Hop til indhold
Tim

Ungarske piger I Danmark

Recommended Posts

Okay busted!! Jeg har haft fornøjelsen af ungarske piger i Danmark, synes de giver en udmærket service i hvert fald dem jeg har prøvet. Har kun været skuffet en enkelt gang, hvor jeg nok skulle have løbet min vej, men vi lærer alle :geek:

Dem jeg kender bedst på nuværende tidspunkt er Mansiongirls. Man kan oven i købet gå ind og chatte med dem på deres side, hvilket er en utrolig god mulighed for indledende informationer :P

Nuvel grunden til indlægget er mere på grund af min nysgerrighed.

Er det lovligt det i de gør? går ud fra det kræver en arbejdstilladelse, rent faktisk kunne man vel melde dem til polititiet, men det vil jeg afholde mig fra :mrgreen:

At tage til Danmark og så faktisk finde et opholdssted er vel heller ikke særlig nemt? Alligevel gennem nogen år har de været i Danmark på flere forskellige opholdssteder. Virket ret nemt, men det kan det vel ikke være?

Er det en skrøne, der skulle stå en kold og kynisk bagmand bag? Der må trods alt være nogen som godt vil have penge for at ligge hus til. Hjemmesiden de har er også dansk. Skal man formode det er en Dansk-Ungarsk borger som har taget initiativet og inviteret dem? Denne person kan vel heller ikke føle sig helt sikker i at blive taget for ulovligheder!?

Grunden til min nysgerrighed er jeg nu synes, det er et meget godt initiativ.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det lovligt det i de gør? går ud fra det kræver en arbejdstilladelse, rent faktisk kunne man vel melde dem til polititiet, men det vil jeg afholde mig fra :mrgreen:

Ungarn er medlem af EU og det kræver derfor ingen arbejdstilladelse for at arbejde i DK.

Men de skal selvfølgelig været registreret hos de danske myndigheder så de kan afregne dansk moms og skat mv. (begrænset skattepligtig).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan oven i købet gå ind og chatte med dem på deres side, hvilket er en utrolig god mulighed for indledende informationer :P

Undskyld du er lidt naiv hvis du tror du chatter med pigerne, det er tlf-damen som skriver til dig :lol:

de gange jeg har skrevet en hilsen til pigerne og efterfølgende spurgt dem så har de intet set, nogle af pigerne læser knap engelsk. Men undskyld jeg ødelagde illusionen. :lol:

Pigerne er ofte på turist ophold i få uge, så rejser de hjem eller videre til andre EU-land og kommer tilbage til Dk efter nogle mdr. om det er for at snyde skattefar eller anden årsag vides ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay virkelig, helt i orden :D Ja, jeg tror i hvert fald ikke, jeg er den eneste some er blevet narret. Tlf-damen må da nærmest have gået på teater skolen! Endda øvet sig på sit engelske :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...