Hop til indhold
Hhhhenrik

Kan man bolle i en bil?

Recommended Posts

Brødre,

Har aldrig prøvet at bolle i en bil, men trykket er højt, så overvejer kraftigt.

Men bilen er lille, og jeg er stor, så har sku' lidt svært at se hvordan det kan lade sig gøre, andet end håndarbejde. Nogle praktiske erfaringer/gode råd med glædespiger i bilen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hhhhenrik skrev, for 15 minutter siden:

Brødre,

Har aldrig prøvet at bolle i en bil, men trykket er højt, så overvejer kraftigt.

Men bilen er lille, og jeg er stor, så har sku' lidt svært at se hvordan det kan lade sig gøre, andet end håndarbejde. Nogle praktiske erfaringer/gode råd med glædespiger i bilen?

Ikke lige med glædespiger, men kør forsæderne helt frem (så sørg for at gængerne er velsmurte) og så om på bagsædet med pigen - hav evt. en pude eller tæppe parat til knæene - og så finder man ud af hvad "Steamy windows" betyder ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Nu  er  jeg  ikke  ligefrem  den  mindste,  hverken  i  højde  eller  bredde,  men  der  er  meget  der  er  muligt  på  bagsædet  af  en  bil,  også  en  mindre  bil,  hvis  kvinden  kan  bukkes  meget  sammen  :-) husker  særligt  en  gang  hvor  jeg  var  stivnakket  en  uge  efter  og  under  akten  var  jeg  bange  for  at  bilen  ville  vælte.

Man  kan  også  placere  kvinden  på  forsædet  med  enden  ud  af  døren  og  tage  hende  i doggy. Altså du  står  udenfor. 

God fornøjelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring: Forsæderne helt tilbage og den frække ovenpå. Pas dog på hornet, lyder lidt sjovt når den siger: dyyt....dyyt....dyyyt..dyt.dyt.dyt.dyyyt. 
Men fedt, det er det. Husk at tænde for aircon før I kører videre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 11 minutter siden:

Nu  er  jeg  ikke  ligefrem  den  mindste,  hverken  i  højde  eller  bredde,  men  der  er  meget  der  er  muligt  på  bagsædet  af  en  bil,  også  en  mindre  bil,  hvis  kvinden  kan  bukkes  meget  sammen  :-) husker  særligt  en  gang  hvor  jeg  var  stivnakket  en  uge  efter  og  under  akten  var  jeg  bange  for  at  bilen  ville  vælte.

Man  kan  også  placere  kvinden  på  forsædet  med  enden  ud  af  døren  og  tage  hende  i doggy. Altså du  står  udenfor. 

God fornøjelse 

Så skal den stakkels mand bare stå derude og få kold diller..:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
boobslover skrev, for 4 minutter siden:

Så skal den stakkels mand bare stå derude og få kold diller..:lol:

Dilleren skal nok få varmen, det er værre med røvballerne.. :D

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en VW Transporter, det går fint men sidst var det 4-5 grader, så lidt koldt for den bare mølle ( som vi kalder røven på Fyn)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hhhhenrik skrev, 1 time siden:

Brødre,

Det kan man da, men sørg for det ikke er en Fiat 500 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr_T skrev, for 18 minutter siden:

....stropperne i den gamle folkevogn var bare fantastiske ... :-P

OK - jeg har altid undret mig over, hvad de var beregnet til ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chef123
Nemtøs skrev, for 57 minutter siden:

God fornøjelse 

Hold op en hel uge 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
chef123 skrev, for 29 minutter siden:

Ja og det er piv frækt at kneppe i en bil

Det  er lige  hvad  det  er,  en  varevogn  er  bestemt  ikke  det værste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det ka man. En god ridetur enten på bag eller forsæde startet om på et frækt og vådt bj. Uhh det er frækt og lækkert :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

jeg  var  stivnakket  en  uge  

Det siger min kone jeg har været i årevis, men det er ikke fordi jeg har knaldet i en bil.. :)

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

God fornøjelse 

Det kunne du let lokke mig til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med den rette indstilling og partner kan selv bagsædet af en VW UP bruges til et vådt knald :-) dog nok ikke hvis gennemsnitsvægten er100+

Skub forsæderne helt frem og klæd jer delvis af først. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, for 1 time siden:

Med den rette indstilling og partner kan selv bagsædet af en VW UP bruges til et vådt knald :-) dog nok ikke hvis gennemsnitsvægten er100+

Skub forsæderne helt frem og klæd jer delvis af først. 

Jeg kan bekræfte, at det er svært, men ikke umuligt; det var en Seat Mii, dog:D

Jeg vejede ca 105, og hun ca 110; vi talte nemlig om netop det. 
Og ja, tøjet af først; der vil ikke være meget at gøre med. Til gengæld er der ikke så stor risiko for at ryge ud af hende:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Lige så længe jeg kan huske, har en bil altid været brugt til at bolle i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan som andre skriver lade sig gøre. Men perfekt er det ikke. Forsæder og ryglæn helt frem. 
Men husk at gennemgå bilen bagefter, hvis du er i forhold :)

Engang fandt min mørkhårede hustru et lyst langt hår på nakkestøtten. Fuck. 
Reddede den med, at min dengang ikke så gamle lyshårede datter havde fået lov at sidde på forsædet, selvom hun ikke var gammel nok ;) så kunne jeg få “skæld ud” over det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Tjaa jeg brugte i de Inge dage en Volvo 245 varebil hvor ruderne var farvet sorte af  film - polisen kom de undrede sig over at det stod en bil og bevægede sig på en p plads :D I dag er jeg mere magelig - en mercedes Vito “familiebus” eller min autocamper/mibilhome.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...