Hop til indhold
Guest Nemtøs

Ideer til hårdere leg

Recommended Posts

Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Tak :) Det er det fede ved Fetlife. Ens ekshibitionisme kan bruges som inspiration til andre - og andres til en selv. Dobbelt win. 

@Boots Tror jeg følger små 400 brugere derinde, der er både nogle dejligt kinky mennesker, og et væld af deciderede kunstnere. Jeg går helt i svime over de mange vidunderlige bondage billeder. Men jeg savner de livlige diskussioner som herinde. 

Diskussionerne bærer, meget ofte, præg af at der er en stor del amerikanere derinde. De fleste af dem er sindssygt bange for at træde nogen over tæerne og tør ikke risikere at krænke.

Dertil er der mange der spiller “internet politi” og har travlt med at fortælle andre hvad de må og ikke må.

Der har været endeløse diskussioner om hvad der må vises/snakkes om på Fetlife. F.eks. er det nogen der synes om blod (fra knifeplay, pisk, menstruation og andet) eller scat men de må ikke vise deres billeder og diskutere deres fetish offentligt. Fetlife håndhæver nogle gange den slags som regler der ikke må brydes. Det gør de fordi deres bankforbindelser er med til at bestemme indhold :-o

Ovenstående sætter, meget ofte, tonen i diskussioner som så bliver noget tandløst noget. Tit går det på en kvinde der føler sig krænket over mandlige medlemmers dick-pics og så er der en horde af “bløde” mænd der slesker og giver dem ret i at mænd skal beholde bukserne på så ingen kan føle sig krænkede eller fornærmede :wacko:

Fetlife er super til mange ting men bestemt ikke uden fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Grabbing skrev, for 37 minutter siden:

Diskussionerne bærer, meget ofte, præg af at der er en stor del amerikanere derinde. De fleste af dem er sindssygt bange for at træde nogen over tæerne og tør ikke risikere at krænke.

Dertil er der mange der spiller “internet politi” og har travlt med at fortælle andre hvad de må og ikke må.

Der har været endeløse diskussioner om hvad der må vises/snakkes om på Fetlife. F.eks. er det nogen der synes om blod (fra knifeplay, pisk, menstruation og andet) eller scat men de må ikke vise deres billeder og diskutere deres fetish offentligt. Fetlife håndhæver nogle gange den slags som regler der ikke må brydes. Det gør de fordi deres bankforbindelser er med til at bestemme indhold :-o

Ovenstående sætter, meget ofte, tonen i diskussioner som så bliver noget tandløst noget. Tit går det på en kvinde der føler sig krænket over mandlige medlemmers dick-pics og så er der en horde af “bløde” mænd der slesker og giver dem ret i at mænd skal beholde bukserne på så ingen kan føle sig krænkede eller fornærmede :wacko:

Fetlife er super til mange ting men bestemt ikke uden fejl.

Jeg tror faktisk at det med blod, scat mm. handler om den lovgivning fetlife er underlagt. De må ikke vise de billeder. Jeg følger mest de danske diskussionsforummer og synes egentlig bare, at der er meget lidt deltagelse. De internationale fetich grupper (til de fetiches jeg har) er lidt for meget bare tørstige mænd der mangler noget at spille den af til, til min smag. Men Fetlifes fejl, mangler og plusser er nok en diskussion i sig selv, og jeg vil ikke afspore her :) Ville bare nævne siden som et fantastisk sted til at samle inspiration til hårde lege. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...