Guest silkeborg6 Skrevet 2. Februar, 2021 Var forbi her: ❤️Sexy blondine Sonja❤️My pictures are 100% real⭐️I work privat and diskret ❗️ - Annoncelight Sådan set en flot pige med kæmpe bryster - men hun er loge fra hun har fået pengene total og andeles uinteresseret i at give en en god oplevelse - hun vil bare have en ud af døren hurtigst muligt. Spiller og sutter så hårdt det er ubehageligt - og når man siger det til hende beder hun en komme i en fart. Bliv væk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 2. Februar, 2021 silkeborg6 skrev, for 21 minutter siden: Var forbi her: ❤️Sexy blondine Sonja❤️My pictures are 100% real⭐️I work privat and diskret ❗️ - Annoncelight Sådan set en flot pige med kæmpe bryster - men hun er loge fra hun har fået pengene total og andeles uinteresseret i at give en en god oplevelse - hun vil bare have en ud af døren hurtigst muligt. Spiller og sutter så hårdt det er ubehageligt - og når man siger det til hende beder hun en komme i en fart. Bliv væk... Hun er anmeldt flere gange og alle har draget samme konklusion som dig... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carlos Danger 29 Skrevet 2. Februar, 2021 Jeg har nu haft et par udmærkede besøg hos hende, men kan godt genkende at engagementet kunne være bedre. Er det stadig Engesvang at det foregår? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 613 Skrevet 2. Februar, 2021 silkeborg6 skrev, for 48 minutter siden: Var forbi Bliv væk... 100% enig med dig, spild af penge og tid at besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest silkeborg6 Skrevet 2. Februar, 2021 Skulle have læst de andre anmeldelser først Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 2. Februar, 2021 Hun har været i Aalborg af flere gange samt i vrå. Jeg genkender det samme som jer andre. Lækre store naturlige patter. Besøgte hende da hun lige var landet i dk. Der var hun flot slank, med de samme store patter. Ca 1,5 år efter, besøgte jeg hende igen. Nogle flere kg var der kommet på, og lige så kedelig som første gang jeg besøgte hende. Så kommer heller ikke hos hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest silkeborg6 Skrevet 5. Februar, 2021 Enig - kanon patter - resten er så total og andeles håbløst... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg