Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde prøvet thai amager en del gange, men besøgene har været sporadiske, da jeg bor i Jylland. Hun er en meget speciel kvinde. Hun er ikke smuk, men har gigantiske jader og en stor røv. Hun er ekstremt pervers, og har fået en del blandede anmeldelser, men jeg har personligt altid holdt af hende.

Hun er stoppet med at reklamere på Ekstrabladet, men jeg havde hendes gamle nummer og besluttede mig for at prøve lykken, da jeg var i København.

Først fik jeg en del sure svar, men jeg ved hvordan hun skal behandles, og skrev meget høfligt tilbage. Efter noget tid, hvor hun fandt ud af, hvem jeg var blev det til en aftale.

Jeg kom forbi hendes sted (skriver ikke adresse eller nummer, da hun er stoppet), hvor hun åbnede iklædt et håndklæde. Jeg blev lagt på briksen afklædt, hvorefter hun begyndte at slikke til den store guldmedalje. Det kan hun sku finde ud af. Hendes tunge kørte på mine nosser og skaft med 320 slag i sekundet. Min pik blev hurtigt stiv som et jernrør, og jeg vidste at jeg var nødt til at kneppe hende hårdt i et af hendes huller.

Jeg bad hende om at stoppe, hvorefter min pik blev iklædt gummi. Hun vendte sig om på alle fire, spredte ballerne, og bad mig om at gennemkneppe hendes røv, hvilket jeg naturligvis gjorde.

Jeg prøvede at holde mig så godt jeg kunne, men da hun begyndte at lave dansende modstød kunne jeg ikke holde mig længere.

Sikke en oplevelse. Ville i bund og grund dele den med jer, da det var fantastisk. Håber andre får mulighed for at finde en lignende kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...