Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Grydeskeen
Melissa Fernández skrev, for 2 minutter siden:

Make me know Who you are and l Will prepare you somenting 10 times better !! You Cheer muy day ❤️

@hotguy kan du så komme afsted, og besøge melissa igen, og fortæl om det, det hun tilbyder dig kan  INGEN modstå. 
pas på @Melissa Fernándezalle som besøger dig vil helt sikkert sige de er hotguy, for at få den oplevelse. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, den 6/2/2021 at 17:45:

Pasé junto a Melinda en el pasillo hace algún tiempo durante una visita a otro médico de cabecera y solo puedo decir que parecía una chica realmente dulce, hermosa y sexy y no tengo ninguna duda de que es una chica de verdad. Y también suena como una chica que se entrega completamente a su cliente. Si no tuviera una chica normal, entonces me gustaría mucho visitarla, pero solo soy para UNA chica.

Pensé que uno debería tener cuidado al hacer afirmaciones indocumentadas, es muy fácil esconderse detrás de la pantalla y avergonzar a una chica que no conoces, no tiene consecuencias para el practicante, pero tiene un impacto muy grande en la chica.

Tanks !! I Hope you Girls is Up yo her .you were briliant in everything you said ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 7.2.2021 at 00:07:

Nu har jeg kigget rigtig grundigt på hendes billeder,

I betragtning af hvor dårlig du er til den disciplin, så vil jeg råde dig til ikke at dele dine "fund" efter den øvelse. Her tænker jeg på dit standardspørgsmål om "ægte bryster", som du stiller selv i de tilfælde, hvor en med fremskreden grå stær kan se på billederne, at det er implantater.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Advarsel skrev, 1 time siden:

hvor en med fremskreden grå stær

Så der håb for dig, det er en helt enkel operation, under lokalbedøvelse ......................................

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 7 timer siden:

I betragtning af hvor dårlig du er til den disciplin, så vil jeg råde dig til ikke at dele dine "fund" efter den øvelse. Her tænker jeg på dit standardspørgsmål om "ægte bryster", som du stiller selv i de tilfælde, hvor en med fremskreden grå stær kan se på billederne, at det er implantater.

Og fortsat god aften til dig også...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Melissa Fernández skrev, for 8 timer siden:

Make me know Who you are and l Will prepare you somenting 10 times better !! You Cheer muy day ❤️

Dear Melissa

U know who I am :) I told u about these crazy comments on this forum last time we met. I was there with my friend :)))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...