Hop til indhold
LeifNissen

Naturlig pige med store tunge bryster / Lillepigen

Recommended Posts

Eftersom at der ikke var nogen der svarede på min henvendelse om "lillepigen" måtte jeg jo tage en for holdet og mødes med hende.

Pigen: super sød, nem at snakke med, giver et godt blæs. Okay/normal udseende, billederne på annoncen giver en god ide om kropsform.

Hun tilbyder vist kun hele og halve timer. Da jeg bare ville prøve hende af denne gang nøjedes jeg med blow men måtte stadig betale for en halv time/1000 kr hvilket er i den dyre ende for blowjobs, til gengæld tilbyder hun at det foregår i hendes egen private bil hvor hun gerne henter dig, hvilket er noget jeg ikke har set nogen gøre før.

Generelt en god oplevelse.

Nissen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Afklaretmand skrev, for 26 minutter siden:

Hvor meget måtte du tage fat i frugterne? Jeg tænker på bilvarme kontra årstidens luner...

Jeg fik lov til at røre som jeg ville

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
LeifNissen skrev, for 1 time siden:

billederne på annoncen giver en god ide om kropsform.

De fotos der er i annoncen er meget mørke så ikke helt nemt at vurdere, når du som du gør mht. kropsform er det så fordi du er bange for at skrive at hun er fedladen? 

Tak for din Indsats for holdet og ret - undskyld udtrykket, fedt at du fik et godt BJ.  Dejligt med en kort beskrivelse af en kvinde i godt humør og som er “talkative”  Ærgerligt at hun ikke har egnen location. 

Redigeret af Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skriv massagetrine eller masage trine på annoncelight - så skal du se løjer og grøntlangkål - blandt andet et lyst portræt

og et par fotos til

velbekommen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Afklaretmand skrev, for 10 timer siden:

Skriv massagetrine eller masage trine på annoncelight - så skal du se løjer og grøntlangkål - blandt andet et lyst portræt

og et par fotos til

velbekommen

Der er rimelig mange hits på de to søgninger... hvad skal man se efter?

Mener du "Danske Trine"? Kan godt se det er samme fotograf der har taget billederne, men synes ikke jeg kan se ligheden mellem Trine og Ditfis...

Redigeret af smackthepony

Del dette indlæg

Link til indlæg

Korrekt - slående ligheder, men ansigtsbillede på Trine.

efter behagelig mailkorrespondence med Lillepigen tilkendegiver hun, at mange forkert antager, det er den samme, beklager, men jo godt for alle.. at få det afklaret.

men lighed er der

Massagetrine blandede jeg og måske andre sammen med Lillepigen..

https://annoncelight.dk/showad/286885

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt om massage trine..

Hende har jeg nemlig besøgt et par gange...
Hun er ikke foto model smuk, og hun er jo i XL klassen, og er man til det, så er hun bestemt et besøg værd (ved dog ikke om hun er aktiv pt.). Hun er meget en pleaser type, og kan lide at man som Mand bruger hendes krop tila t blive tilfredsstillet... Hendes kusse har altid været drivende våd når jeg har besøgt hende og hun har haft det tøj på jeg ville ha ved ankomst...

Alle hendes 3 huller er tilgængelige.. hun kan kneppes både blidt eller hårdt i kusse eller røv, hvad man nu ønsker... hun kan også fistes rimeligt let. Man kan tage godt fat i hendes krop og bryster (læs hårdt). Hun er god til at sutte pik, med god til savlende mund..

Er man til våde / savlende tungekys er hun også god til dette.

og ikke mindst så elsker hun at man får udløsning i hendes mund og hun sutter pikken helt tom for sperm og man kan se hun nyder det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...