Pølsemanden 162 Skrevet 9. Februar, 2021 Jeg besøgte hende efter meget tilløb for første gang sidst i 2020. https://annoncelight.dk/showad/307620 Hun flytter rundt mellem 3 adresser i Aalborg centrum, Nørresundby og Aalborg Øst, og på min dag var desværre den længst væk (fra min adresse) i Aalborg Øst, som jeg oven i havde svært ved at finde i mørket. Det kan hun jo ikke gøre for, og jeg glemte da også hurtigt bøvlet, for der kom liv i pikken, straks denne lille godte med de meget smukke øjne lukkede op iført sexet lingeri. Brysterne er enorme og meget tiltrækkende. Vi havde allerede aftalt akten og tiden på sms, og inde på værelset bekræftede hun vores aftale, så vi afregnede, og jeg kom ud af tøjet. Hun bad mig lægge mig i sin seng, og så kravlede denne skønne kvinde langsomt op i sengen og hen til mig og spurgte, hvad jeg havde lyst til først. Resten undervejs må I undvære, men jeg vil dog lige nævne, at jeg hjemmefra havde læst om hendes væmmelse ved sæd på sig og ved lugten af sæd og var forberedt på, at alt kunne ske, når jeg var klar til at komme, men det gik som aftalt, da hun til sidst uden problemer gav et blowjob med sprøjt i munden. Hun fortsatte, indtil jeg var helt tømt, rejste sig op og spyttede stille og roligt ud i en serviet og tørrede sig om munden, og derefter blev pikken tørret fint af. Selvom jeg havde problemer med at finde det rette hus, så er adressen virkelig diskret, stedet er pænt og rent. Jeg blev tilbudt bad før og efter, og Eva taler et godt engelsk og er bare drønlækker, præcis som på billederne. Hun gav en god oplevelse og en perfekt afslutning. Det med vores forskellige oplevelser med Evas reaktion på udløsningen, har jeg ikke noget bud på .. Jeg er glad for at se, at hun igen er tilbage i byen, og denne gang er det i Nørresundby, så jeg skal nok snart afsted 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg