Guest Peter26 Skrevet 5. Februar, 2021 Nogle som har haft held med at komme i kontakt med hende her? Jeg har skrevet mail til hende men hun svare ikke. https://annoncelight.dk/showad/312240 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 5. Februar, 2021 Har den samme oplevelse som dig Tænker der går et par dage før hun svarer at du lige kan logge på en betalingsside for nemmere at få kontakt med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horus 156 Skrevet 6. Februar, 2021 Wolfen0204 skrev, den 5.2.2021 at 13:06: Har den samme oplevelse som dig Tænker der går et par dage før hun svarer at du lige kan logge på en betalingsside for nemmere at få kontakt med hende Dem er der en del af for tiden. Fup og svindel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pennywise 61 Skrevet 6. Februar, 2021 Wolfen0204 skrev, den 5.2.2021 at 13:06: Har den samme oplevelse som dig Tænker der går et par dage før hun svarer at du lige kan logge på en betalingsside for nemmere at få kontakt med hende Jeg har fået svar på mail med en lang latterlig forklaring på hvorfor det er bedre at skrive på en hjemmeside hvor det er helt "gratis " at oprette sig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 39 Skrevet 6. Februar, 2021 pennywise skrev, for 59 minutter siden: Jeg har fået svar på mail med en lang latterlig forklaring på hvorfor det er bedre at skrive på en hjemmeside hvor det er helt "gratis " at oprette sig.. Lad mig gætte..... Hendes bærbare er til reparation og hun ikke tjekke mails gør den er tilbage men hun kan åbenbart godt logge på den "gratis" side? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg