Hop til indhold
DaJe8000

DANSK OG SUPER SEXET..UNG TØS.. TILBYDER DYB OG VÅD SUPERFRANSK I DIN BIL..ÅRHUS

Recommended Posts

Guest Mikkel34

Hun er det mest useriøse menneske havde en aftale igår mødte op, ringede også sagde hun der lige ville gå 7 min yderligere inden hun var klar og ville komme ned og hente mig, men så tog hun ikke telefonen mere. Så nej tak herfra køre ikke efter hende igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige nu er hun på et hotel her i byen, hun giver et okay blow og har stadigvæk en dejlig stram fisse :) har ofte benyttet mig af hende når jeg mødte hende her i kvarteret 

Men husk hun er misbruger og svær at lave aftaler med

Del dette indlæg

Link til indlæg
biker skrev, for 13 timer siden:

måske tattoo hun ikke vil vise her... 

Jeg tænker mere på hendes store "bryster". Kigger du godt efter, så består de mest af vat eller køkkenrulle - eller andet fyld :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har prøvet at lave en aftale med hende. Hun havde fået pengene og rørte lidt ved den. Pludselig skulle hun noget, jeg skulle bare vente i bilen.

Og hun kom selvfølgelige lige om lidt.

Men den gik Trucker sgu ikke med til! Så måtte måtte "bede hende pænt" om at aflevere tilbage, eller jeg blev sur, venlig men bestemt!

Hun prøvede godt nok at komme med undskyldninger, men var ligeglad, havde godt fat på hende så hun skulle ingen steder!

I min optik er hun en scammmer!, og det er også hvad jeg kan læse ud fra andre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trucker skrev, for 6 timer siden:

Har prøvet at lave en aftale med hende. Hun havde fået pengene og rørte lidt ved den. Pludselig skulle hun noget, jeg skulle bare vente i bilen.

Og hun kom selvfølgelige lige om lidt.

Men den gik Trucker sgu ikke med til! Så måtte måtte "bede hende pænt" om at aflevere tilbage, eller jeg blev sur, venlig men bestemt!

Hun prøvede godt nok at komme med undskyldninger, men var ligeglad, havde godt fat på hende så hun skulle ingen steder!

I min optik er hun en scammmer!, og det er også hvad jeg kan læse ud fra andre!

Ja en tyvetøs af Rang er hun. Bare jeg i tidernes morgen havde stoppet hende inden hun stjal mine penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 11 timer siden:

Jeg tænker mere på hendes store "bryster". Kigger du godt efter, så består de mest af vat eller køkkenrulle - eller andet fyld :)

tja det kan du have ret i ... jeg er mere til en god røv og det må man sige hun... men rigtig ligner fyld i udskæringen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest matrix
just27fun skrev, for 24 minutter siden:

Hendes temperament over telefon el. Sms er heller ikke til at spøge med, hun kan vende på en 5 øre! 

Jep

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...