Hop til indhold
Jaguaren

Piger Århus

Recommended Posts

Guest Peter26

Jeg finder dem enten på annoncelight eller sugardaters. Men der er også mange falske på annoncelight

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Brando skrev, for 11 minutter siden:

Jeg kan anbefale Mia. Ægte billeder af en blond, smuk kvinde, der er god til det meste.

Hvem er Mia ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brando skrev, for 17 minutter siden:

Prøv AL. Søg og du skal finde.

Og når man søger på Mia og Århus kommer der to frem, nok smart at lægge et link ind, så man er sikker på, at der er den rigtig Mia. Brug det lille kædeled i menuen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altsååå grunden til vi ikke er at finde i Århus er at det er svært at finde et sted at arbejde fra:ph34r:.. Jeg selv og de veninder jeg arbejder p/d med har kigget i 14 dage efter et passende sted men har endnu ikke fundet noget-_-

Måske andre har samme problem:P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

Altsååå grunden til vi ikke er at finde i Århus er at det er svært at finde et sted at arbejde fra:ph34r:.. Jeg selv og de veninder jeg arbejder p/d med har kigget i 14 dage efter et passende sted men har endnu ikke fundet noget-_-

Havnehotellet er fint

Del dette indlæg

Link til indlæg

^ Enig. Hun var den første jeg prøvede og det er nu meget nemt at blive lidt småforelsket i hende trods hendes erhverv..

Eneste minus er man ikke kan have hende for sig selv og man hurtigt blir fattig ved sådan et bekendtskab. :roll:

Men hun er ihvertfald ligeså flot som på billederne og de videoer hun har lagt på andre sider. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel

Jeg holder mig stort set til dem der er anmeldt herinde eller piger jeg kender i forvejen....Der er simpelthen for meget snyd, bedrag, falske billeder, løben fra aftaler. o.l.

-Så hurra for dem der anmelder!

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 timer siden:

Blev nødt til at smide et svar her - Mest af alt fordi jeg da godt kunne tænke mig at dig og dine veninder kiggede forbi på et tidspunkt :rolleyes:

Jeg ved at Zleep i Viby er blevet brugt før. Det ligger ret fornuftigt, både hvis man kommer i bil eller med offentlig transport.

Diskretion er heller ikke helt ved siden af. Der er som udgangspunkt ikke nogen receptionist.

Dog tror jeg ikke at gæster bare kan gå ret meget længere end til elevatoren uden at de bliver hentet i receptionen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Migmig skrev, for 34 minutter siden:

Blev nødt til at smide et svar her - Mest af alt fordi jeg da godt kunne tænke mig at dig og dine veninder kiggede forbi på et tidspunkt :rolleyes:

Jeg ved at Zleep i Viby er blevet brugt før. Det ligger ret fornuftigt, både hvis man kommer i bil eller med offentlig transport.

Diskretion er heller ikke helt ved siden af. Der er som udgangspunkt ikke nogen receptionist.

Dog tror jeg ikke at gæster bare kan gå ret meget længere end til elevatoren uden at de bliver hentet i receptionen.

Vi leder egentlig lidt efter noget Airbnb firma der har flere lejligheder så vi ikke bruger private folks hjem og så med plads til os alle i samme lejlighed:ph34r:.. Vi er i hvert 3 måske endda 4 så det er ikke hammer nemt.. Meeeen måske det er nemmere når vi kommer på den anden side af uge 7.. Tænker sandsynligheden foreligger for at det er vinterferien der spiller ind.. Vi vil bare gerne undgå at det hele virker for åbenlyst:P.. Og det tror jeg nemmest undgåes ved at leje lejligheder frem for hotelværelser.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 timer siden:

Vi leder egentlig lidt efter noget Airbnb firma der har flere lejligheder så vi ikke bruger private folks hjem og så med plads til os alle i samme lejlighed:ph34r:.. Vi er i hvert 3 måske endda 4 så det er ikke hammer nemt.. Meeeen måske det er nemmere når vi kommer på den anden side af uge 7.. Tænker sandsynligheden foreligger for at det er vinterferien der spiller ind.. Vi vil bare gerne undgå at det hele virker for åbenlyst:P.. Og det tror jeg nemmest undgåes ved at leje lejligheder frem for hotelværelser.. 

Det gik også op for mig efter jeg havde skrevet, at ét hotelværelse med én seng nok ikke ligefrem er optimalt til en større flok tøser.

Det lyder som en god plan.

Jeg afventer med spænding ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...