Hejsansan 53 Skrevet 30. Januar, 2021 Er der nogen der har kendskab til en som tager ud og laver brazilian wax i den her tid, når ens normale sted er tvangslukket. Synes pludseligt jeg er ved at blive meget langhåret. I København (disclaimer: er testet positiv for antistoffer) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18180 Skrevet 30. Januar, 2021 Jeg har en veninde der gør sig i vokning hvis det er.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hejsansan 53 Skrevet 30. Januar, 2021 JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden: Jeg har en veninde der gør sig i vokning hvis det er.. Hende må du meget gerne sætte mig i forbindelse med. PM? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dojo 15 Skrevet 30. Januar, 2021 Hi Jennifer. Din veninde er hun også frisør til herre klip ? Så er jeg også interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18180 Skrevet 30. Januar, 2021 Dojo skrev, for 4 timer siden: Hi Jennifer. Din veninde er hun også frisør til herre klip ? Så er jeg også interesseret Desværre ikke.. Eller jeg har ikke hørt hende omtale det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg