Coconut14 24 Skrevet 11. Februar, 2021 Hej er der nogle der har besøgt Vica velvet der kan fortælle lidt om hende?https://annoncelight.dk/showad/312680 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 121 Skrevet 11. Februar, 2021 Hun kan da være real nok? Men G bryster som hun skriver, har hun ikke. Ud fra hendes billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coconut14 24 Skrevet 11. Februar, 2021 Tror skam ikke hun er fake, men mere om der er nogle der kan fortælle om deres oplevelse med hende, og om hendes udsende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18180 Skrevet 11. Februar, 2021 Vica er ifølge mig smuk og klassisk i sin påklædning og sit udseende og noget af et livsstykke med et sprudlende humør.. Jeg har deltaget i nogle trekanter med hende og de gange jeg har været med har jeg været overrasket over hendes intensitetsniveau.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coconut14 24 Skrevet 11. Februar, 2021 @JenniferRomantica tak for svar det lyder godt. Jeg har dog to spørgsmål mere er hun slank rundt om livet?? Dette betyder meget for mig da jeg selv er ret spinkel og ikke lav Og er det muligt at have en trekant med jer?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18180 Skrevet 11. Februar, 2021 Coconut14 skrev, for 10 minutter siden: @JenniferRomantica tak for svar det lyder godt. Jeg har dog to spørgsmål mere er hun slank rundt om livet?? Dette betyder meget for mig da jeg selv er ret spinkel og ikke lav Og er det muligt at have en trekant med jer?? Hun har i hvertfald flad mave osv.. Trekanter er muligt, med Vica er det endda muligt med ægte lesbisk.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 5. April, 2021 Analelsker skrev, den 11/2/2021 at 16:39: Hun kan da være real nok? Men G bryster som hun skriver, har hun ikke. Ud fra hendes billeder. Jeg er rimelig real. Jeg forholder mig til, at hunkemøller damen siger G og change damen har lige sagt H. Så måling af størrelse lader jeg de profesionelle om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 5. April, 2021 Coconut14 skrev, den 11/2/2021 at 18:51: @JenniferRomantica tak for svar det lyder godt. Jeg har dog to spørgsmål mere er hun slank rundt om livet?? Dette betyder meget for mig da jeg selv er ret spinkel og ikke lav Og er det muligt at have en trekant med jer?? Altså man på gerne skrive en evt. forspørgsel det har aldrig skadet men ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vica Velvet Skrevet 5. April, 2021 JenniferRomantica skrev, den 11/2/2021 at 19:05: Hun har i hvertfald flad mave osv.. Trekanter er muligt, med Vica er det endda muligt med ægte lesbisk.. Så det må vi vel snart igen Coconut14 skrev, den 11/2/2021 at 18:51: @JenniferRomantica tak for svar det lyder godt. Jeg har dog to spørgsmål mere er hun slank rundt om livet?? Dette betyder meget for mig da jeg selv er ret spinkel og ikke lav Og er det muligt at have en trekant med jer?? Om det er muligt? Jeg forstår ikke, du ikke har forsøgt dig endnu Jennifer smager formidabel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T28 3 Skrevet 26. Maj, 2021 Er der nogle der har haft fornøjelsen af Vica, som kan berette lidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleSkutt 224 Skrevet 26. Januar, 2022 Vica er tilbage og har vagt søndage 09-16 på Pussy Galores. Hun er både sød og fræk. Hvis man er til intens GFE er Vica et sikkert valg. Det jeg husker bedst fra mine to besøg er at vi begge to elsker fransk til pigen. Det er så dejligt at slikke en pige der virkelig nyder det! https://70210026.dk/vica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg