Hhhhenrik 20 Skrevet 9. Februar, 2021 Brødre, Har aldrig prøvet at bolle i en bil, men trykket er højt, så overvejer kraftigt. Men bilen er lille, og jeg er stor, så har sku' lidt svært at se hvordan det kan lade sig gøre, andet end håndarbejde. Nogle praktiske erfaringer/gode råd med glædespiger i bilen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13937 Skrevet 9. Februar, 2021 (edited) Hhhhenrik skrev, for 15 minutter siden: Brødre, Har aldrig prøvet at bolle i en bil, men trykket er højt, så overvejer kraftigt. Men bilen er lille, og jeg er stor, så har sku' lidt svært at se hvordan det kan lade sig gøre, andet end håndarbejde. Nogle praktiske erfaringer/gode råd med glædespiger i bilen? Ikke lige med glædespiger, men kør forsæderne helt frem (så sørg for at gængerne er velsmurte) og så om på bagsædet med pigen - hav evt. en pude eller tæppe parat til knæene - og så finder man ud af hvad "Steamy windows" betyder Redigeret 9. Februar, 2021 af Jernsvinet 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Februar, 2021 Nu er jeg ikke ligefrem den mindste, hverken i højde eller bredde, men der er meget der er muligt på bagsædet af en bil, også en mindre bil, hvis kvinden kan bukkes meget sammen husker særligt en gang hvor jeg var stivnakket en uge efter og under akten var jeg bange for at bilen ville vælte. Man kan også placere kvinden på forsædet med enden ud af døren og tage hende i doggy. Altså du står udenfor. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4596 Skrevet 9. Februar, 2021 Min erfaring: Forsæderne helt tilbage og den frække ovenpå. Pas dog på hornet, lyder lidt sjovt når den siger: dyyt....dyyt....dyyyt..dyt.dyt.dyt.dyyyt. Men fedt, det er det. Husk at tænde for aircon før I kører videre. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 9. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 11 minutter siden: Nu er jeg ikke ligefrem den mindste, hverken i højde eller bredde, men der er meget der er muligt på bagsædet af en bil, også en mindre bil, hvis kvinden kan bukkes meget sammen husker særligt en gang hvor jeg var stivnakket en uge efter og under akten var jeg bange for at bilen ville vælte. Man kan også placere kvinden på forsædet med enden ud af døren og tage hende i doggy. Altså du står udenfor. God fornøjelse Så skal den stakkels mand bare stå derude og få kold diller.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 754 Skrevet 9. Februar, 2021 boobslover skrev, for 4 minutter siden: Så skal den stakkels mand bare stå derude og få kold diller.. Dilleren skal nok få varmen, det er værre med røvballerne.. /North 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 9. Februar, 2021 Jeg har en VW Transporter, det går fint men sidst var det 4-5 grader, så lidt koldt for den bare mølle ( som vi kalder røven på Fyn) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_T 494 Skrevet 9. Februar, 2021 ....stropperne i den gamle folkevogn var bare fantastiske ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 9. Februar, 2021 Hr_T skrev, for 5 minutter siden: ....stropperne i den gamle folkevogn var bare fantastiske ... Der var jo ikke seler i de gamle................loooool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 9. Februar, 2021 Hhhhenrik skrev, 1 time siden: Brødre, Har aldrig prøvet at bolle i en bil, men trykket er højt, så overvejer kraftigt. Men bilen er lille, og jeg er stor, så har sku' lidt svært at se hvordan det kan lade sig gøre, andet end håndarbejde. Nogle praktiske erfaringer/gode råd med glædespiger i bilen? Det kan man da, men sørg for det ikke er en Fiat 500 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13937 Skrevet 9. Februar, 2021 Hr_T skrev, for 18 minutter siden: ....stropperne i den gamle folkevogn var bare fantastiske ... OK - jeg har altid undret mig over, hvad de var beregnet til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chef123 Skrevet 9. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 57 minutter siden: Nu er jeg ikke ligefrem den mindste, hverken i højde eller bredde, men der er meget der er muligt på bagsædet af en bil, også en mindre bil, hvis kvinden kan bukkes meget sammen husker særligt en gang hvor jeg var stivnakket en uge efter og under akten var jeg bange for at bilen ville vælte. Man kan også placere kvinden på forsædet med enden ud af døren og tage hende i doggy. Altså du står udenfor. God fornøjelse Hold op en hel uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chef123 Skrevet 9. Februar, 2021 Ja og det er piv frækt at kneppe i en bil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 517 Skrevet 9. Februar, 2021 Husker da med glæde, at jeg fik flere dejlige rideture i en bil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Februar, 2021 chef123 skrev, for 29 minutter siden: Ja og det er piv frækt at kneppe i en bil Det er lige hvad det er, en varevogn er bestemt ikke det værste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 9. Februar, 2021 Ja det ka man. En god ridetur enten på bag eller forsæde startet om på et frækt og vådt bj. Uhh det er frækt og lækkert 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 754 Skrevet 9. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 1 time siden: jeg var stivnakket en uge Det siger min kone jeg har været i årevis, men det er ikke fordi jeg har knaldet i en bil.. /North 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SimonDK 3 Skrevet 9. Februar, 2021 Don't come knocking when the van is rocking 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 714 Skrevet 9. Februar, 2021 Nemtøs skrev, for 6 timer siden: Nu er jeg ikke ligefrem den mindste, hverken i højde eller bredde, men der er meget der er muligt på bagsædet af en bil, også en mindre bil, hvis kvinden kan bukkes meget sammen husker særligt en gang hvor jeg var stivnakket en uge efter og under akten var jeg bange for at bilen ville vælte. Man kan også placere kvinden på forsædet med enden ud af døren og tage hende i doggy. Altså du står udenfor. God fornøjelse Det kunne du let lokke mig til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 10. Februar, 2021 Med den rette indstilling og partner kan selv bagsædet af en VW UP bruges til et vådt knald dog nok ikke hvis gennemsnitsvægten er100+ Skub forsæderne helt frem og klæd jer delvis af først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 10. Februar, 2021 Er man liderlig nok kan man gøre det på bagagebæreren på en Puch Maxi 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 911 Skrevet 10. Februar, 2021 Gh0st skrev, for 1 time siden: Med den rette indstilling og partner kan selv bagsædet af en VW UP bruges til et vådt knald dog nok ikke hvis gennemsnitsvægten er100+ Skub forsæderne helt frem og klæd jer delvis af først. Jeg kan bekræfte, at det er svært, men ikke umuligt; det var en Seat Mii, dog Jeg vejede ca 105, og hun ca 110; vi talte nemlig om netop det. Og ja, tøjet af først; der vil ikke være meget at gøre med. Til gengæld er der ikke så stor risiko for at ryge ud af hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 10. Februar, 2021 Lige så længe jeg kan huske, har en bil altid været brugt til at bolle i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2793 Skrevet 10. Februar, 2021 Det kan som andre skriver lade sig gøre. Men perfekt er det ikke. Forsæder og ryglæn helt frem. Men husk at gennemgå bilen bagefter, hvis du er i forhold Engang fandt min mørkhårede hustru et lyst langt hår på nakkestøtten. Fuck. Reddede den med, at min dengang ikke så gamle lyshårede datter havde fået lov at sidde på forsædet, selvom hun ikke var gammel nok så kunne jeg få “skæld ud” over det 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 11. Februar, 2021 Tjaa jeg brugte i de Inge dage en Volvo 245 varebil hvor ruderne var farvet sorte af film - polisen kom de undrede sig over at det stod en bil og bevægede sig på en p plads I dag er jeg mere magelig - en mercedes Vito “familiebus” eller min autocamper/mibilhome. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg