Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Grydeskeen

Nu vil jeg ikke sige at jeg har meget erfaring, kun 3 GP er i min tid, men jeg må indrømme at jeg altid har gået efter en oplevelse, og det får man ikke på 10 min. Det korteste tid jeg har købt er 1 time, og jeg køber gerne mere, da det giver det bedste resultat, i forhold til hvad jeg ønsker. Hvis jeg nogen sinde kom i en situation hvor 10 til 30 min var i tankerne, så tror jeg lige så godt jeg kunne tage sagen i egen hånd, bogstavelig talt.

En gentleman taler ikke om penge, men jeg har åbenbart været heldig, for selv om jeg er påpasselig/nærig, så har jeg aldrig ærgret mig over de beløb der er blevet forlangt, jeg har i alle tilfælde følt at jeg har fået meget mere end jeg ventede. Og jeg vil give ret i at det er en meget “speciel” vare jeg er så heldig at kunne købe, og det er meget svært at prissætte. 
inden man besøger en GP kunne man spørger sig selv hvad man selv ville sælge sig selv for, og hvilken ydelse til hvilken pris. Hvis jeg spurgte mig selv om jeg ville give en 10 min. Ydelse til denne pris, ville jeg skrige NEJ, ikke at jeg overhovedet kan se mig selv sælge disse ydelser, bare lige for at der ikke skal være nogen misforståelse. Hvis jeg ikke kunne forestille mig denne mulighed, hvordan skulle en anden person så kunne det, og derud af kan jeg kun sige at det ikke er en ydelse jeg ville give eller købe, da det er min holdning at det aldrig ville blive en god oplevelse/ydelse.

husk at ovenstående er min personlige mening/holdning, og den vil jeg ikke pådutte andre, det er kun hvordan jeg ser på dette emne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 24 minutter siden:

Ja her er jeg jo på udebane, for jeg aner ikke hvad en quickie er :lol: der er ikke noget der hedder hurtig ind og ud hos mig. Men jeg har dog min livserfaring så jeg godt kan udtale mig om hvad tidspres gør ved mennesker. Og jeg tænker også at hvordan kan man justere " teknikken" således at gæsten bliver tilfreds - på bare 10 minutter? Hvis man også skal nå at sige ordentlig goddag og ordentlig farvel? Og tørre af, smalltalke  lidt? Hvordan kan det lade sig gøre?  Ja undskyld mig, men det lyder altså som maskin sex i mine ører.  Men fint nok at nogle tænder på det det har jeg da vitterligt ingen problemer med, men jeg undrer mig bare over at man så kan blive skuffet over manglende indlevelse og at kvinden virker forjaget. Ja hvad forventer man dog? Hvis man bestiller maskinsex - ja så er det jo det man får.

Det har jeg aldrig sagt at jeg er skuffet over. Hvad jeg er skuffet over er at jeg stille og roligt siger at jeg godt kunne tænke mig at hun prøvede at gøre det på en anderledes måde, hvortil responsen var at hvis jeg ikke kunne lide det kunne jeg bare gå. Det synes jeg ikke er en god behandling upåagtet af hvor lang tid man har købt.

Med det sagt er det spændende at der er så mange forskellige holdninger og jeg tager alle input med i mine fremtidige udvælgelser af GP’er.

Redigeret af Holmes1980
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende 1 gang og fik et fuldstændigt fantastisk blowjob til 500kr.

Hun har jo bare en teknik som er helt super og som jeg ikke har prøvet før.

God weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 19 timer siden:

Kunne jeg finde på at besøge hende ?   Nej  hvorfor ?  uden af have fordybet mig særligt meget i annoncen,  bemærker jeg bare følgende

. Blow med slug, 10 min kun 500kr.
2. Blow og dansk med slug 15 min kun 700kr.
3. gfe 20 min, lækker intens kæresteoplevelse. Dybe våde kys, nus, kærlig elskov, fransk, dansk med slug kun900kr.
4. Blow og dansk med slug 30 min kun 1000kr
5. Gfe, lækker intens kæresteoplevelse. Dybe våde kys, nus, kærlig elskov., fransk, dansk og slug, 30 min kun 1200kr.
6. Spil selv din stive pik og sprøjt hele din ladning udover mine nye bryster, jeg sutter din pik helt ren kun 300kr

Det med rød tekst kan man ikke leve af eller tjene noget på  - De der panik ydelser  vil altid bare skabe utilfredshed for begge parter.   Jamen så kan man jo bare købe noget mere tid.  Selvfølgelig,  men det vil næppe ændre noget, for var hun god og gik meget op i at levere sine ydelser med høj standart og ikke uvæsentligt i f.eks blow, så ville hun vide, at et godt blow typisk skal tilpasset gæsten.  Der er jo bare ikke tid tid, når man skal tømme en pik 10 minutter til lige at sludre lidt om teknik -  Man får det som hun plejer, sådan er det bare.

I øvrigt har hun jo så også gjort det pisse svært for sig selv, at holde aftaler, hvis der kommer en stribe gæster til de ultra korte besøg.  Hun skal stadig forberede sig,  Hun behøver måske ikke ligefrem at gå i bad efter 10 min blow, men mon ikke munden skal friskes lidt op igen,  har manden sprøjtet på hendes bryster eller på lagenet, så taget det pludseligt fart m.h.t forledelsestiden.

Argh, helt så skarpt kan man ikke altid stille det op. Selvfølgelig kan man leve af de små ydelser også, og selvfølgelig kan man levere god service og bruge den tid mellem gæster der er nødvendig. Ikke alle gør det, men det er muligt. Pigen her har også gode anmeldelser, måske ramte TS en uheldig dag, og uanset hvad så skal der to til tango, eller quickstep ;) 

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende en enkelt gang, til et hurtigt, kort besøg, og der var hun sød, fræk og helt med på legen.

Jeg kommer der gerne igen, på begge måder ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/289216

Jeg kan slet ikke få smilet væk, hvilken oplevelse.

Jeg er en gift fyr der længe havde drømt om st besøge en fræk kvinde. 
jeg gik på annoncelight.dk og faldt hurtigt over https://annoncelight.dk/showad/289216

efter grundige overvejelser besluttede jeg at booken en tid hos hende. Vi skrev lidt frem og tilbage og aftalen var at jeg skulle komme kl 10:20, så ville jeg få adressen. Jeg sendte som lovet en sms da jeg var i området. Hurtigt kom en sms tilbage om den nøjagtige adresse. Jeg var super nervøs, men gik til adressen, bankede let på døren og blev mødt af en smuk fræk smilede kvinde i døren. Jeg betalte de aftalte kr.500 for et blowjob og blev vist op på første salen.

jeg blev bedt om at smide tøjet og hurtigt efter jeg havde lagt mig i sengen, næsten omgående blev min halv stive pik mødt af den varmeste dejlige suttemumd. Hurtigt blev min pik dejligt stiv i hendes lækre mund, og hun masserede mine nosser blidt imens. Hun talte frækt til mig når min pik ikke lige var i hendes mund, det var mere end jeg kunne holde til, jeg gav min pik et par ryk og sprøjtede min varme sperm i hendes mund. Hun slugte første store ladning men da hun kyssede pikken kom der endnu et stort skud. 
Hun var super sød, og hold kæft hun skal snart sutte min pik igen

• Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin1963 skrev, for 16 minutter siden:

Hvor i byen holder hun til (skal jo helst ikke møde familien) ?

Hvis du læser en af de mange, mange, mange andre anmeldelser, skrevet af folk med længere medlemskaber af Eroguide, så vi du se, at der er meget blandede anmeldelser og hun holder til i Rødovre.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, den 29.1.2021 at 17:26:

Det med rød tekst kan man ikke leve af eller tjene noget på  -

Hun skriver i annoncen at det i høj grad er lysten, der driver hende, så det er vel ligegyldigt? Hun gør det fordi hun ikke kan lade være?

Det kunne selvfølgelig være løgn, men så er det mere løgn og forstillelse, der holder mig væk, end hendes forretningsplan.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 7 minutter siden:

Hun skriver i annoncen at det i høj grad er lysten, der driver hende, så det er vel ligegyldigt? Hun gør det fordi hun ikke kan lade være?

Det kunne selvfølgelig være løgn, men så er det mere løgn og forstillelse, der holder mig væk, end hendes forretningsplan.

Jeg er sådant set godt klar over, at når de fleste fravælger et besøg sker det på helt andre parametre.  Det var vel også derfor jeg skrev mit indlæg, netop for at kaste lys på, at et forretningskoncept faktisk kan fortælle mere end man umiddelbart tror.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Jeg er sådant set godt klar over, at når de fleste fravælger et besøg sker det på helt andre parametre.  Det var vel også derfor jeg skrev mit indlæg, netop for at kaste lys på, at et forretningskoncept faktisk kan fortælle mere end man umiddelbart tror.

Ja, men min pointe er st hvis man tager hendes annonce for pålydende så er dit regnestykke ligegyldigt, for det handler ikke om at tjene penge.

Hvis man tror hun lyver, så er det også (for mig) ligegyldigt, for så fremstår hun som utroværdig i det hele taget.

Med andre ord: Det er lidt svært at bruge det til noget overhovedet 

Redigeret af Advarsel
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm...når man hurtigt løber igennem dem der er fuldkommen vilde med hende, er det som regel nye brugere, og det tænder alle de røde lamper hos mig.

Siger det bare...

Medlemmer med en historik herfra, som siger noget negativt - og nye brugere uden historik, som er meget positive.

Smells fishy.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Til den eller de personer, der opretter nye profiler herinde, for at lovprise pigen, så har det formentlig den modsatte effekt på dette forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/289216

Simpelthen danmarks dårligst blowjob. 500 spildte, på vej ud fik jeg at vider at vis jeg gik hen ind og lavet en anmeldes vill jeg får 300 kr i rabat så jeg ville kun e får et blowjob for 200 ved næste besøg., men det er bare ikke 200 vær,   så jeg hoppe sgu rabat og næste besøg over

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 11 minutter siden:

Til den eller de personer, der opretter nye profiler herinde, for at lovprise pigen, så har det formentlig den modsatte effekt på dette forum.

Jeg er dybt uenig det værste jeg noglesind har prø et

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 time siden:

Hvis du læser en af de mange, mange, mange andre anmeldelser, skrevet af folk med længere medlemskaber af Eroguide, så vi du se, at der er meget blandede anmeldelser og hun holder til i Rødovre.

Lige min tanke...

Tænker også at det vil være lettere for pigen at yde god service og få oprigtige gode anmeldelser og kunder som fortæller poditivt om deres oplevelser, istedet for drt ene falske positive anmeldelse efter den anden....

Giv dog et ordenrligt blow istedet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest StockingsFeeet
Lars trold skrev, for 45 minutter siden:

Jeg er dybt uenig det værste jeg noglesind har prø et

kunne måske være der var noget galt med dig så, hun har fået mange gode anmeldelser, jeg har iøvrigt selv været hos hende i Rødovre i sommer og fik en fræk og god behandling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest StockingsFeeet
Martin1963 skrev, for 2 timer siden:

Hvor i byen holder hun til (skal jo helst ikke møde familien) ?

Du kunne måske gøre dig lidt image og søge i søgefeltet, så vil du hurtigt kunne se det, dovenskab længe leve ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...