Hop til indhold
Draco2000

Hvordan var dit første besøg hos en prostitueret?

Recommended Posts

Efter at have skrabet lidt penge sammen til en ferie til Berlin, har jeg overvejet at give den et forsøg med et besøg på et bordel.

Jeg har aldrig besøgt en prostitueret før, så jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan folk oplevede deres første besøg.

Var der nervøsitet involveret?

Eller gik I bare ind, betalte og "gav den gas"? ;)

Jeg har kigget lidt på Kamilla Dee-bordellet

http://www.kamilla-dee.com/english/sex_on.htm

da få ting er ophidsende, som en flot pige, der kysser godt.

Men jeg har sgu svært ved at forestille mig, hvordan turen bliver. Selv om det er det, der sker, så virker det stadig lidt spøjst at træde ind i en lejlighed, se en pige for første gang, og fem minutter senere ligger tøjet på gulvet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men jeg har sgu svært ved at forestille mig, hvordan turen bliver. Selv om det er det, der sker, så virker det stadig lidt spøjst at træde ind i en lejlighed, se en pige for første gang, og fem minutter senere ligger tøjet på gulvet :)

Hejsa, der er mange guider til købesex jomfruer her i forummet søg og du vil finde...

Du synes det virker lidt spøjst, ja jeg kalder det sexet og frækt at du møder en smuk fremmed pige og 5 min efter er du intimt med hende :D

Hvis du gerne vil tage det med ro så besøge Artemis, her kan du snakke og hygge med dine udvalgte piger, stille og rolig bygge en frækt stemning op inden I går ovenpå og sexer.

KD er forøvrigt et godt bordel. Du kan sagtens beholde tøjet på og snakke med pigen uden at hun skal smide tøjet heller, problemet her er at taxameteret kører selv om I snakker. Det fungere på den måde at du bestiller din favorit pige i forvejen eller du kommer uanmeldt og vælger blandt de ledige piger, derefter betaler du for den ønsket service og tid, I får tildelt et værelse. Vil du bare snakke eller sexe er op til dig og pigen, bare sig til hende hvad du ønsker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig besøgt en prostitueret før, så jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan folk oplevede deres første besøg.Var der nervøsitet involveret?

Eller gik I bare ind, betalte og "gav den gas"? ;)

For ½ år siden kørte der en tråd over det samme tema, hvori der er 4 sider og måske 30-40 indlæg fra diverse brugere af Eroguide med beskrivelse af deres "aller første gang" med en glædespige.. ;)

Tråden kan findes her:

viewtopic.php?f=16&t=3543

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...