Hop til indhold
GIANT COCK

HOT GIRL LATINA i Esjerg

Recommended Posts

Har skrevet med hende. De første 3 gange jeg sendte en sms fik jeg kun et "hi" tilbage en gang og ingen svar på spørgsmål. Så forsøgte jeg at skrive via Whatsapp, og bad om info om pris.Det koster 1200 kr. for en halv time. Bad om adresse men hørte aldrig tilbage. 

Jeg tror ikke hun kan dansk eller engelsk overhovedet og forstår ikke simple spørgsmål selv på engelsk. Og det er helt umuligt at få en aftale i hus med hende. Og så er 1200 kr lige overkanten for 30 min hvis man spørger mig, altså under de omstændigheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
EsbjergFyren skrev, for 5 minutter siden:

Har skrevet med hende. De første 3 gange jeg sendte en sms fik jeg kun et "hi" tilbage en gang og ingen svar på spørgsmål. Så forsøgte jeg at skrive via Whatsapp, og bad om info om pris.Det koster 1200 kr. for en halv time. Bad om adresse men hørte aldrig tilbage. 

Jeg tror ikke hun kan dansk eller engelsk overhovedet og forstår ikke simple spørgsmål selv på engelsk. Og det er helt umuligt at få en aftale i hus med hende. Og så er 1200 kr lige overkanten for 30 min hvis man spørger mig, altså under de omstændigheder.

Takker for vigtig info......ja, nogle af disse piger fra 3. verdenslande er nok også i dette erhverv qua fattigdom og mangel på uddannelse i hjemlandet. Dette er sgu svært at  kommunikere med, hvis man vil have en stabil og lødig aftale, hvor man ikke spilder sin tid og penge p.g.a. misforståelser.....men hun er godt nok en fræk pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...