Sebmus 3087 Skrevet 31. Januar, 2021 Tillykke med sejren 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2473 Skrevet 31. Januar, 2021 Hvad snakker du om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 31. Januar, 2021 Jeg tror det er de to som har spillet badminton i Bangkok, han snakker om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 31. Januar, 2021 Danmark fil guldmedalje til vm i håndbold en meget velspillet kamp af både Danmark og de meget skarpe Svenske modstandere der så fik en pæn sølvmedalje og Spanien vandt over Frankrig og fik en fortjent Bronze Medalje. Flot klaret B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 31. Januar, 2021 (edited) Hvor er det bare flot!!! Redigeret 31. Januar, 2021 af ppd 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 31. Januar, 2021 Sebmus skrev, 1 time siden: Tillykke med sejren Det var til mig, @Sebmus mente, jeg har nemlig vundet, og den gode mussepus skal derfor vinterbader med mig i Køge bugt indenfor en måned, jeg kan godt forstå han glæder sig Misjo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg