Hop til indhold
Guest Nemtøs

Ideer til hårdere leg

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Ingen  hemmelighed  at  jeg også  nyder  leg  som  lugter  lidt  af sm,  eller  rettere  sagt  med  mig  som tøs. Leder  efter  inspiration og  nye  ideer  og  faldt  over  denne  side 

https://www.sadistenstoolbox.dk/blog/guide/28-sadistens-guide-til-hjemmelavet-bdsm-udstyr.html

Der  er  beskrivelse  af  forskellige  lege,  forklaringer,  og  forslag  til  forskellige  redskaber  som  normalt  er  i ens  hjem  som  kan  bringes  ind i legen. 

Jeg  synes  siden  er  brugbar. 

Andre med samme lyster, som  vil  dele  sider  med inspiration. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da en udemærket side......nyder selv at lege i det fantastiske  sm univers. Er glad “ amatør master” der også søger inspiration, så jeg følger lidt med her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super inspirerende guide. Jeg er da varm tilhænger af improviseret S/M udstyr.

Hvis jeg skulle tilføje noget til den omfattende liste skulle det måske være et lille plastic skohorn til at holde en mund åben med eller strips og træningselastikker til fiksering. Mht. fluesmækker skal man nok finde en der ikke har en hård samling imellem hovede og skaft. Der lægges op til leg med skammekrog, og jeg tænker at vask af munden med vand og sæbe kunne være lidt i samme kategori (ved ikke lige hvor grimt du taler normalt).

mouth-soaping-bdsm-mouth-washing-punishm

Ideen med spisebordet hvor slavens krop kunne bruges til at anrette på, synes jeg godt kunne køre skridtet videre hvor "stegen" skal opbindes, smøres, krydres og have et æble i munden.

9CDBDC4.jpg

https://motherless.com/term/images/turkey?term=turkey&type=all&range=0&size=0&sort=date

Der blev også nævnt de ret stramme papirklemmer, som jeg har set anvendt i et par scener fra Elitepain. Jeg kunne ikke lige finde det pågældende klip, men der findes en del "gameshows" hvor de medvirkende skal vælge straffe ved at trække nedskrevede forslag. Selve den ide kunne nok videreføres selvom nogen af de ting de leger med måske er for hårde.

https://www.xvideos.com/video32230623/elitepain_-_the_gameshow_competition

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min, måske ikke voldsomme,  erfaring er at man kommer rigtig langt med relativt små midler.........jeg leger med reb, blindfold, klemmer og gag.

Dette krydres med et godt massageapperat, lidt god olie og en flad hånd ;-) der er ikke noget bedre end at få en tøs kørt helt op i det “ røde felt”  gang på gang før hun må komme ........

Det gøres ligeså godt hjemme i stuen, på hotel værelse som i et veludstyret  SM rum. Det er jo lidt efter hvad man har lyster til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte en domina for en del år siden, hun hentede brændenælder udenfor,fik dem placeret op ad en væg, også skubbede/trykkede hun sine slaver ind imod dem med blindfold på. Et af de fantasifulde tricks, jeg prøvede der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
sweetstone skrev, for 7 minutter siden:

Besøgte en domina for en del år siden, hun hentede brændenælder udenfor,fik dem placeret op ad en væg, også skubbede/trykkede hun sine slaver ind imod dem med blindfold på. Et af de fantasifulde tricks, jeg prøvede der.

Jeg  har  pisket  en  mand  på  baller,  boller  og  pik  med  brændenælder,  det  var  effektivt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 minutter siden:

Jeg  har  pisket  en  mand  på  baller,  boller  og  pik  med  brændenælder,  det  var  effektivt. 

Hov!

modsiger det ikke dit første indlæg i denne tråd?

men det er effektive har prøvet det nogle gange, altså være den modtagende part :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
SpankingSub skrev, for 7 minutter siden:

Hov!

modsiger det ikke dit første indlæg i denne tråd?

men det er effektive har prøvet det nogle gange, altså være den modtagende part :-) 

Hvordan  modsiger mit  første  indlæg? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 23 minutter siden:

Hvis brændenælder er ok kunne frisk chili måske være en mulighed. Smerten er muligvis mere intens (hvis man vælger de virkeligt stærke), men man kommer ikke fysisk til skade da det aktive stof i chili bare snyder nerverne til at tro at der er noget der brænder. Smerten kan også nemt fjernes med mælk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Lauersen skrev, for 2 minutter siden:

Hvis brændenælder er ok kunne frisk chili måske være en mulighed. Smerten er muligvis mere intens (hvis man vælger de virkeligt stærke), men man kommer ikke fysisk til skade da det aktive stof i chili bare snyder nerverne til at tro at der er noget der brænder. Smerten kan også nemt fjernes med mælk.

Hakke  chillien  og  smøre  rundt eller  hvordan?

Jeg  har  hældt  lidt  hot  tabasco  udover  stjernen  og  kørt  rundt  og  lidt  op..ligesom  han  blev  sendt  afsted  med  et  stykke  skrællet  ingefær  presset  op  i endetarmen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 9 minutter siden:

Hakke  chillien  og  smøre  rundt eller  hvordan?

Jeg  har  hældt  lidt  hot  tabasco  udover  stjernen  og  kørt  rundt  og  lidt  op..ligesom  han  blev  sendt  afsted  med  et  stykke  skrællet  ingefær  presset  op  i endetarmen.  

Måske i mindre stykker på pikken, eller bare på bryst/mave. Hvis man går så langt som at proppe det op i røven skal det nok være en lang og tynd en af slagsen der skal kunne trækkkes ud igen og måske bare have et lille snit på langs. Det vil nok være godt hvis du har din "mælkepumpe" klar til førstehjælp (jeg husker at have set et billede af den).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
SpankingSub skrev, for 10 minutter siden:

Med dig som tøs. Ikke den dominerende :-) 

Jeg  har  begge  sider  i  mig. 

Som  gp  er  jeg  tøs.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brændnælder, tigerbalsam, chili  og  ingefær er meget brugt, jeg ville dog havde noget mælk klar til lige at tage toppen hvis det bliver for meget eller yoghurt kan også bruges.

Jeg har kenskab til nogle der har forsøgt sig med kanelolie, det skulle bestemt ikke være en super ide. der tager huden, det er lige som om det æder huden. det skulle ha været lidt en vil oplevelse.

Det jeg ville være obs på med sådan hvor jeg ikke ville kunne styre smerten, er at det fjerne fokus fra det andet jeg har lyst til at lave.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 14 timer siden:

Jeg  har  begge  sider  i  mig. 

Som  gp  er  jeg  tøs.  

Vil det sige, at du vil piske mig med brændenælder og stoppe en skrællet ingefær op i røven på mig gratis?  

Ved nærmere eftertanke, så ellers tak :o:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 46 minutter siden:

Vil det sige, at du vil piske mig med brændenælder og stoppe en skrællet ingefær op i røven på mig gratis?  

Ved nærmere eftertanke, så ellers tak :o:)

Nej  jeg  vil  hverken  piske  dig,  eller  stikke  diverse  ting  op  i dig,  hverken  gratis  eller  mod  betaling.   

Det  jeg  skriver er,   at  når  jeg  agere  som  gp  er  det  som  tøs og  der  kommer  min  dominante  side ikke  i spil. 

Det  er  vel  ok,  at  jeg  selv  vælger  hvad  jeg  ønsker  at  tilbyde  uden  der  skal  stilles  spørgsmålstegn  ved det. 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 19 minutter siden:

Det  er  vel  ok,  at  jeg  selv  vælger  hvad  jeg  ønsker  at  tilbyde  uden  der  skal  stilles  spørgsmålstegn  ved det. 

Naturligvis, men det er vel også ok, at jeg giver dig lidt røg. Det er trods alt en hyggesnak tråd det her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Fetlife.com

Basalt set Facebook for fetichister <3 Der bliver jeg ofte enormt inspireret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Med hensyn til chili har jeg en bitter erfaring som jeg gerne deler.

havde siddet og pillet stilke af friske røde chili , det var i Thailand og de var stærke. Skulle tisse, gik på wc og tissede, kom til at rørende min bedste ven, og lige pludselig var vi ikke venner mere, jeg troede seriøs at den skulle falde af, hold da op hvor blev der vasket med sæbe under bruseren, det gjorde ondt, og jeg er ikke til smerte. Gør det aldrig igen, vasker hænder både før og efter wc.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

Fetlife.com

Jeg tør godt at sige du er en inspiration for andre på Fetlife. <3:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 12 minutter siden:

Med hensyn til chili har jeg en bitter erfaring som jeg gerne deler.

havde siddet og pillet stilke af friske røde chili , det var i Thailand og de var stærke. Skulle tisse, gik på wc og tissede, kom til at rørende min bedste ven, og lige pludselig var vi ikke venner mere, jeg troede seriøs at den skulle falde af, hold da op hvor blev der vasket med sæbe under bruseren, det gjorde ondt, og jeg er ikke til smerte. Gør det aldrig igen, vasker hænder både før og efter wc.

Thailandske Birds eye chili er super gode i mad. Vand og sæbe hjælper ikke. Du skal bruge mælk, da det indeholder casein der danner et kompleks med capsaicin (det stærke stof i chili).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Fetlife.com

Kan kun give dig ret .Fetlife.com er et orgie i gode ideer. Der kan man godt bruge lidt tid på at samle inspiration

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Grabbing skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tør godt at sige du er en inspiration for andre på Fetlife. <3:D

Tak :) Det er det fede ved Fetlife. Ens ekshibitionisme kan bruges som inspiration til andre - og andres til en selv. Dobbelt win. 

@Boots Tror jeg følger små 400 brugere derinde, der er både nogle dejligt kinky mennesker, og et væld af deciderede kunstnere. Jeg går helt i svime over de mange vidunderlige bondage billeder. Men jeg savner de livlige diskussioner som herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden:

Tak :) Det er det fede ved Fetlife. Ens ekshibitionisme kan bruges som inspiration til andre - og andres til en selv. Dobbelt win. 

@Boots Tror jeg følger små 400 brugere derinde, der er både nogle dejligt kinky mennesker, og et væld af deciderede kunstnere. Jeg går helt i svime over de mange vidunderlige bondage billeder. Men jeg savner de livlige diskussioner som herinde. 

@Nannas Hjørne enig det er helt fantastiske billeder både af bondage og alverdens fetish retninger. Lærte siden at kende fra en domina jeg var så heldig at møde. Hun har selv side derinde.

Og ja diskussionerne og debatter mangler 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...