Svendsenaalborg 911 Skrevet 30. Januar, 2021 next skrev, for 57 minutter siden: Skal vi ikke længere tilbage? Måske helt tilbage til "Side 9 er blevet interessant" Njae, jeg synes måske, at @Cosplay-Akihibaraskylder et kort svar på, om han finder sine udtalelser ok? Uden at inddrage hvad andre har gjort og sagt. Altså at tage stilling til sin egen opførsel. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 30. Januar, 2021 (edited) Svendsenaalborg skrev, for 20 minutter siden: Njae, jeg synes måske, at @Cosplay-Akihibaraskylder et kort svar på, om han finder sine udtalelser ok? Uden at inddrage hvad andre har gjort og sagt. Altså at tage stilling til sin egen opførsel. forslag: Opret en ny tråd med emnet "Emma Gad" og inviter cosplay med al respekt, jeg døjer noget med at være seksuelt ophidset mens jeg ser på side 9 piger, når der er den "støj" omkring hvem der startede med at sige noget mindre pænt om den anden. Redigeret 30. Januar, 2021 af next Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 911 Skrevet 30. Januar, 2021 next skrev, for 35 minutter siden: forslag: Opret en ny tråd med emnet "Emma Gad" og inviter cosplay med al respekt, jeg døjer noget med at være seksuelt ophidset mens jeg ser på side 9 piger, når der er den "støj" omkring hvem der startede med at sige noget mindre pænt om den anden. Jeg prøvede at oprette en tråd med piger... Jeg har en anden ide: prøv du at oprette en tråd med piger og se, om den kan “være i fred” Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 30. Januar, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 2 timer siden: Jeg er ked af, at jeg var efter alkoholikeren. Jeg blev provokeret af ham, og jeg gik over grænsen. Hvis du læser det her, Alko, så beklager jeg. Vi er og bliver ikke enige, og vi gik begge for langt. Jeg mener, at der er mange ting, der afskiller de konkrete sager; bl.a. alkoholikerens egen facon Men det er ikke i orden. Så tilbage til det principielle: skal vi tale pænt til hinanden eller ej? Nu er den brave alkoholiker ikke med i vores kreds mere, han meldte sig ud, hvorfor ved jeg ikke, men nok ikke på grund sf dig, fint nok du skriver at du - som andre gik for langt, og ja vi skal alle tale ordentligt om og til hinanden - det er ikke det samme som fidelt og underdanigt. hyg Bødlen Del dette indlæg Link til indlæg