Hop til indhold
Guest Peter26

Vinterbadning

Recommended Posts

Guest Peter26

Hejsa,

Er der nogle her inde som vinterbader og kan komme med gode råd. 

Jeg søger desuden kvinder og/eller par at vinterbade med. Gerne i Østjylland men køre også gerne til Nordjylland eller andre steder for den rigtige oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Har  du googlet  vinterbadning  Østjylland.  Der  er  en  del  foreninger  hvor  der  er  mulighed  for  at  blive  medlem,  gøre  brug  af  deres  faciliteter  og  bade  med  andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Gode råd, hop ud i det :P

Nej, det er altid bedst at starte tidligt i efter året, og bad en to - tre gange om ugen, så kroppen langsomt vender sig til en lavere temperatur, men hvis du vil starte nu, ja så er det det kolde gys, men det kan sagtens lade sig gøre, er der bade bro, så gå langsomt ned til vandet står til maven, og dyp hele hele kroppen og op igen, efter nogen gange kan du tage en lille svømmetur

Du vil få det som du aldrig har haft det før, det er så fedt :D men HUSK, BAD ALDRIG ALENE, og hold dig aldrig længere væk end du selv eller andre hurtigt kan hjælpe dig op. 

God fornøjelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
chef123 skrev, for 29 minutter siden:

Noget for dig nemtøs 

Aldrig  i livet.  Beundre  dem  der  kan vinterbade.  Der  er  jeg  en  frossenpind 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Anonym bruger skrev, for 1 minut siden:

Men undersøg lige først tykkelsen på isen det gør forbandet ondt hvis der er bundfrossen.

Ha ha, Lidt grødis er ok, men hvis isen er så tyk at den kan bære, så bliver jeg oppe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 40 minutter siden:

Aldrig  i livet.  Beundre  dem  der  kan vinterbade.  Der  er  jeg  en  frossenpind 

Jeg har det ligeså.

Er ret sikker på at hvis jeg kravler ned ad stigen og dypper kæppen i grødisen så bliver den til en frossen pind og jeg ved hvor let en pind kan knække så nej tak :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Fint med vinterbadning for dem der har den passion - selv foretrækker jeg en varm dyne Og en ung slank liderlig kvinde - min krop er mere tilset en kolde bade, syns det er unaturligt ar nedsænke sit legeme i vand der er under 40 grader varm så nej strandbad - men går på stranden og æhh kigger på sø papegøjer 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...