ButterflyMan 831 Skrevet 4. Februar, 2021 Brødre, Mens vi venter på at alle vores yndlings piger kommer tilbage vil jeg spørge jer hvem der har den strammeste mis. Ikke anal men skeden vel at mærke. personligt mener jeg at Sexy Katja havde en meget stram mis eller også var jeg bare mega liderlig. /Butterflyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
coolmancool 42 Skrevet 4. Februar, 2021 Norske Vigdis havde den strammeste. Venligst Coolmancool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
puttgarden 188 Skrevet 4. Februar, 2021 Tror nu mest det kommer an på hvornår på dagen man kommer og hvem der har været der før samme dag. Har en fast , nogle gange er hun utrolig stram andre gange kan man næsten ikke mærke hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 4. Februar, 2021 For mig er den strammeste mis tilhørende den forhåndenværende sexdebut.dk model Vanessa. Er sammen med hende tit og overraskes igen og igen. Hun er en voksen kvinde men strammere end mange teenagere... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robert 125 Skrevet 4. Februar, 2021 (edited) Den strammeste har helt sikkert været Manci på Amager. Redigeret 4. Februar, 2021 af Keeper Billede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 4. Februar, 2021 Blækspruttemanden skrev, for 6 timer siden: For mig er den strammeste mis tilhørende den forhåndenværende sexdebut.dk model Vanessa. Er sammen med hende tit og overraskes igen og igen. Hun er en voksen kvinde men strammere end mange teenagere... Nøj jeg er misundelig. Jeg har tit taget mig en god spiller til hendes videoer og fantaseret om hende Den strammeste mis jeg har oplevet var ved en thai i Fredericia på et sted som vidst nok er lukket - desværre, for damn - det var godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stor i munden 14 Skrevet 4. Februar, 2021 For mig har den strammeste helt klart været en af de japanske piger, der på et tidspunkt kom på besøg i København. Akiko hed hun vist. Hun var så stram, at det var svært overhovedet at få den indenfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
super 0 Skrevet 8. Februar, 2021 @Blækspruttemanden fuck Vanessa er så mega lækker er hun aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 117 Skrevet 12. Februar, 2021 (edited) super skrev, den 8.2.2021 at 20:42: @Blækspruttemanden fuck Vanessa er så mega lækker er hun aktiv? Hej. Ja hun er aktiv.. du finder hende på Istedgade, og hun er desværre blevet misbruger. Hun er stadig petite, men jeg bryder mig desværre ikke om lugten fra hendes mis . Men ja, kan have været uheldig de par gange, jeg har været der Redigeret 12. Februar, 2021 af xazia skulle skrive mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg