Hop til indhold
Guest Dave

Lovely Sandra

Recommended Posts

Nej, jeg har prøvet at skrive til hende, men hun svarer ikke.
Whatsapp har hun ikke brugt siden d. 1.2, SMS'er reager hun vist hellere ikke på, og der står man ikke skal ringe.

Hvad med dig Dave, fik du kontakt/besøgt hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dave

Jeg fik skrevet til hende, hvor hun sagde man kunne besøge hende i Valby. 
få dage efter havde hun ændret sin annonce til “only outcall”. Det går desværre ikke, så nej. Nåede ikke forbi desværre 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg  mødte hende i Valby og jeg finder hendes udseende - særlig numsen - super tiltrækkende, men efter pengene var betalt fik jeg beskeden:

I like sex, but not blowjob and kissing ........

Jeg ved selvf. ikke om det bare var mig eller det er hendes generelle indstilling ..... 

Så hvis du kan lide hvad billederne viser så er hun da lækker nok, og hun var ikke uengageret da vi knaldede!

Ja det kan jo selvf. være det bare var mig der havde en "dårlig hår dag" haha  

Redigeret af PeterN

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for info, @PeterN. Hendes annonce angiver både “kissing with tongue” og “blowjob without condom”, og begge disse ting er noget, vi er mange, som værdsætter. Måske endda vælger pigen ud fra, om det er på menuen eller ej. Og så er det da irriterende, at de to ting så pludselig i situationen ikke er muligt alligevel, det er da lidt at snyde os, synes jeg.

Så kan hun være nok så lækker, og det er hun da ud fra billederne at dømme, men når man snyder på vægten på den måde, bliver det nej tak herfra. Desværre.

Igen tak for tippet, @PeterN, det er værdsat.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...