HamDenNye9000 1 Skrevet 2. Februar, 2021 https://annoncelight.dk/showad/311923 nogle som har besøg hende her? Og kan fortælle lidt? på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Indespectus 26 Skrevet 2. Februar, 2021 @HamDenNye9000 Hun er en fræk og sød pige og klar på lidt af hvert. Du skal bare fortælle hende hvad du gerne vil, så er hun parat på det meste. afsted! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakashi9000 28 Skrevet 3. Februar, 2021 Indespectus skrev, for 5 timer siden: @HamDenNye9000 Hun er en fræk og sød pige og klar på lidt af hvert. Du skal bare fortælle hende hvad du gerne vil, så er hun parat på det meste. afsted! Hvordan ligger hun i pris ? Er det helt hen i vejret ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HamDenNye9000 1 Skrevet 3. Februar, 2021 Indespectus skrev, for 7 timer siden: @HamDenNye9000 Hun er en fræk og sød pige og klar på lidt af hvert. Du skal bare fortælle hende hvad du gerne vil, så er hun parat på det meste. afsted! Pb sendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Indespectus 26 Skrevet 3. Februar, 2021 @Kakashi9000 fornuftige priser. ring eller skriv til hende hvad du ønsker, så er jeg sikker på du får en god rimelig pris. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dobbaaa 4 Skrevet 4. Februar, 2021 hun er fræk!! har kun haft et møde med hende, men det var godt. Det var lidt dyrt, men godt. 1000dkk for 15min sex i en park i Aalborg (super frækt!) Jeg håber på at få et møde med hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 918 Skrevet 6. Februar, 2021 Dobbaaa skrev, den 4.2.2021 at 14:30: hun er fræk!! har kun haft et møde med hende, men det var godt. Det var lidt dyrt, men godt. 1000dkk for 15min sex i en park i Aalborg (super frækt!) Jeg håber på at få et møde med hende igen. Hvis du har givet 1000kr for at kneppe hende i en park i dette vejr - så tager jeg hatten af for dig - frygtede hvis du kan finde på at bestille 30 min med hende i parken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dobbaaa 4 Skrevet 7. Februar, 2021 fræk6 skrev, for 13 timer siden: Hvis du har givet 1000kr for at kneppe hende i en park i dette vejr - så tager jeg hatten af for dig - frygtede hvis du kan finde på at bestille 30 min med hende i parken hahah det var så midt i november måned så der var ikke koldt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 918 Skrevet 7. Februar, 2021 Dobbaaa skrev, for 3 timer siden: hahah det var så midt i november måned så der var ikke koldt Jeg er allerede mere rolig, meeen da jeg mere end 4 mdr om året opholder mig i syd Europa, er november også en kold månede for mig i dk - du er bare meget mere viking end jeg er - jeg vil holde øje med hende, og se om jeg kan komme i parken med hende - når corona er væk, og der bliver 20 grader - sååååå måske ses vi i busken ..... haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg