SASHA 151 Skrevet 9. Februar, 2021 Hejsa alle sammen. Jeg har siden landet lukkede ned, lavede sex cam og tlf sex. Dette har jeg annonceret med på AL. Og indtil idag, har der intet problem været. Idag er min konto på AL blokeret, årsag : salg af camshow og tlf.sex Er der andre der står i samme situation el ved hvorfor denne pludselige blokering ? Jeg har skrevet til AL support og venter svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malou00 71 Skrevet 9. Februar, 2021 Den er blokeret fordi du ikke er vip og været det mere end 4 mdr. kun tilladt hvis man opfylder det ellers blokeres man. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kalle31 9 Skrevet 9. Februar, 2021 Tænker dette kan være årsagen... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Detbaremigstine 3 Skrevet 11. Februar, 2021 Malou00 skrev, den 9.2.2021 at 07:16: Den er blokeret fordi du ikke er vip og været det mere end 4 mdr. kun tilladt hvis man opfylder det ellers blokeres man. Eller det er dig der har anmeldt hendes profil. som du har gjort med mig!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Detbaremigstine 3 Skrevet 11. Februar, 2021 Detbaremigstine skrev, for 10 minutter siden: Eller det er dig der har anmeldt hendes profil. som du har gjort med mig!!! Hov kan se du har et andet indlæg. Så undskylder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 649 Skrevet 17. Januar, 2022 SASHA skrev, den 9.2.2021 at 05:15: Idag er min konto på AL blokeret, årsag : salg af camshow og tlf.sex Du ka jo annoncere herpå eroguide eller oprette dig på sexlir.dk eller niteflirt.com Jeg ser det er en, et år gammel tråd jeg svarer på, så du her sikkert allerde fundet en løsning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg