Guest Lady C Skrevet 11. Februar, 2021 (edited) Jeg forstår ikke helt det her med at anmelde. For man kan vel kun anmelde noget der er ulovligt? Og det er vel ikke ulovligt at dyrke sex? Det er vel heller ikke ulovligt at sælge seksuelle ydelser - bare det ikke foregår på en kliinik. Eller hvad? At der er nogle der mener at det i denne tid ikke er smart og imod anbefalingerne at sælge sex / seksuelle ydelser er en ting. Men man kan da ikke blive dømt for noget der ikke er ulovligt? Redigeret 11. Februar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 11. Februar, 2021 (edited) Lady C skrev, 1 time siden: Jeg forstår ikke helt det her med at anmelde. For man kan vel kun anmelde noget der er ulovligt? Og det er vel ikke ulovligt at dyrke sex? Det er vel heller ikke ulovligt at sælge seksuelle ydelser - bare det ikke foregår på en kliinik. Eller hvad? At der er nogle der mener at det i denne tid ikke er smart og imod anbefalingerne at sælge sex / seksuelle ydelser er en ting. Men man kan da ikke blive dømt for noget der ikke er ulovligt? Jamen, det er jo lige nøjagtig ulovligt at sælge sex i forhold til COVID-19 restriktionerne, så undrer mig over det du skriver. Bøden er 10.000 kr. Der er formentlig nogle undtagelser, men sikkert er det, at det er en overtrædelse, at leje en værelse/lejlighed/hus med det formål at sælge sex. Ligeledes at sælge sex fra en klinik. Det er jo heller ikke under normale omstændigheder ulovligt, at Legetøjskæden sælger legetøj fra en fysisk butik, men det er det så i øjeblikket. Så jeg forstå ikke din argumentation. Redigeret 11. Februar, 2021 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. Februar, 2021 (edited) The Dark Knight skrev, for 7 minutter siden: Jamen, det er jo lige nøjagtig ulovligt at sælge sex i forhold til COVID-19 restriktionerne, så undrer mig over det du skriver. Bøden er 10.000 kr. Der er formentlig nogle undtagelser, men sikkert er det, at det er en overtrædelse, at leje en værelse/lejlighed/hus med det formål at sælge sex. Ligeledes at sælge sex fra en klinik. Jamen det er vel ikke ulovligt at sælge sex fra et hotelværelse eller hjemme fra ens egen bolig. Ligesom det ikke er ulovligt at dyrke sex? Eller fra kundens bolig. Min argumentation? Jeg stiller et undrende spørgsmål. Redigeret 11. Februar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 11. Februar, 2021 Jeg vil da gerne teste dig nemtøs. Vil du have min pode-pind i næse eller hals? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 11. Februar, 2021 (edited) Lady C skrev, for 11 minutter siden: Jamen det er vel ikke ulovligt at sælge sex fra et hotelværelse eller hjemme fra ens egen bolig. Ligesom det ikke er ulovligt at dyrke sex? Nu nævner du så et hotelværelse og jeg hælder mest til at det er ulovligt, da værelset bliver lejet til det formål at sælge sex og det er en omgåelsen af det reglerne er lavet til, men ved det ikke med sikkerhed. Men i forhold til, hvorfra der sælges sex undersøger politiet jo, når de får anmeldelser eller selv laver opsøgende arbejde. Politiet tager stort set ud til alle anmeldelser om mulige overtrædelser af COVID-19 restriktioner, da det er så polititisk overvåget, ligesom de har indsat ekstra patruljer i alle kredsene, der ikke laver andet end at holde øje med, at restriktioner bliver overholdt. Redigeret 11. Februar, 2021 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. Februar, 2021 (edited) Det er jo ikke ulovligt at date. Og på de datingsites jeg er på, skriver mændene i hobetal og vil mødes. ( ikke købesex) Om man mødes med en mand for at dyrke sex eller om man mødes med ham for at dyrke sex OG få penge bagefter er jo ikke noget man kan anmelde. Der er vel ikke den helt store forskel . Efter min bedste overbevisning. Nogle mennesker dater flere på en dag. Og det er jo ikke ulovligt at date. Det er jo ikke pengene der giver covid, men derimod den intime kontakt. Sådet ville give mere mening at forbyde sex blandt fremmede Så egentlig undrer jeg mig bare over hvordan det kan være tilladt overhovedet at date Redigeret 11. Februar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 11. Februar, 2021 Lady C skrev, for 1 minut siden: Det er jo ikke ulovligt at date. Og på de datingsites jeg er på, skriver mændene i hobetal og vil mødes. Om man mødes med en mand for at dyrke sex eller om man mødes med ham for at dyrke sex OG få penge bagefter er jo ikke noget man kan anmelde. Efter min bedste overbevisning. Nogle mennesker dater flere på en dag. Og det er jo ikke ulovligt at date Nej, men det ændrer ikke på, at det er ulovligt at sælge sex fra en klinik eller fra et værelse, lejlighed eller hus lejet til det formål at sælge sex. Man kan jo rode sig ud i alle mulige tænkte scenarier så. Hvorfor må jeg tage i Bilka i dag og købe et par havehandsker når nu jeg ikke må/kan købe dem fysisk i Bauhaus? Det korte svar. Fordi Bilka må og Bauhaus ikke må. Må Lady C sælge sex fra en klinik i dag? Nej. Må Lady C aftale en date på en datingside i dag, dyrke sex med ham i hans hjem og tage penge for det? Ja! Jeg påstår ikke, at det nødvendigvis giver mening, men sådan er reglerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Februar, 2021 NoobGPexplorer skrev, for 43 minutter siden: Jeg vil da gerne teste dig nemtøs. Vil du have min pode-pind i næse eller hals? Min næse er så lille og fin, så intet der skal stikkes op i min næse. Jeg foretrækker til hver en tid test i halsen og klarer det til UG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 11. Februar, 2021 (edited) The Dark Knight skrev, for 42 minutter siden: Nej, men det ændrer ikke på, at det er ulovligt at sælge sex fra en klinik eller fra et værelse, lejlighed eller hus lejet til det formål at sælge sex. Man kan jo rode sig ud i alle mulige tænkte scenarier så. Hvorfor må jeg tage i Bilka i dag og købe et par havehandsker når nu jeg ikke må/kan købe dem fysisk i Bauhaus? Det korte svar. Fordi Bilka må og Bauhaus ikke må. Må Lady C sælge sex fra en klinik i dag? Nej. Må Lady C aftale en date på en datingside i dag, dyrke sex med ham i hans hjem og tage penge for det? Ja! Jeg påstår ikke, at det nødvendigvis giver mening, men sådan er reglerne. Nu er jeg sådan en der stiller spørgsmål til ting og regler. Jeg godtager ikke bevidstløst regler hvis de ikke giver mening for mig. Jeg undrer mig, reflekterer meget og er en smule anarkistisk i min tankegang. Når man siger " hop" så hopper jeg ikke bare fordi det er noget der er bestemt af en overordnet. Sådan er jeg bare. Iøvrigt sælger jeg ikke og har aldrig solgt sex fra en klinik. Jeg stillede et ret overordnet spørgsmål, som ikke nødvendigvis handlede om mig. Men til gengæld kan jeg godt undre mig over, at du nu - igen igen - bryder dit eget højtidelige løfte i nu snart mange tråde - om ikke at gåi dialog medmig? Redigeret 11. Februar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 11. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 27 minutter siden: Min næse er så lille og fin, så intet der skal stikkes op i min næse. Jeg foretrækker til hver en tid test i halsen og klarer det til UG Det der UG!!! Står det for uden gummi??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Februar, 2021 boobslover skrev, for 17 minutter siden: Det der UG!!! Står det for uden gummi??? Det er den gamle karakter skala - "udmærket godt" Men ja, jeg sutter kun uden gummi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 11. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Det er den gamle karakter skala - "udmærket godt" Men ja, jeg sutter kun uden gummi. Det er vist også det mest hyggelige og lækre for BEGGE parter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 12. Februar, 2021 “Det jeg har mest lyst til lige nu, er at få pik, mærke at der bliver leget med mine bryster, kysse og få finger så jeg sprøjter”. @Nemtøsnår du skriver sådan i en anden tråd, undrer du dig så stadivæk over, at mænd hele tiden skriver til dig og byder sig til, selvom du ingen aktiv annonce har? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Februar, 2021 The Dark Knight skrev, for 9 minutter siden: “Det jeg har mest lyst til lige nu, er at få pik, mærke at der bliver leget med mine bryster, kysse og få finger så jeg sprøjter”. @Nemtøsnår du skriver sådan i en anden tråd, undrer du dig så stadivæk over, at mænd hele tiden skriver til dig og byder sig til, selvom du ingen aktiv annonce har? Ja det gør jeg faktisk. Jeg har ikke ændret min adfærd herinde, jeg har ikke lagt skjul på mine lyster. Tro det eller lad være, men både min mail og pb herinde er normalt helt død. Skriver med et par stykker jeg tidligere har mødt og skal mødes med igen. Men det er den aktivitet der har været indtil 2021, hvor der pludselig dukker 10 beskeder op fra nye ukendte mænd. Det er unormalt i min optik. Jeg er jo ikke ny herinde, så hvorfor beskeder lige nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 12. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Jeg er jo ikke ny herinde, så hvorfor beskeder lige nu. Når du skriver sådan noget, så tror nyankomne, at du vil ses og da rigtig mange GP’er har lukket ned, så finder nogle alternativer og når de så læser dine kommentarer i diverse tråde,, så kan de vel godt få den tanke, at du sikkert er frisk på en aftale. Det er ikke for at irritere dig jeg skriver det, men blot en logisk tanke og forklaring på dit spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Februar, 2021 The Dark Knight skrev, for 2 minutter siden: Når du skriver sådan noget, så tror nyankomne, at du vil ses og da rigtig mange GP’er har lukket ned, så finder nogle alternativer og når de så læser dine kommentarer i diverse tråde,, så kan de vel godt få den tanke, at du sikkert er frisk på en aftale. Det er ikke for at irritere dig jeg skriver det, men blot en logisk tanke og forklaring på dit spørgsmål. Så er vi tilbage dertil, hvor de skriver i mangel af bedre. Da andre har lukket ned. Den slags virker ikke befordrende på mig. Og nej, jeg bliver ikke irriteret over at du skriver som du gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 12. Februar, 2021 (edited) Nemtøs skrev, for 14 minutter siden: Ja det gør jeg faktisk. Jeg har ikke ændret min adfærd herinde, jeg har ikke lagt skjul på mine lyster. Tro det eller lad være, men både min mail og pb herinde er normalt helt død. Skriver med et par stykker jeg tidligere har mødt og skal mødes med igen. Men det er den aktivitet der har været indtil 2021, hvor der pludselig dukker 10 beskeder op fra nye ukendte mænd. Det er unormalt i min optik. Jeg er jo ikke ny herinde, så hvorfor beskeder lige nu. Der kan være flere forklaringer Jeg tænker at mange jo går hjemme eller arbejder hjemmefra i den her tid og har således mere tid til at sidde og følge med på eroguide. De har altså mere tid end førhen og begynder så at hænge mere ud herinde. Måske har de været vant til at gå til lilli den lange eller pia poptøs eller hanne hurtigknepper ( husk glimtet i øjet ) og de piger er lukket ned og hvad gør man så ? Ja så søger man nye veje . Og så dukker du op i deres bevidsthed. Jeg har også selv fået flere mails end jeg plejer - fra mænd jeg overhovedet ikke kender. Tror rigtig mange i denne branche får flere mails for tiden, Giver det mening ? Redigeret 12. Februar, 2021 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
simplysexy 1 Skrevet 13. Februar, 2021 (edited) Mia04 skrev, den 8.2.2021 at 16:48: I appreciate your response and it is not missunderstood at all. Thanks for pointing about the only photo left, i removed it since I realised that indeed that one might be an issue. I might say is a bit harsh but no offense taken. Luckily at my age, being a GP is not my only way of making a living and have no idea what you understood from my update but i meant that people who don’t know me at all should keep distance because i never blocked so many numbers as i did now. There are also people i know very well and got a refuse from me and in my upper comment i was stricly reffering to those men who are calling insistent and very late and feel offended when they get a “no” as a response. This is all. Meanwhile, yes, we all should find a best way to cope with this. After all, is not the first lockdown. Bisous What I understood from your update as it was written before is that you are willing to make a booking only for people you know. This is the reason why I said I find you to be the irresponsible one. Excuse me if I misunderstood your text. Having active adverts is of course always going to attract attention, especially the ones with images, phone number, description etc. Hopefully you got the number of blocked numbers reduced after removing your last picture. Before you made the update after my post here, it really looked like you are working with certain people you have met before. I believe this was the reason many people thought exceptions can be made for them too. Wasn't it going to be easier to write in the title of the advert that you are OFF for the lockdown and switch off your phone as many GPs are doing now? A lot of text always causes confusion. For example, now it is not clear why it is okay for people you have met to contact you if you are OFF as you have written in the update. There is a bit of contradiction in your text. Have a Happy Valentine's Day tomorrow! Redigeret 13. Februar, 2021 af simplysexy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. Februar, 2021 (edited) Tog en fortrydelsespille Redigeret 24. Februar, 2021 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg