Hop til indhold
Dojo

Frisør der kører ud

Recommended Posts

Hi

Er der nogen der kender en frisør der kører ud i Kbh, Er Kbhv trænger til at at få håret klippet.

Det overrasker mig at det ikke er muligt at finde. Men ok hvis de er solidariske med de lukkede klinikker, mente bare der var nogen i det marked i forvejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Dojo skrev, for 2 minutter siden:

Hi

Er der nogen der kender en frisør der kører ud i Kbh, Er Kbhv trænger til at at få håret klippet.

Det overrasker mig at det ikke er muligt at finde. Men ok hvis de er solidariske med de lukkede klinikker, mente bare der var nogen i det marked i forvejen.

Der er mange frisører, der kører ud.

Har du en stamfrisør? Så kunne du evt. høre denne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dojo skrev, for 19 minutter siden:

Hi

Det undrer også mig, at man ikke let kan finde en frisør der kører ud.

om det pga af hjælpepakker(så det ikke kan svare sig) eller sympati med klinikker, eller smittefaren ? jeg ved det ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Dojo skrev, den 6.2.2021 at 14:27:

Hi

Hjemmefrisør der gør alt hvad du Beder om

https://www.matas.dk/philips-haarklipper?shopping_product_id=752764&gclid=EAIaIQobChMIuJCS_oT77gIVBpeyCh3I-Q7oEAQYAyABEgJ--_D_BwE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rolias skrev, den 7.2.2021 at 00:34:

Jeg har en fantastisk maskine: fra: Moser - den klarer det hele :D

Så ligner du vel også en pik med ører, når du er færdigt???

Del dette indlæg

Link til indlæg
JJOH skrev, den 21.2.2021 at 15:02:

Ikke nødvendigvis, det findes mange videoer på Youtube der viser hvordan man gør det selv og faktisk er det med lidt træning ikke meget sværere end at barbere sig, ..men gætter du har fuldskæg :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, den 6.2.2021 at 14:31:

Har du en stamfrisør? Så kunne du evt. høre denne.

Men...Der er jo lukket!

Undrer mig også over de i hundredetal tilsyneladende velklippede personer i Storkøbenhavn, nu hvor frisørerne har været lukket i....måneder..

For ikke at nævne mange politikere.

Der burde laves en tråd om mobilfrisører i Storkøbenhavn med postadresse (samt ventetid og pris)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, den 6.2.2021 at 18:30:

Jeg har set mange. Prøv at søge på Facebook.

Har ikke Facebook..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
ppd skrev, for 2 timer siden:

Men...Der er jo lukket!

Undrer mig også over de i hundredetal tilsyneladende velklippede personer i Storkøbenhavn, nu hvor frisørerne har været lukket i....måneder..

For ikke at nævne mange politikere.

Der burde laves en tråd om mobilfrisører i Storkøbenhavn med postadresse (samt ventetid og pris)

Hvis du nu citerede hele mit indlæg, så ville du kunne se, at der er tale om, at frisøreren kan kører ud til kunden, hvilket som altovervejende udgangspunkt er lovligt.

Min egen stamfrisør, og en del af min kammeraters stamfrisører kører ud til deres stamkunder. Så muligheden er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
ppd skrev, for 3 timer siden:

Har ikke Facebook..

Så ville du nu også være særdeles velhavende!

Velkommen i klubben, hvad siger du til at danne vores eget asociale netværk ..........................

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, den 6.2.2021 at 23:57:

20210206_234019.jpg

Tak for det. Frisørannoncer må næsten være mere værdifulde end annoncer for GP'er i denne tid..

Mon ikke Mette åbner op omkring månedskift/5. april for liberale erhverv. Dansk Industri holder vejret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 5 minutter siden:

Og hvad så? 

Der skrives: "Jeg har set mange. Prøv at søge på Facebook" ?

Men åbne frisører i København og som kører ud/kommer hjem til kunden  er nok noget der går fra mund til mund. 

Men alligevel utroligt så mange som er nyfriseret i bybilledet, bussen m, S-toget og nej: De kan ikke klippe dem selv og med så mange singler MÅ folk kende nogen som kender nogle som kan det dér med en saks og trimmer.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
JJOH skrev, den 21.2.2021 at 15:02:

Nok nærmere en fodbold ....................................................

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender til en del der bliver nød-klippet lidt af koner, kærester, veninder, venner... eller elskerinder ;) 

IMG_2478.jpg

Redigeret af Eva Nadine
pirat klip billede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr-H

Jeg er hundeejer og kan i det her tilfælde prise mig lykkelig over at have en hund hvis pels altid vokser..

Så, hans Moser hundetrimmer i størrelse nr. 2 har været min go-to løsning. :D

Fordelen er at ens hovedbund kan ånde, der er ikke noget hår at sætte og jeg har ikke huehår om vinteren... Ulempen er at jeg mest af alt ligner at jeg kunne sidde fast på et velcro-bånd. xD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...