begå dig socialt. 
Så jeg holder fast i “sølle”:)

St.Petri Drengene viste da viljestyrke ved at trodse samfundets normer om at samarbejde med nazisterne og i stedet bekæmpede dem. Hippierne viste viljestyrke ved at trodse normerne om familieforhold ved at efterleve fri kærlighed.  Normer og regler er til for at brydes. Rødstrømperne trodsede normerne ved at kræve ligestilling. At gå i mod nutidens metoo er at trodse normerne, da metoo er blevet en norm i sig selv.

Argumentere? Nu har jeg jo skrevet tidligere at det var den følelse som billederne efterlod mig med. Skulle jeg da i stedet have skrevet "Det gav mig brækfornæmmelse"  eller de mere medicinsk korrekte "Det gav mig smagen af emese i munden". Der er tale om en ren fysisk reaktion på en følelse. At det så ikke falder din smag er en anden side af sagen. Det har intet med empati eller mangel på samme at gøre.

Til trods for gentagne gange at blive kaldt sølle, hvilket jo heller ikke er at tale ordenligt, så har jeg ikke talt negativt om dig.

.... før nu:

Tale ordentligt? At  kalde andre for "sminkedåser" er heller ikke at tale ordentlig. (et indlæg som du selv har liket). Eller benytte udenlandsk slang "insta chubb" som en skriver. Hvorfor farer du ikke i flint over disses manglen talen ordenligt? Er det fordi du er enig med dem, og derfor finder det helt iorden at de taler ubehøvlet?

Jeg sad og gennemlæste nogle af dine tidligere indlæg i andre tråde. Måden du gjorde grin med Alkoholikeren på over manglende tegnsætning og fede typer, er heller ikke at tale ordenlig. Og der er flere andre eksempler i dine tidligere indlæg.

Burde du ikke efterleve det som du selv prædiker??

Slutteligt kan jeg kun sige som Kevin Magnussen: "Suck my balls"

Redigeret af Cosplay-Akihibara

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg må indrømme at det var ikke piger jeg ville vende mig om på gaden efter. Men bestemt piger jeg kunne falde for generelt. Det kommer an på hvad der sker når de åbner munden og begynder at tale. Kommer der intet intelligent ud,  har jeg ingen interesse i vedkommende overhovedet. Omvendt, er det en intelligent og interessant pige, så er jeg helt klart interesseret.

Men en ting jeg ikke helt forstår, er trangen til at ytre sig om andre, istedet for at acceptere dem som de er. Har de det godt med sig selv, vedkommer det jo ingen andre. Og de piger der stiller sig op til fotografering i EB, ser da ud til at have det godt med sig selv. Og selvsikkerhed er næsten lige så attraktivt som intelligens. 

Så hurra for disse piger. Uanset hvordan de ser ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Liv skrev, for 8 timer siden:

Det handler ikke om at være politisk korrekt, men om pli. Ville du tale sådan til et andet menneske ansigt til ansigt? 

Pli og politisk korrekthed er egentlig 2 sider af samme sag. 

For mig skurrer det i ørerne, når folk udtaler sig imod politisk korrekthed. At være politisk korrekt er jo egentlig "bare" at bevidst udtrykke sig på en ikke-fornærmende måde overfor andre mennesker, og er slet intet nyt - eller forholdsvis nyt - fænomen. Det har eksisteret siden slutningen af 1700-tallet. Så når folk udtrykker sig negativt om politisk korrekthed, viser de faktisk ikke ret meget andet end dårlig opdragelse, dårlig opførsel og en trang til selvhævdelse på andres bekostning. Det ser de sikkert selv som hæderstegn. Og fred da være med det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, 1 time siden:

St.Petri Drengene viste da viljestyrke ved at trodse samfundets normer om at samarbejde med nazisterne og i stedet bekæmpede dem. Hippierne viste viljestyrke ved at trodse normerne om familieforhold ved at efterleve fri kærlighed.  Normer og regler er til for at brydes. Rødstrømperne trodsede normerne ved at kræve ligestilling. At gå i mod nutidens metoo er at trodse normerne, da metoo er blevet en norm i sig selv.

Argumentere? Nu har jeg jo skrevet tidligere at det var den følelse som billederne efterlod mig med. Skulle jeg da i stedet have skrevet "Det gav mig brækfornæmmelse"  eller de mere medicinsk korrekte "Det gav mig smagen af emese i munden". Der er tale om en ren fysisk reaktion på en følelse. At det så ikke falder din smag er en anden side af sagen. Det har intet med empati eller mangel på samme at gøre.

Til trods for gentagne gange at blive kaldt sølle, hvilket jo heller ikke er at tale ordenligt, så har jeg ikke talt negativt om dig.

.... før nu:

Tale ordentligt? At  kalde andre for "sminkedåser" er heller ikke at tale ordentlig. (et indlæg som du selv har liket). Eller benytte udenlandsk slang "insta chubb" som en skriver. Hvorfor farer du ikke i flint over disses manglen talen ordenligt? Er det fordi du er enig med dem, og derfor finder det helt iorden at de taler ubehøvlet?

Jeg sad og gennemlæste nogle af dine tidligere indlæg i andre tråde. Måden du gjorde grin med Alkoholikeren på over manglende tegnsætning og fede typer, er heller ikke at tale ordenlig. Og der er flere andre eksempler i dine tidligere indlæg.

Burde du ikke efterleve det som du selv prædiker??

Slutteligt kan jeg kun sige som Kevin Magnussen: "Suck my balls"

Du sammenligner dit oprør mod normen “at tale pænt om andre” med oprøret mod den nazistiske besættelsesmagt?...:blink:

Det er alligevel den mest kreative brug af nazikortet i lang tid:lol::lol:

Altså du mener seriøst, at det, ikke at tale grimt om andre, er en norm, som der skal gøres op med, og her er du en misforstået frontkæmper?

Og så forsøger du at bilde mig ind, at du bare beskrev en rent fysisk reaktion i din krop og slet ikke tænkte på, at udtalelsen kunne tolkes som en ren mishagsytring?

Javel ja...

God weekend

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 23 minutter siden:

For mig skurrer det i ørerne, når folk udtaler sig imod politisk korrekthed. At være politisk korrekt er jo egentlig "bare" at bevidst udtrykke sig på en ikke-fornærmende måde overfor andre mennesker, og er slet intet nyt - eller forholdsvis nyt - fænomen. Det har eksisteret siden slutningen af 1700-tallet. Så når folk udtrykker sig negativt om politisk korrekthed, viser de faktisk ikke ret meget andet end dårlig opdragelse, dårlig opførsel og en trang til selvhævdelse på andres bekostning. Det ser de sikkert selv som hæderstegn. Og fred da være med det. 

Meget, meget præcist:)

Ytringsfriheden bliver mere misbrugt end brugt i vores del af verden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 12 timer siden:

Det kan sgu også blive alt for politisk korrekt.

Verdens dårligste undskyldning for at opføre sig som en idiot.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 4 timer siden:

Du er ligeså velopdragent som en skødehund. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 7 timer siden:

Du sammenligner dit oprør mod normen “at tale pænt om andre” med oprøret mod den nazistiske besættelsesmagt?...:blink:

Altså du mener seriøst, at det, ikke at tale grimt om andre, er en norm, som der skal gøres op med, og her er du en misforstået frontkæmper?

Og så forsøger du at bilde mig ind, at du bare beskrev en rent fysisk reaktion i din krop og slet ikke tænkte på, at udtalelsen kunne tolkes som en ren mishagsytring?

Javel ja...

God weekend

Åhhh Svendsen.... 
Det var sandelig ikke ment som et nazikort, men blot en reference til din by, så du havde noget at forholde det til. Hvis det endelig skulle være så er nazikortet er ikke mere latterligt end rockerkortet, som du træk i din postering forinden!

En følelse. Det skrev jeg i et af de tidligere indlæg, du kan selv gå tilbage og tjekke.

"Lige ved at kaste op" er forøvrigt en reference til Benny Hill hvor han ser noget ubehageligt. Ikke én af jer fangede tvetydigheden. Jeg synes egentlig den lå lige til højrebenet til at sende et "Husk at tørre op efter dig" tilbage. Men jeres sans for humor stod vel af samme sted som Linje 3 - og de var alligevel aldrig sjove. Så hellere hidse sig op, som en flok krænkelsesparate radigale metoo/BLM/refugees-welcome speltmødre, der sikkert er svenskere - men ok Benny Hill falder vel ikke i deres/jeres smag, formange slanke piger med bare patter. 

Man skulle tro man havde sagt noget grimt og jeres allermest dyrebare, men det kræver selvfølgelig at I har haft en i jeres triste liv, som I har kunnet kalde for jeres dyrebare - Og nej bananfluerne over jeres skraldespand i køkkenet tæller ikke med. FFS det er et billede, som ikke engang er af jeres moder. Kæft mand, måske der er mere morskab ved et bibelmøde i Indre Mission i Hurup Thy, end der er i jeres liv.

i-had-fun-once-it-was-awful-4498498.thumb.png.a80a22fc917492fdb57ccaae91d3c199.png

Tilbage står nu blot, hvorfor vil du ikke svare på mine spørgsmål?
"Tale ordentligt? At  kalde andre for "sminkedåser" er heller ikke at tale ordentlig. (et indlæg som du selv har liket). Eller benytte udenlandsk slang "insta chubb" som en skriver. Hvorfor farer du ikke i flint over disses manglen talen ordenligt? Er det fordi du er enig med dem, og derfor finder det helt iorden at de taler ubehøvlet?

Burde du ikke efterleve det som du selv prædiker??"

Kig digselv i spejlet, du er jo ikke spor bedre end det du harcerlere imod. Måske det ikke var mig du var sur på, men derimod digselv. Who knows?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 5 timer siden:

Verdens dårligste undskyldning for at opføre sig som en idiot.

Du skal tale ordenligt, ellers kommer Svendsen efter dig... :rolleyes::lol:

• Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Da jeg så trådstarters start indlæg, tænkte jeg at der var startet en tråd med billeder af frodige piger.

Men nej, blot endnu en tråd, om for eller imod frodige piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, for 5 timer siden:

Åhhh Svendsen.... 
[...]

Du er godt nok et selvretfærdigt menneske.
Alle dine efterrationaliseringer og bortforklaringer stikker i alle retninger, men jeg tror desværre ikke, at du kan se det; det er det med empatien, som er svært at lære. 
Forhåbentlig tænker du dig om en anden gang, inden du føler din trang til at svare bare for at komme af med din galde, men desværre har jeg nok bare fodret trolden:mellow:

Man kan bare håbe. 

Men god weekend. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 3 minutter siden:

Da jeg så trådstarters start indlæg, tænkte jeg at der var startet en tråd med billeder af frodige piger.

Det var ellers en god ide!

Men hvordan mon det ender? Kan fx man regne med, at moderatorerne vil holde tråden på sporet?... Det bliver nok svært. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 11 minutter siden:

Du er godt nok et selvretfærdigt menneske.
Alle dine efterrationaliseringer og bortforklaringer stikker i alle retninger, men jeg tror desværre ikke, at du kan se det; det er det med empatien, som er svært at lære. 
Forhåbentlig tænker du dig om en anden gang, inden du føler din trang til at svare bare for at komme af med din galde, men desværre har jeg nok bare fodret trolden:mellow:

Man kan bare håbe. 

Men god weekend. 

Jeg prøver igen.... gider du så svare på det her.....

"Tale ordentligt? At  kalde andre for "sminkedåser" er heller ikke at tale ordentlig. (et indlæg som du selv har liket). Eller benytte udenlandsk slang "insta chubb" som en skriver. Hvorfor farer du ikke i flint over disses manglen talen ordenligt? Er det fordi du er enig med dem, og derfor finder det helt iorden at de taler ubehøvlet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

Den flittige skrev, 1 time siden:

Velkommen til facebook eroguide. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg ser de søde frodige piger, tænker jeg på min ex kone, så sød var hun også da jeg forlod hende, jeg havde utallige gange forklaret hende at jeg følte mig snydt, det var ikke det jeg havde sagt ja til dengang jeg sagde ja i kirken, dengang var hun nærmere som dagens side 9 pige, og hvis jeg havde købt en lille fiks sportsvogn dengang ville forbruger klagenævnet også have hjulpet mig hvis der i dag stod en varevogn i garagen i stedet for.

1684AC54-B59F-4102-BD10-7B52E8AE8A33.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cosplay-Akihibara skrev, 1 time siden:

Jeg prøver igen.... gider du så svare på det her.....

Nej, det gider jeg ikke. 

For nu prøver du at dreje fokus væk. 

Ren whataboutism. 

DU blæser til angreb på det at tale ordentligt om andre. Om jeg eller andre også har gjort det er bedøvende ligegyldigt; medmindre, selvfølgelig, man er så uselvstændig (mangler viljestyrke?...) at man griber chancen for “bare at følge formen”.

DU blåstempler det. Hvis jeg har skrevet noget, som kan opfattes ligeså modbydeligt, som når du beskriver andre menneskers udseende ved at sige, at du er ved at kaste op, så er jeg ked af det. 
Men DU forholder dig anerkendende til det og er ligefrem stolt af at være forkæmper for det.

Forhold dig til dig selv og dine udtalelser og holdninger. Ingen andre, hverken jeg eller andre, kan retfærdiggøre dine holdninger, ved også at opføre os dårligt, i andet end dine øjne.

Og det er sølle; ikke nederdrægtigt eller modbydeligt eller andre ord. Sølle, fordi det viser, at du ikke er et bedre menneske. Og det kan man ikke altid selv gøre for. 
Synd for både dig og de mennesker, som du sårer. 

God weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Svendsenaalborg skrev, for 15 timer siden:

Javel ja...

God weekend

Hmm syntes ikke du forholdt dig til den kritik om at du selv var efter alkoholikeren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Svendsenaalborg skrev, for 1 time siden:

Nej, det gider jeg ikke. 

Du kan måske ikke forsvare hykleri. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 13 minutter siden:

Du kan måske ikke forsvare hykleri. 

Jeg er ked af, at jeg var efter alkoholikeren. 
Jeg blev provokeret af ham, og jeg gik over grænsen. 
Hvis du læser det her, Alko, så beklager jeg. Vi er og bliver ikke enige, og vi gik begge for langt. 
Jeg mener, at der er mange ting, der afskiller de konkrete sager; bl.a. alkoholikerens egen facon

Men det er ikke i orden. 

Så tilbage til det principielle: skal vi tale pænt til hinanden eller ej?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Svendsenaalborg skrev, for 18 minutter siden:

Så tilbage til det principielle: skal vi tale pænt til hinanden eller ej?

Skal vi ikke længere tilbage?
Måske helt tilbage til "Side 9 er blevet interessant"

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...