Hop til indhold
Kakashi9000

Besøg hos Lea, Aalborg

Recommended Posts

Her er annoncen.

https://annoncelight.dk/showad/312303

Inden mødet: Hun svarer hurtigt og virker rigtig sød igennem sms. Hvilket var super fedt, skrev kl 9 om morgenen og fik aftalt en tid 14.15, ingen slinger i valsen. Aftalt service og det hele :) 

Billederne: Billederne er bestemt af hende dog har de lige fået en efter filter. Men det er bestemt hende, krops mæssigt helt sikkert. Der vil ikke være nogen tvivl hvis i besøger hende :) 

Stedet: Var virkelig hyggelig indrettet, skønne dufte og lækker seng til boltre sig på. Dog en lille gang så man skal hurtigt ind og ud, men der rent og  lidt trængt på badeværelset. Jeg er ikke en lille gut, så måtte dreje min små tykke krop lidt rundt for at komme i bad. Da hun gerne ville have det inden man kom i soveværelset.

Selve akten og efter:  “Lea” var virkelig skøn og charmerende at være sammen med, snakker fin engelsk og hun fik mig virkelig til at føle mig tilpas altså sådan da. Vi havde aftalt 30 minutter med almindelig service, og så for dælen hun gjorde så hvad hun kunne med en ikke helt hård sjover(Pga jeg stadig var nervøs da det var første gang) Skøn bj, hun red lidt og der blev afsluttet med doggy. Vi havde en 10 minutter tilbage hvor vi lå og snakkede om Polen, om hinandens hunde mens jeg lå rørte ved hendes ben. Hun checkede ikke sin telefon under de 30 minutter jeg var der, hun havde 100% fokus på mig, det skal hun havde ros for :)  Er hun værd at besøge ? 100 % ja.

Eneste jeg er nervøs for er at jeg var dum og glemme ens pung i jakken i gangen og om der måske kan være lavet en kopi. Men nok mig der har sølvpapirshatten for stramt :D Og hun fik åbenbart en 100 mand mere for jeg havde ikke checket de sedler jeg gav hende. 

Redigeret af Kakashi9000

Del dette indlæg

Link til indlæg

I am glad to see she is here again. Visited her 2 times last year. 

She is really a open to CIF and I enjoy that :)

I will make a new visit if she comes to Aarhus. Aalborg is too far unfortunately. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...