Noob2 0 Skrevet 3. Februar, 2021 Annoncen ser for god ud til at være sandt. Jeg har dermed prøvet, at bruge image.seach, uden hits. Er der nogle, som ved om hun er ægte? eller nogle erfaring med hende? https://annoncelight.dk/showad/312131 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 3. Februar, 2021 De priser og ansigtsbilleder fortæller mig, at den annonce ikke er ægte. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 3. Februar, 2021 Jeg vil også skyde den til at være en honeytrap. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clus-darlinng 4 Skrevet 3. Februar, 2021 Telefon nr. mangler et ciffer. på et billede har hun piercinger ingen tegn på dette på de andrr 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 3. Februar, 2021 (edited) Clus-darlinng skrev, for 58 minutter siden: Telefon nr. mangler et ciffer. på et billede har hun piercinger ingen tegn på dette på de andrr Den skriger jo totalt på at være fake !!! Men godt set For ja var 99,999999 procent på det er en fake annonce, hvis eneste formål var at lokke nogle naive til at tage kontakt via email. Hvor de så forsøger at lokke kunder over på et eller anden fake side hvor de vil plukke folk for penge. Men er sgu skræmmende hvor uspekulerede de her svindlere er. Annoncerne er efterhånden overfyldt med disse fake sider. Og må være mange penge i det for dem. Når de har råd til at betale danskere til at sidde og fake sig til at være piger. Redigeret 3. Februar, 2021 af ZEUS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hyggeglad 17 Skrevet 3. Februar, 2021 Noob2 skrev, for 2 timer siden: Annoncen ser for god ud til at være sandt. Jeg har dermed prøvet, at bruge image.seach, uden hits. Er der nogle, som ved om hun er ægte? eller nogle erfaring med hende? https://annoncelight.dk/showad/312131 De er taget fra reddit :-) https://www.reddit.com/user/JadeBabii/ 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 4. Februar, 2021 hyggeglad skrev, for 7 timer siden: De er taget fra reddit https://www.reddit.com/user/JadeBabii/ Super fundet. Det lykkedes ikke for mig med Google, Yandex og Tineye. Billederne er fjernet nu. Var det dig der anmeldte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hyggeglad 17 Skrevet 5. Februar, 2021 Lauersen skrev, den 4.2.2021 at 07:50: Super fundet. Det lykkedes ikke for mig med Google, Yandex og Tineye. Billederne er fjernet nu. Var det dig der anmeldte? det var det ja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clus-darlinng 4 Skrevet 5. Februar, 2021 hun er da frisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 5. Februar, 2021 @Clus-darlinng Lad os høre hvordan det går. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 5. Februar, 2021 Clus-darlinng skrev, for 3 timer siden: hun er da frisk Hvis det lyder, for godt til at være sandt, sååååå.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clus-darlinng 4 Skrevet 5. Februar, 2021 CphGuy skrev, 1 time siden: Hvis det lyder, for godt til at være sandt, sååååå.... Ser hvad dagene bringer af sjove mails Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 5. Februar, 2021 Clus-darlinng skrev, for 4 timer siden: hun er da frisk Jeg har modtaget ord-og-emoji-ret samme svar. Så det må vel ende med en omgang gang bang? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 7. Februar, 2021 Nå, så blev det åbenlyst i anden besked - bemærk at indholdet ikke giver mening - jeg kan komme om en time, men hun har samtidig en aftale med sin søster. Selvom en trekant godt kunne friste, så er jeg en anelse skeptisk: 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clus-darlinng 4 Skrevet 7. Februar, 2021 Jeg fik bare den samme besked endnu en gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 10. Februar, 2021 (edited) Advarsel skrev, den 5.2.2021 at 17:29: Jeg har modtaget ord-og-emoji-ret samme svar. Så det må vel ende med en omgang gang bang? Hun ? Og taktikken er så at en mand sender enslydende beskeder ud til et par tusinder. Og i nr 2 besked sender link til den der betalingside. som betaler ham. Hos Claus Darling glippede det dog, og han fik første besked endnu engang. Man burde sgu have sympati med de stakler der skal holde øje med alle de email og sende den rigtige af 2 fabrikerede emails Det er underholdende at følge det her, men samtidigt virkeligt tragisk For er desværre nogle der er totalt naive og ukritiske, der end ikke fatter de er ude for fusk. De ender sikkert med at betale mange tusinder kroner, for at "hyggesnakke" med nogle mænd Ved at det firma der før holdt til i Danmark, der var der mange kunder der havde spenderet flere hundrede tusinder af kr. hver i et naivt håb, om deres eneste ene virkelig fandtes. Det er sgu sørgeligt. Redigeret 10. Februar, 2021 af ZEUS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stjernemix7331 11 Skrevet 10. Februar, 2021 Billederne er fra en bruger på reddit u/JadeBabii 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg