Hop til indhold
Guest silkeborg6

Det nok dårligste i Midtjylland...

Recommended Posts

Guest silkeborg6

Var forbi her:

❤️Sexy blondine Sonja❤️My pictures are 100% real️I work privat and diskret ️ - Annoncelight

Sådan set en flot pige med kæmpe bryster - men hun er loge fra hun har fået pengene total og andeles uinteresseret i at give en en god oplevelse - hun vil bare have en ud af døren hurtigst muligt.

Spiller og sutter så hårdt det er ubehageligt - og når man siger det til hende beder hun en komme i en fart.

Bliv væk...

Del dette indlæg

Link til indlæg
silkeborg6 skrev, for 21 minutter siden:

Var forbi her:

❤️Sexy blondine Sonja❤️My pictures are 100% real️I work privat and diskret ️ - Annoncelight

Sådan set en flot pige med kæmpe bryster - men hun er loge fra hun har fået pengene total og andeles uinteresseret i at give en en god oplevelse - hun vil bare have en ud af døren hurtigst muligt.

Spiller og sutter så hårdt det er ubehageligt - og når man siger det til hende beder hun en komme i en fart.

Bliv væk...

Hun er anmeldt flere gange og alle har draget samme konklusion som dig... :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har været i Aalborg af flere gange samt i vrå. Jeg genkender det samme som jer andre. Lækre store naturlige patter. 

Besøgte hende da hun lige var landet i dk. Der var hun flot slank, med de samme store patter. Ca 1,5 år efter, besøgte jeg hende igen. Nogle flere kg var der kommet på, og lige så kedelig som første gang jeg besøgte hende. Så kommer heller ikke hos hende igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...