Guest The Dark Knight Skrevet 5. Februar, 2021 (edited) Peter o skrev, for 36 minutter siden: På min rejse i verden har jeg mødt Ondslov. Og han tænkte, den pige er forelsket i mig. Men var hun. Eller var det bare penge. Og vil ikke tage alt fra. Men vær realistisk. Det er jo total sort snak du kommer med ned gennem tråden her, og jeg burde næsten takke dig for denne tråd, da det simpelthen er for meget af det gode og et godt eksempel på hvor meget intetsigende, der efterhånden skrives om herinde. Kan ikke finde ud af om det er en joke eller om du virkelig mener det...... og ja, ved sgu snart ikke.... andet end det efterhånden er total spild af tid. Pas godt på jer selv Redigeret 5. Februar, 2021 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 430 Skrevet 5. Februar, 2021 Hej Jeg hedder Peter o. Jeg er ny her - og fuldstændig blank 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 807 Skrevet 5. Februar, 2021 Peter o skrev, for 1 time siden: Men jeg ved jo aldrig om pigen gør det fordi det er mig, eller penge Hun gør det kun, fordi du betaler hende for det .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 5. Februar, 2021 (edited) Peter o skrev, for 3 timer siden: Hej Jeg har arbejdet i udlandet, on/off. Og har set danske mænd som tager en pige med hjem. Og tænker hvorfor. Var hun gudeskøn kunne jeg forstå. Og det samme her. Pigerne for betaling. Så hvorfor ikke vælge de kønne. Når jeg søger er der en del smukke piger. Så hvorfor ikke anbefale disse, i stedet for de jævne. Tænker man kan da altid score en kvinde i byen. Og omvendt her er der nogle ganske smukke. Så hvorfor bliver de ikke anbefalet. At være smuk er ikke det samme som at være sexet og fræk. Mange mænd søger sexede og frække kvinder. Kvinder som er vilde med at sexe og som oser af sex. Og det gør man altså ikke bare fordi man har et flot ydre. Jeg tror rigtig mange mænd foretrækker en fræk kvinde fremfor en model. Hvis de skulle vælge. Men hvis modellen også er fræk, så er han jo en heldig mand. Jeg nyder da selv se på smukke kvinder. Fordi de visuelt set er en nydelse. Men det er dem med den frække udstråling der tænder mig. Det er dem jeg får lyst til at sexe med. Den gudesmukke kvinde kan jeg lide at kigge på og betragte. Men det er den sexede og frække der ender ved siden af mig i min seng Så der har du måske forklaringen. Redigeret 5. Februar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13937 Skrevet 5. Februar, 2021 Jeg kan godt lide en kvinde med en flot holdning og personlighed og det er altså 10 x nemmere at charmere en mindre flot pige end en supermodel, der ikke vil kigge din vej, mens hende, der i først omgang kan synes lidt kedelig, kan lyse op og blive utrolig smuk, når man smiler til hende og viser hende lidt interesse - og du ved hun vil gøre alt for at du får en god oplevelse, der rækker ud over allernådigst at lade dig få adgang til ynderne. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 6. Februar, 2021 The Dark Knight skrev, for 7 timer siden: Det er jo total sort snak du kommer med ned gennem tråden her, og jeg burde næsten takke dig for denne tråd, da det simpelthen er for meget af det gode og et godt eksempel på hvor meget intetsigende, der efterhånden skrives om herinde. Kan ikke finde ud af om det er en joke eller om du virkelig mener det...... og ja, ved sgu snart ikke.... andet end det efterhånden er total spild af tid. Det er lige sådanne tanker jeg sidder med. Uanset om han/de mener det eller det er en joke. Behøver man jo ikke selv gå ned på et useriøst niveau. Budskabet er ikke helt klart i trådstart -og det bliver ikke mere positivt i det han skriver ned gennem tråden. Det er altid nogen der mener de er bedre end andre herinde, og åbenbart også smukker -og de derfor mener de har love til, at nedgøre andre, for på den måde, at forsøg at afstive deres i forvejen tvivlsomme selvtillid ved at hævde sig selv, og provokere andre... Jeg valgte at svare ud fra det jeg selv mener er reelt, og ikke forsvare noget -og dermed bliver hans forsøg på, at provokere/hævde sig forgæves...;-) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 6. Februar, 2021 Beauty lies in the eyes of the beholder! Der er en kæmpe forskel mellem at være smuk og flot. For en person kan sagtens være flot uden at være smuk, og omvendt: Bare fordi et menneskes udseende ikke nødvendigvis lever op til nogle specifikke (kultur) bestemte normer, ja så kan vedkommende udmærket være smuk. Jeg har mødt adskellige pudsige, sjove,sexede, kloge og charmerende kvinder, der måske ikke ville gøre sig som catwalk modeller, men som i kraft af deres personlighed og udtryk i den grad slog benene væk under mig. Og bevares: Flotte kvinder kan også være sexede, kloge, charmerende og sjove, men det er altså kke givet på forhånd. Personligt ønsker jeg ikke sex med et ideal, nej jeg vil hellere møde en dejlig kvinde - et menneske. Det meget lettere at få nogle skønne oplevelser, hvis man prøver at være sit eget bedste jeg og værebare lidt åben og nysgerrig, det gælder både mht GPere og i 'den virkelige verden'. . I min ungdom mødte jeg engang mit kvinde ideal: en sød lille langhåret blondine med meget blå øjne, gode former og store bryster Sjovt nok var der ikke gnist til andet end en god gå i byen veninde, og jeg endte med a finde en kæreste der slet ikke lignede hende: en lidt høj, spinkel brunette med små former og en utrolig varm og sjov personlighed. Som alle andre mandfjolser elsker jeg at se på flotte kvinder, men jeg ved inderst godt, at det bare er blændværk, guld kan man finde alle vegne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest StockingsFeeet Skrevet 6. Februar, 2021 Du er en af grundende til at jeg dagligt korser mig over hvor intetsigende, uintelligente og dumme nogle mennesker kan være, med det menneskesyn du har, kan du da ikke have mange venner eller mennesker omkring dig . Du virker total overfladisk og intetsigende, min mor har alt sagt til mig, der findes ingen grimme mennesker, alle mennesker er unikke på hver deres måde . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 6. Februar, 2021 Jeg har tidligere anmeldt nogle besøg hos skønne kvinder, måske ikke supermodeller, men de sødeste og frækkeste kvinde at nyde en dejlig hyggestund med. Og hvergang er det kommet kommentarer som "hver sin lyst" og noget i den stil. Jeg forstår ikke hvad der gør at nogen mener de kan tillade sig det. For mig betyder kemi meget mere end udseende. God weekend 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 6. Februar, 2021 Peter o skrev, for 10 timer siden: Jeg har mødt få dejlige piger her. Og få. De vil gerne være anonyme. Men jeg ved jo aldrig om pigen gør det fordi det er mig, eller penge. Du kan nemt finde ud af det, ved og spørge om du kan få det gratis. Jeg har aldrig selv fået det gratis. Du skal ikke være i tvivl om at de gør det for pengene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 6. Februar, 2021 Skønhed og udstråling er jo 2 forskellige ting. Har prøvet kedelig sex med gude smukke kvinder .og haft det frækkeste sex . Med kvinder du ikke vender dig om på gade efter. Men som har lige den udstråling og situation fornemmelse. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dubidubipulamea 12 Skrevet 6. Februar, 2021 (edited) Peter o skrev, for 12 timer siden: Hej Jeg har arbejdet i udlandet, on/off. Og har set danske mænd som tager en pige med hjem. Og tænker hvorfor. Var hun gudeskøn kunne jeg forstå. Og det samme her. Pigerne for betaling. Så hvorfor ikke vælge de kønne. Når jeg søger er der en del smukke piger. Så hvorfor ikke anbefale disse, i stedet for de jævne. Tænker man kan da altid score en kvinde i byen. Og omvendt her er der nogle ganske smukke. Så hvorfor bliver de ikke anbefalet. Fuldstændig enig med dig. Jeg betaler relativt sjældent for GP'er og, når jeg gør det, vælger jeg kun dem, jeg synes de er "værd" for min tid/penge. Jeg leder ikke efter "billige" piger, men er heller ikke naiv at betale tusindvis af kroner for en pige, som overvurderer sig selv. I øvrigt, mener jeg, at der mangler virkelig smukke GP'er i DK..Har heller ikke den store erfaring, men, ud fra billederne på deres annoncer, er relativt få , som er meget smukke. Dem, som arbejder på klinikker, kan man desværre ikke regne med, da deres billeder er stærkt redigerede og jeg har heller ikke den store tillid til anmeldelserne herinde, idet langt de fleste er alt for rosende. Ikke for at være uforskammet, men der er mange herinde, som roser/anbefaler nogle kvinder, jeg aldrig nogensinde, vil besøge.. Altså, nogle med "kvindelige former", eufemistisk sagt eller "luksus piger", typisk danske piger. Og jeg er ligeglad med deres personlighed, da jeg ikke leder efter en kæreste. Redigeret 6. Februar, 2021 af dubidubipulamea 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soothsayer 300 Skrevet 6. Februar, 2021 Hvis du kan definere hvad smuk er, syntes jeg det er en fantastisk ide kun at besøge de piger. Bare gå ud fra at forskellige generationer,kulturer og din egen hjerne har forskellige definitioner af hvad som ligger i ordet. Det er omtrent lige så tåbeligt at sige hvilken musik der er bedst og så opdage at ikke alle er enige med dig og så blive overrasket over at dem som så er enige med dig ikke opfatter musikken 100% som dig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Februar, 2021 dubidubipulamea skrev, for 58 minutter siden: Jeg betaler relativt sjældent for GP'er og, når jeg gør det, vælger jeg kun dem, jeg synes de er "værd" for min tid/penge. Ikke for at være uforskammet, men der er mange herinde, som roser/anbefaler nogle kvinder, jeg aldrig nogensinde, vil besøge.. Altså, nogle med "kvindelige former", eufemistisk sagt eller "luksus piger", typisk danske piger. Du skriver det jo egentlig selv. Folk betaler for dem, de synes er “værd” for deres tid/penge. Det er altså en subjektiv vurdering. Jeg vil ikke kalde dig uforskammet, men jeg fornemmer alligevel, at du får sendt en indpakket stikpille afsted til danske piger, der ikke er modeltynde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 6. Februar, 2021 dubidubipulamea skrev, for 1 time siden: Ikke for at være uforskammet, men der er mange herinde, som roser/anbefaler nogle kvinder, jeg aldrig nogensinde, vil besøge.. Altså, nogle med "kvindelige former", eufemistisk sagt eller "luksus piger", typisk danske piger. Og jeg er ligeglad med deres personlighed, da jeg ikke leder efter en kæreste. Du er netop på en ganske subtil måde uforskammet - du shamer de der er glade for deres besøg - et andet sted skriver du at du ikke stoler på dem, herefter lægger du en diskret sviner mod de der har ekstra kilo på sidebenene - dels fatter jeg ikke du er på et anmelderforum, hvor du ikke stoler på anmelderne. At du har en “smal og for dig eksklusiv smag” med hensyn til hvem du vil besøge og betale for sex hos er dit valg, andre har -I egen ret, som du er i egen ret, stigmatisere du - det er uforskammet. Alle Lan da have deres preferencer dom kunder uden andre skal være smagsdommer, ligesåvel som GP har egen ret til at fravælge kunder, uden forklaring (men det er god stil at forklare ) uden at resten af “anmelder korpset” skal fare over hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
søren55 153 Skrevet 6. Februar, 2021 Jeg kan slappe bedst af, når jeg er sammen med en pige der matcher mit udseende. Ville føle mig mindreværdig hvis jeg havde sex med en gudesmuk pige. Jeg ligger selv lidt under gennemsnittet og ved det og jeg søger selv piger der ligger der. Ikke de grimmeste men går heller ikke efter det smukkeste til ballet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Muggi 472 Skrevet 9. Februar, 2021 Peter o skrev, den 5.2.2021 at 20:40: Hej Jeg har arbejdet i udlandet, on/off. Og har set danske mænd som tager en pige med hjem. Og tænker hvorfor. Var hun gudeskøn kunne jeg forstå. Og det samme her. Pigerne for betaling. Så hvorfor ikke vælge de kønne. Når jeg søger er der en del smukke piger. Så hvorfor ikke anbefale disse, i stedet for de jævne. Tænker man kan da altid score en kvinde i byen. Og omvendt her er der nogle ganske smukke. Så hvorfor bliver de ikke anbefalet. Når du spørger så konkret Peter O, så vil jeg også give dig et konkret og præcist svar. Hvis jeg står mellem valget af en hamrende flot kvinde (der ligger som et bræt og nærmest ingen livsgnist har) eller den almindelige kvinde (som knepper mig med passion og hvor jeg føler hun er til stede). Ja så er svaret at jeg vælger den almindelige kvinde. Det er det indre og ikke KUN det ydre først i mit tilfælde. Og som jeg kan se, er det vist også mange andres foretrukne valg. En kvinde kan være nok så smuk, man hvis man kommer til at kende hende og dullen så, viser sig at være en møg kælling. Fuld af konflikter, bedrag og alle de negative aspekter i livet, så vil jeg til enhver tid vælge hende fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anonym bruger 318 Skrevet 9. Februar, 2021 Peter o skrev, den 5.2.2021 at 22:17: Og vil da hellere køre i en Ferrari end en skoda. Du har virkelig ikke fattet hvad det drejer sig om. For at lade os blive ved bilerne som jeg benytter begge to, så drejer det sig jo om hvad og hvor jeg skal køre. Skal jeg mødes med vennerne på caféen og solen skinner tager jeg gerne sportsvognen, men skal jeg i sommerhuset med familien tager jeg stationcaren. Så Ferrarien er flottest, hurtigst og lyder bedst. Men Skodaen er rummeligst, behageligst på de bumpede grusveje og udstyret med jydekrog. Det samme med kvinder, skal hun bruges til hed sex, så er der jo nogle ønsker til netop det, og har jeg 2 timer til sjov nytter det jo ikke hun er så hurtig at gummiet er brændt af på 5 minutter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 10. Februar, 2021 Det gode ved at have besøgt gp’er - også dem der var virkelig smukke - er at jeg har fundet ud af at den ydre skønhed ikke er det alt afgørende. Og tænker at det samme gælder for mange andre herinde, siden det har fået prædikatet “Optifuck”. Jeg har ofte valgt en “7-8’er” i stedet for en “10’er”, fordi der er andre ting ved pigen, der har tændt mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 14. Februar, 2021 Fordi smuk og kemi/god dejlig sex er 2 vidt forskellige ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. B Skrevet 18. Februar, 2021 Sentio skrev, den 14.2.2021 at 11:24: Fordi smuk og kemi/god dejlig sex er 2 vidt forskellige ting. Det kan ikke siges mere enkelt end når Bellamy Brothers synger og spørger: Do you love as good as you look ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg