Butch 5198 Skrevet 11. Februar, 2021 Captain skrev, den 10.2.2021 at 08:22: Er man liderlig nok kan man gøre det på bagagebæreren på en Puch Maxi Man skal bare lige fjerne mælkekassen først 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boobslover 123 Skrevet 11. Februar, 2021 JA, men man kan ikke bolle en bille.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statham 2793 Skrevet 11. Februar, 2021 Bødlen skrev, for 12 timer siden: Tjaa jeg brugte i de Inge dage en Volvo 245 varebil hvor ruderne var farvet sorte af film - polisen kom de undrede sig over at det stod en bil og bevægede sig på en p plads I dag er jeg mere magelig - en mercedes Vito “familiebus” eller min autocamper/mibilhome. Det var da også en upgrade, der vil noget. Med alder følger luxus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6953 Skrevet 11. Februar, 2021 (edited) Ja det kan man da sagtens, det har jeg da gjort med mange forskellige piger fra Halmtorvet - Skelbækgade. Her er en beretning om et ubrugt kondom - og min nye kæreste Vi skal skrue tiden helt tilbage før 1985 ?? - jo for indtil 85 blev der rask værk kneppet uden gummi med Halmtorv pigerne, også jeg, jeg har aldrig brugt gummi. Efter 1985 blev HIV en trussel. Jeg boede i Kbh fra 1980 - 1988. Årene hvor jeg læste. Jeg var jævnlig lige et smut nede på strassen (Halmtorvet og Skelbækgad) for sådan lige at tjekke ud om der skulle være en ny pige jeg ikke havde prøvet at kneppe det drejede sig om for mig at kneppe så mange forskellige gadepiger og massagepiger som muligt. På et eller andet tidspunkt der imellem 80 - 85 har jeg en Halmtorv pige med ude i Sydhavnen i et øde område som var flittigt brugt som P-plads når der skulle kneppes piger fra Halmtorvet. Vi har fået tøjet af og er på bagsædet parat til at kneppe - - - hvis du gerne vil have gummi på så har jeg et i lommen, hun pakke det ud - nej tak jeg bruger ikke gummi - hun lægger det på den vandrette del af instrumentbrættet, og gummiet er herefter glemt af os begge. Vi får kneppet færdigt, jeg tørrer pikken og hun tørrer fissen (klar til den næste kunde) og så ellers tilbage til Halmtorvet med hende til de næste ventende biler Flere dage senere får jeg heldigvis kigget ind gennem forruden, og for fanden der ligger gummiet frit synlig for enhver. Fjerner det, men det har efterladt en rund fedtet ring. Det tænkte jeg ikke mere over ikke før næste gang bilen skulle have en indvendig rengøring. Den forbandede fredtede ring var fuldstændig immun over for alt hvad jeg brugte af acetone - sprit - eddikesyre - skurepulver - opvaskemiddel - vinylrens - tandpasta - vaskepulver - bodysoap - vaskepulver - ajax - osv - osv - osv - osv, der var intet at gøre, den overlevede alt og stadig i al sin tydelighed alle årene frem til bilen blev skrottet. I slutningen af 85 møder jeg min kæreste/kone de næste 20 år - hun var bare 17 år og en rigtigt villig liderlig frækkert. Jeg var slet ikke forberedt på nogen sandsynlig forklaring da hun en dag spurgte - hvad er det for en underlig rund fedtplet ?!? - jeg fik fremstammet noget i retning af: jeg kan ikke se noget - nå den der plet - nååå det er mekanikerens fedtede fingre - jamen den er rund!!! - jae men det kan kun være mekanikeren. Og for helved drenge, - for fanden hvor har hun siddet med øjnene på den satans fedtplet og "kværnet" om det i alle årene frem til 1993 hvor jeg skrottede bilen, - fred på jord. Alle andre der har lånt den eller bare være medpassagere har selvfølgelig også undret sig. Så hvad er læren af dette ??? - - - hvis i knepper i en bil så vær lige opmærksom på hvor ubrugt eller brugt gummi placeres - - - sådan en fedtplet er jo ikke mekanikerens skyld. Mange hilsner Nye tider - - og min kæreste : tror du ikke det er en fedtet spændeskive??? - en fedtet møtrik?? - en oliekande?? og mig: - det ved jeg ikke men det er mekanikerens skyld Redigeret 11. Februar, 2021 af Nye tider 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg