Hop til indhold

Recommended Posts

Guest SweetMilf6630

Er ikke på Fyn, men hvis man vil køre lidt efter det, tilbyder jeg sex uden kondom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 16 minutter siden:

tilbyder jeg sex uden kondom. 

du skriver i din annonce "at det er på eget ansvar"... hvordan skal dette tolkes??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
TheDude69 skrev, for 10 minutter siden:

du skriver i din annonce "at det er på eget ansvar"... hvordan skal dette tolkes??

Det skal tolkes således, at jeg bliver testet hver 3 mdr. aldrig har fejlet noget (også derfor jeg tør gøre det uden), men at i princippet/teoretisk set, kan kunden et par dage før eller lige inden have smittet mig. Så vi er voksne mennesker, vi kender risikoen og det er på eget ansvar. Man kan ikke komme og klage eller køre en erstatningssag bagefter. 
Jeg vil selvfølgelig gerne gøres opmærksom på det hvis nogen opdager sygdom før mig så jeg kan tjekke op på det. Men sure miner gavner ikke kondommer er altid tilgængeligt og man har selv valgt det. 
Og jeg kan IKKE blive gravid. Så ingen risiko der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 41 minutter siden:

Det skal tolkes således, at jeg bliver testet hver 3 mdr. aldrig har fejlet noget (også derfor jeg tør gøre det uden), men at i princippet/teoretisk set, kan kunden et par dage før eller lige inden have smittet mig. Så vi er voksne mennesker, vi kender risikoen og det er på eget ansvar. Man kan ikke komme og klage eller køre en erstatningssag bagefter. 
Jeg vil selvfølgelig gerne gøres opmærksom på det hvis nogen opdager sygdom før mig så jeg kan tjekke op på det. Men sure miner gavner ikke kondommer er altid tilgængeligt og man har selv valgt det. 
Og jeg kan IKKE blive gravid. Så ingen risiko der. 

er der nogen chance for du kommer til fyn, eller holder du kun til i sydjylland?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
TheDude69 skrev, for 1 time siden:

er der nogen chance for du kommer til fyn, eller holder du kun til i sydjylland?

Kun hos mig i Sydjylland. 
Lejer ikke lokaler til det, da det er en “hobby” for mig og ikke et fuldtidsjob. Og jeg kører ikke ud. Jeg bor så jeg kan se hvem og hvor mange der kommer til døren inden jeg åbner og min sikkerhed trumfer at tjene penge. Så kører ikke ud til en situation jeg ikke kan forudse og kontrollere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...