BB Man 217 Skrevet 25. Marts, 2021 Parsnip skrev, 1 time siden: Lad os få en opdatering på denne tråd. Er der nogle for tiden, der tilbyder sex uden? Emma Chinese i Odense Sofia i Ejby (hver torsdag) Louise på Nordfyn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 27. Marts, 2021 Er ikke på Fyn, men hvis man vil køre lidt efter det, tilbyder jeg sex uden kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 117 Skrevet 27. Marts, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 16 minutter siden: tilbyder jeg sex uden kondom. du skriver i din annonce "at det er på eget ansvar"... hvordan skal dette tolkes?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 27. Marts, 2021 TheDude69 skrev, for 10 minutter siden: du skriver i din annonce "at det er på eget ansvar"... hvordan skal dette tolkes?? Det skal tolkes således, at jeg bliver testet hver 3 mdr. aldrig har fejlet noget (også derfor jeg tør gøre det uden), men at i princippet/teoretisk set, kan kunden et par dage før eller lige inden have smittet mig. Så vi er voksne mennesker, vi kender risikoen og det er på eget ansvar. Man kan ikke komme og klage eller køre en erstatningssag bagefter. Jeg vil selvfølgelig gerne gøres opmærksom på det hvis nogen opdager sygdom før mig så jeg kan tjekke op på det. Men sure miner gavner ikke kondommer er altid tilgængeligt og man har selv valgt det. Og jeg kan IKKE blive gravid. Så ingen risiko der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 117 Skrevet 27. Marts, 2021 SweetMilf6630 skrev, for 41 minutter siden: Det skal tolkes således, at jeg bliver testet hver 3 mdr. aldrig har fejlet noget (også derfor jeg tør gøre det uden), men at i princippet/teoretisk set, kan kunden et par dage før eller lige inden have smittet mig. Så vi er voksne mennesker, vi kender risikoen og det er på eget ansvar. Man kan ikke komme og klage eller køre en erstatningssag bagefter. Jeg vil selvfølgelig gerne gøres opmærksom på det hvis nogen opdager sygdom før mig så jeg kan tjekke op på det. Men sure miner gavner ikke kondommer er altid tilgængeligt og man har selv valgt det. Og jeg kan IKKE blive gravid. Så ingen risiko der. er der nogen chance for du kommer til fyn, eller holder du kun til i sydjylland? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 27. Marts, 2021 TheDude69 skrev, for 1 time siden: er der nogen chance for du kommer til fyn, eller holder du kun til i sydjylland? Kun hos mig i Sydjylland. Lejer ikke lokaler til det, da det er en “hobby” for mig og ikke et fuldtidsjob. Og jeg kører ikke ud. Jeg bor så jeg kan se hvem og hvor mange der kommer til døren inden jeg åbner og min sikkerhed trumfer at tjene penge. Så kører ikke ud til en situation jeg ikke kan forudse og kontrollere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emma699688 0 Skrevet 6. April, 2021 (edited) BB Man在2021/3/25的PM12点18分写道: Redigeret 6. April, 2021 af Emma699688 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 259 Skrevet 8. April, 2021 https://annoncelight.dk/showad/296070 Jeg har besøgt hende et par gange. Jeg kommer også igen. Tænder på gensidig urin og det er hun frisk på. Tog hende bagfra og tissede en ordentlig tår inden jeg kneppede færdigt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg