kanonkongen 34395 Skrevet 29. Januar, 2021 Halløj og god fredag derude. Nu, er der jo håndbold VM, Som ikke lige er mig. Jeg er til fodbold. Så må jo lave et eller andet indtil Superligaen starter op igen tirsdag. Så er begyndt at kigge på rejser. Ja, hvor går turen hen. Thailand Bali Australien Maldiverne Usa New Zealand Frankrig Spanien Italien seychellerne Så tog på biblioteket, for at finde bøger om disse lande. Åhhh pis, lort, hunde pik pølse. Der var jo lukket. Så hjem igen. Men så sendte min kammerat denne bog til mig. Så nu, bliver jeg hjemme og keder mig bravt. Til vi, kan rejse igen. Det glæder jeg mig til. God fredag til jer alle, dem der skal, synge nu. Og se Herrerne spille mod Spanien. KK 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 29. Januar, 2021 Den rejse bog kender jeg ikke, men har et par spørgsmål. Restauranter den anbefaler ikke at spise på. forlystelser man ikke skal besøge seværdigheder man ikke skal se. butikker man ikke skal gå i. Men når vi vender tilbage til normalen, så går turen nok til Thailand, men regner med at det først bliver sommeren 2022. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 29. Januar, 2021 Grydeskeen skrev, for 1 minut siden: Den rejse bog kender jeg ikke, men har et par spørgsmål. Restauranter den anbefaler ikke at spise på. forlystelser man ikke skal besøge seværdigheder man ikke skal se. butikker man ikke skal gå i. Men når vi vender tilbage til normalen, så går turen nok til Thailand, men regner med at det først bliver sommeren 2022. Hej @Grydeskeen Ja kort sagt Ingen steder. Det er hvad den anbefaler. Ihvertfald for nu og indtil d 28 feb. Håber det var svar nok God fredag aften KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 189 Skrevet 29. Januar, 2021 Ja, der er nogen der slipper for at rejse. De fleste ved ikke hvor heldige de er. Er lige kommet hjem fra Washington DC efter at have tilbragt 4½ uge derovre. Hjemme 4 dage og så afsted til Auckland og senere derefter nogle byer i Kina. i 2020 havde jeg over 200 overnatninger uden for Danmark. Så man kan sagtens rejse, hvis der er en god grund til til. P.g.a. af de mange rejser bliver jeg PCR testet for Covid-19, 2-3 gange om ugen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 318 Skrevet 29. Januar, 2021 Turen går til Thailand så snart de åbner, derudover har jeg 2-3 forretningsture i Italien i år, den første af dem inkluderer et smut til Kroatien, jo før jo bedre, der står en ting der jeg har en kunde til men inden jeg betaler 1,5mill vil jeg godt lige sikre mig kvaliteten med egne øjne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 29. Januar, 2021 Det bliver Belgien og Italien. I Belgien har jeg tre bolleveninder, jeg glæder mig til at have lidt horisontale forfriskninger med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 576 Skrevet 29. Januar, 2021 Halløj KK der vel ikke så meget at rafle om, si haj haj ta til Dubai Jeg er af den ikke gamle skole men ældgamle skole fra før fly, faktisk tæt på heste og vogn stadiet, så jeg holder mig til det kære Danmark, der stadig så meget jeg endnu ikke har set. Jeg mener at erindrer, at Valdemar ( enten den store eller atterdag,) sagde lad blot vor herre beholde sit himmerige når jeg blot har Gurre. Jeg har det på den måde, lad blot alle andre rejse til alverdens lande, når jeg blot har Danmark ( og de tyske grænsekiosker) Ja ja måske der en dag kommer en kvinde i mit liv der kan ændre på min holdning. Lidt i udlandet har jeg dog været helt på Sjælland. Venligst Claesen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 29. Januar, 2021 Hej @Claesen Har set meget af DK i 2020. Og det er rigtigt, det er fantastiske ting at se og opleve i dette lille land. Det fynske ø hav er fantastisk, Moesgård museum i Aarhus, De forskellige krigsmonumenter og bunkere, jeg har set, Frøslevlejren, nu du elsker grænsekioskerne. Og ja en del slotte er blevet set. Men må også sige, jeg elsker de fjerne destinationer. Se de lokales miljø, hvordan de lever, maden og ikke mindst kulturen. Og snakke med de lokale i deres egen habitat og ikke på barer, man får så meget ud af det. Jeg er ikke en dreng der ligger på stranden og flasher min vom Men at, udvikle ens horisont. Og må sige sjælland der er alt for langt væk for mig God aften og nat til dig. KK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 30. Januar, 2021 Grydeskeen skrev, for 20 timer siden: Men når vi vender tilbage til normalen, så går turen nok til Thailand, men regner med at det først bliver sommeren 2022. Det er nok liiige optimistisk nok. Man regner ikke med at Thailand er "immun" nok før med udgangen af 2022. Med mindre de får vacciner af Kina eller Rusland. De har ikke selv bestilt nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 30. Januar, 2021 tvr skrev, for 18 minutter siden: Det er nok liiige optimistisk nok. Man regner ikke med at Thailand er "immun" nok før med udgangen af 2022. Med mindre de får vacciner af Kina eller Rusland. De har ikke selv bestilt nok De har ellers flere gange sagt at de selv er klar til at lave det lige om lidt, det sagdede i januar, februar, marts, april, maj, juni, juli, august, september, oktober, november, december sidste år, samt januar 20021, og at ellers i februar, marts, april, maj, juni, juli, august, september, oktober, november, december 2021 osv osv indkøb af vacciner er klassificeret information, og man skal IKKE informer befolkningen om det, siger PM i Thailand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 30. Januar, 2021 Grydeskeen skrev, for 7 minutter siden: De har ellers flere gange sagt at de selv er klar til at lave det lige om lidt, det sagdede i januar, februar, marts, april, maj, juni, juli, august, september, oktober, november, december sidste år, samt januar 20021, og at ellers i februar, marts, april, maj, juni, juli, august, september, oktober, november, december 2021 osv osv indkøb af vacciner er klassificeret information, og man skal IKKE informer befolkningen om det, siger PM i Thailand. Hahaha. Ja, så er Thailand ikke det første land i verden hvor deres PM mener man ikke behøver informere befolkningen om baggrunden for beslutninger...... Men det bedste gæt ér stadig at de ikke er i mål før slut 2022 eller start 2023. Og stadig kun med ca 60 procent af befolkningen vaccineret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg