ara 51 Skrevet 4. Februar, 2021 Er der nogen som har kendskab til nogen piger som ikke annoncere ,man måske kan besøge. Det skal helst være den sydlige del af Fyn Svar gerne i en PB. Hilsen Ara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1624 Skrevet 4. Februar, 2021 ara skrev, for 1 time siden: Er der nogen som har kendskab til nogen piger som ikke annoncere ,man måske kan besøge. Det skal helst være den sydlige del af Fyn Svar gerne i en PB. Hilsen Ara Hvordan ved folk, at du ikke er strømer? No offense mod dig som person, men vi ved ikke hvem hinanden er, og skulle en evt. GP blive taget, vil det koste hende 10 laks. Det er ærgelige penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Februar, 2021 Landsbytossen skrev, for 43 minutter siden: Hvordan ved folk, at du ikke er strømer? No offense mod dig som person, men vi ved ikke hvem hinanden er, og skulle en evt. GP blive taget, vil det koste hende 10 laks. Det er ærgelige penge. Jeg er som sådan ikke uenig i dit indlæg. Men trådstarter er med meget stor sandsynlighed ikke betjent i tjeneste, da disse skal opføre sig i overensstemmelse med retsplejeloven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ara 51 Skrevet 4. Februar, 2021 Ked af ,at der bliver sat spørgsmål ved min ærlighed ang. dette, men man kan jo prøve at tjekke min ageren her på siden igennem de sidste 8år . God aften Ara 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 4. Februar, 2021 Landsbytossen skrev, for 2 timer siden: vil det koste hende 10 laks. Norsk opdræt eller Østersø? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1624 Skrevet 4. Februar, 2021 Sutteålen skrev, for 1 time siden: Jeg er som sådan ikke uenig i dit indlæg. Men trådstarter er med meget stor sandsynlighed ikke betjent i tjeneste, da disse skal opføre sig i overensstemmelse med retsplejeloven. Skal/bør og gør er to helt forskellige størrelser, og ellers er jeg enig med dig. Jeg har absolut ingen grund til at mistro ham, men heller ingen til at tro ham, og om folk vil dele en GPs info med ham, i disse tider, er helt op til dem selv. Jeg håber blot, at de vejer for om imod. ara skrev, for 57 minutter siden: Ked af ,at der bliver sat spørgsmål ved min ærlighed ang. dette, men man kan jo prøve at tjekke min ageren her på siden igennem de sidste 8år . God aften Ara Jeg mistænker dig ikke for at være betjent eller uærlig omkring dine intentioner. Det er princippet i det. Det at dele info om en person, der kan risikere at få en stor bøde, hvis PBen ryger afsted til den forkerte. Du er sikkert blot lige så liderlig som os andre Bicycle Repairman skrev, for 27 minutter siden: Norsk opdræt eller Østersø? "You are a funny guy." - Henry Hill (Goodfellas) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 4. Februar, 2021 Landsbytossen skrev, 1 time siden: "You are a funny guy." - Henry Hill (Goodfellas) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 4. Februar, 2021 ara skrev, for 6 timer siden: Er der nogen som har kendskab til nogen piger som ikke annoncere ,man måske kan besøge. Det skal helst være den sydlige del af Fyn Svar gerne i en PB. Hilsen Ara Det er en uskrevet regel at man ikke deler informationer omkring de aktive kvinder. Hvis man ikke har en annonce, er det typisk ensbetydende med, at man ikke ønsker uopfordrede henvendelser eller henvendelser alé "jeg har en god ven som har anbefalet dig, og han har givet mig dine kontaktinfo" - No go 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1624 Skrevet 5. Februar, 2021 Bicycle Repairman skrev, for 13 timer siden: Fantastisk film. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg