Ny bruger 98 Skrevet 1. Februar, 2021 Nogen der ha besøget denne skønhed.? https://annoncelight.dk/showad/302156 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 1. Februar, 2021 Pas på det er. en vendel manden annonce. Bruger altid falsk billed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlatM 46 Skrevet 1. Februar, 2021 Tag dig i agt. Pigen / kvinden i annoncer fra denne plejer ikke at matche virkeligheden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 98 Skrevet 1. Februar, 2021 Okay. Tak for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 122 Skrevet 1. Februar, 2021 Hun er sød og ret fræk, så hende kan i trygt besøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 1. Februar, 2021 Snedker skrev, for 40 minutter siden: Hun er sød og ret fræk, så hende kan i trygt besøge. Hvordan ved du det? Der står i annoncen at hun er ny. og at hun vil prøve dette koncept. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 122 Skrevet 1. Februar, 2021 Ja men det er konceptet med den type annoncer. Hun har været der i flere år på den samme adresse. Hun er go nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 2. Februar, 2021 Snedker skrev, for 11 timer siden: Ja men det er konceptet med den type annoncer. Hun har været der i flere år på den samme adresse. Hun er go nok Jeg mener, at hun tidligere har reklameret for græsk. Er det galt afmarcheret, eller ved du, om hun har denne ydelse på kortet. Og det er naturligvis græsk til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 122 Skrevet 2. Februar, 2021 Jeg ved ikke om hun er til græsk, det prøvede vi ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den tykke 4 Skrevet 7. Februar, 2021 Hun er rigtig sød og god men pas på hvis du ikke er til sex uden kondom for efter fransk ridder hun dig i et snuptag, jeg troede hun havde sat gummi på men hun var for liderlig sagde hun tror faktisk også hun kom.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big1 39 Skrevet 8. Februar, 2021 Passer beskrivelsen 170/70 kg eller .... ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mik72 0 Skrevet 26. August, 2022 Hun lyder dejlig er der nogle som ved om hun stadig er aktiv, annoncen virker ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg