Gæst Skrevet 5. Februar, 2021 Vil lige dele en fantastisk oplevelse jeg har haft, med jer. Jeg har længe kigget på MissAmanda's annoncer på AL. link til profil: https://annoncelight.dk/profile/MissAmanda+ Nu skulle det endelig være. Fik en aftale i stand og var der ti minutter før den aftalte tid, men det var helt okay. Har aldrig mødt så sød og naturlig en GP før - Glæder mig allerede til næste gang. Startede med at slikke hende, så en lang og lækker 69'er indtil hun insisterede på at jeg tog hende bagfra - og hvem ville sige nej til dét? Hun er i øvrigt ret god til at bruge sin mund (siger det vagt for at efterlade noget til fantasien) Der gik ikke mange minutter før kondomet blev fyldt - er du sunshine, hun har en dejlig mis og hvor var det dog fantastisk dejlig sex. Der er ingen tvivl om at hun nød det mindst ligeså meget som jeg, og hvor var det dog fantastisk at opleve, efter flere besøg ved "tvivlsomme" piger. Har ikke behov for at lede videre på AL foreløbig, er du gal en fræk MILF... Kan kun anbefales. Synes tal-ratings er både subjektive og tarvelig, men vil give den samlede oplevelse 9/10 - ved ikke hvad der kunne være bedre, men der skal jo altid være plads til den dér ultimative oplevelse, som slår alt og fejer benene væk under en... Håber min anmeldelse kunne bruges, det er takket være jer, at jeg fik taget mig sammen til at ringe til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotmail 5 Skrevet 6. Februar, 2021 Tak for anmeldelsen. Kan du komme lidt ind på hvor cirka det er i byen? Diskret? Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den tykke 4 Skrevet 7. Februar, 2021 Jeg har også besøgt og fik samme tur som syglilleabe det eneste jeg ikke fik med var at knepppe hende i misionær så jeg kunne nyde hendes store bryster hoppe op og ned men det må blive næste gang, til Hot mail vil jeg bare sige at det er i centrum af byen tøv ikke med at besøge hende hun er lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 134 Skrevet 8. Februar, 2021 SygLilleAbe skrev, den 5.2.2021 at 21:50: Vil lige dele en fantastisk oplevelse jeg har haft, med jer. Jeg har længe kigget på MissAmanda's annoncer på AL. link til profil: https://annoncelight.dk/profile/MissAmanda+ Nu skulle det endelig være. Fik en aftale i stand og var der ti minutter før den aftalte tid, men det var helt okay. Har aldrig mødt så sød og naturlig en GP før - Glæder mig allerede til næste gang. Startede med at slikke hende, så en lang og lækker 69'er indtil hun insisterede på at jeg tog hende bagfra - og hvem ville sige nej til dét? Hun er i øvrigt ret god til at bruge sin mund (siger det vagt for at efterlade noget til fantasien) Der gik ikke mange minutter før kondomet blev fyldt - er du sunshine, hun har en dejlig mis og hvor var det dog fantastisk dejlig sex. Der er ingen tvivl om at hun nød det mindst ligeså meget som jeg, og hvor var det dog fantastisk at opleve, efter flere besøg ved "tvivlsomme" piger. Har ikke behov for at lede videre på AL foreløbig, er du gal en fræk MILF... Kan kun anbefales. Synes tal-ratings er både subjektive og tarvelig, men vil give den samlede oplevelse 9/10 - ved ikke hvad der kunne være bedre, men der skal jo altid være plads til den dér ultimative oplevelse, som slår alt og fejer benene væk under en... Håber min anmeldelse kunne bruges, det er takket være jer, at jeg fik taget mig sammen til at ringe til hende. Er brysterne naturlige eller silikone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ksm 135 Skrevet 8. Februar, 2021 Brysterne er med silicone men overhovedet ikke hårde som sten, hun er faktisk ganske fantastisk og sød. Hun er meget høj, blot til info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg