Hot66 23 Skrevet 4. Februar, 2021 Hej brødre. Er der nogen som kan berette denne frække kvinde ? https://annoncelight.dk/profile/Katy2020 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horny 27 Skrevet 4. Februar, 2021 (edited) Det er pigen på billederne, men ikke nær så appetitlig i virkeligheden. Lille pige med store bryster. Havde aftalt gfe med kys mm. Men da det kom til stykket var hun ikke med på det aftalte. Redigeret 4. Februar, 2021 af Horny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 4. Februar, 2021 Horny skrev, for 19 minutter siden: Men da det kom til stykket var hun ikke med på det aftalte. Jeg har skrevet lidt med hende på sms. Har selv fået fornemmelsen af, at hun lover mere end kan holde. Så det bliver til et nej herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 918 Skrevet 4. Februar, 2021 Horny skrev, for 1 time siden: Det er pigen på billederne, men ikke nær så appetitlig i virkeligheden. Lille pige med store bryster. Havde aftalt gfe med kys mm. Men da det kom til stykket var hun ikke med på det aftalte. Hej nu skriver du en lille pige - hvilken højde vil du vurdere hun har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardBond 33 Skrevet 8. Februar, 2021 Uden at ha’ kigget på euroguide først, besøgte jeg pga. “overtryk” denne kvinde. De Polske kvinder i Aalborg havde “corona lukket” og havde tidligere haft gode oplevelser med Simone og New Brasilian i Støvring. Nu kom turen til Katy. Nem og hurtig aftale kom i hus og så afsted. Hun er en lille petit pige med pæne bryster og er hende på billerne (ca.1,60m) Her stopper så det positive. I annonce skriver hun at der tilbydes SF og 69 og det gør det absolut IKKE. Under den korte akt tror jeg hun fulgte med i en russisk film. Hold jer langt væk !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HardBond 33 Skrevet 7. Juni, 2021 HardBond skrev, den 8.2.2021 at 07:38: Uden at ha’ kigget på euroguide først, besøgte jeg pga. “overtryk” denne kvinde. De Polske kvinder i Aalborg havde “corona lukket” og havde tidligere haft gode oplevelser med Simone og New Brasilian i Støvring. Nu kom turen til Katy. Nem og hurtig aftale kom i hus og så afsted. Hun er en lille petit pige med pæne bryster og er hende på billerne (ca.1,60m) Her stopper så det positive. I annonce skriver hun at der tilbydes SF og 69 og det gør det absolut IKKE. Under den korte akt tror jeg hun fulgte med i en russisk film. Hold jer langt væk !! Nu som Italiener https://annoncelight.dk/showad/319125 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg