Hop til indhold
Wombat

Kære GP'ere - hvorfor ikke mail?

Recommended Posts

Nannas Hjørne skrev, den 5.2.2021 at 10:40:

Der var et andet indlæg herinde hvor en bruger skrev, at han foretrak at møde piger i almindeligt tøj. Det er for eksempel forventningsafstemning. Får jeg ikke det af vide, står jeg i undertøj ;)

Fantasier, rollespil og lign., det er jeg helt med på, at det er en god ide med forventnings afstemning, men udover det så "dræber" det nu noget for mig hvis der er noget som er aftalt på mine besøg.

Der sker det som sker :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
holstebronx skrev, for 18 minutter siden:

Fantasier, rollespil og lign., det er jeg helt med på, at det er en god ide med forventnings afstemning, men udover det så "dræber" det nu noget for mig hvis der er noget som er aftalt på mine besøg.

Der sker det som sker :) 

Det kan man også sagtens hvis man er komfortabel med det - men nu spurgte du til forventningsafsteminger ;)

Basalt set, så handler det om, at hvis man har bestemte forventninger, håb eller ønsker, så må man sige det eller guide os, for vi er ikke tankelæsere. 

Om det er før eller under, tror jeg ikke gør de fleste af os GP'er noget. Forventningsafstemning på forhånd er til for jeres skyld, til dem af jer som har brug for at have etableret noget specifikt på forhånd. Med de af jer som ikke har, så udfolder tingene sig bare naturligt. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden:

Det kan man også sagtens hvis man er komfortabel med det - men nu spurgte du til forventningsafsteminger ;)

Basalt set, så handler det om, at hvis man har bestemte forventninger, håb eller ønsker, så må man sige det eller guide os, for vi er ikke tankelæsere. 

Om det er før eller under, tror jeg ikke gør de fleste af os GP'er noget. Forventningsafstemning på forhånd er til for jeres skyld, til dem af jer som har brug for at have etableret noget specifikt på forhånd. Med de af jer som ikke har, så udfolder tingene sig bare naturligt. 

Det fremgik ikke hvad målet med besøget var, hos dem som skrev omkring forventningsafstemning... det var nok der at mystikken opstod hos mig :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vica Velvet skrev, den 31/1/2021 at 22:30:

Jeg benytter mail og tlf nr gives først ved en ordentlig etableret kontakt. Personligt, sortere jeg de useriøse fra, det er i hvertfaldet min oplevelse. Samtidig føler jeg, at der er mere tid til, at besvare en mail :-) 

Har virkelig lyst til at snakke med dig Vica via e-mail men det ser ud til at jeg er blev sortede fra desværre. Er der nøget jeg kan gøre til at beviser at jeg er seriøs og vær at tale med?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville til en vær tid vælge at bruge mail. Jeg er heller ikke typen der vil lave en "her og nu aftale", men vil hellere skrive en velovervejet mail, og lave en aftale i god tid! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...